abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2015 @ 12:19:58 #125
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153122824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:17 schreef Tarado het volgende:
uiteindelijk scheelt het een cm of 5-10 en hij had hem niet geraakt, of hij dan de bocht wel gehaald had is weer een ander verhaal
Tuurlijk had hij de bocht gehaald, nieuwe banden dit dat alles. Hij was minstens op het podium geeindigd :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 31 mei 2015 @ 12:20:27 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122838
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:19 schreef flipsen het volgende:

[..]

Tuurlijk had hij de bocht gehaald, nieuwe banden dit dat alles. Hij was minstens op het podium geeindigd :P
:D
  zondag 31 mei 2015 @ 12:21:04 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dit is ongeveer de laagste straf die je kan krijgen? Dus dan zou je opteren voor geen straf? Zou ik ook prima hebben gevonden overigens.
2 punten in mindering op zijn licentie vind ik nogal zwaar
  zondag 31 mei 2015 @ 12:23:08 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122899
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

2 punten in mindering op zijn licentie vind ik nogal zwaar
Die straf is voor de show joh. Je hebt 12 punten per jaar, dan moet die nog 5x een ongeluk als dit veroorzaken. Gaat natuurlijk niet gebeuren, en zelfs in het extreme geval dat hij 12 punten in mindering krijgt, mist hij 1 race. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:27:04 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122997
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die straf is voor de show joh. Je hebt 12 punten per jaar, dan moet die nog 5x een ongeluk als dit veroorzaken. Gaat natuurlijk niet gebeuren, en zelfs in het extreme geval dat hij 12 punten in mindering krijgt, mist hij 1 race. :P
dat is dus het punt, de show, daar heb ik wat moeite mee, het is echt zo van we zullen hem even een lesje leren, terwijl het een vrij onschuldig incident was wat met een klapper afloopt.
  zondag 31 mei 2015 @ 12:31:16 #130
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153123102
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dus het punt, de show, daar heb ik wat moeite mee, het is echt zo van we zullen hem even een lesje leren, terwijl het een vrij onschuldig incident was wat met een klapper afloopt.
Okay, op die manier. Ben het met je eens dat het vreemd is en onnodig. Maar het beinvloed Verstappen niet op een negatieve manier in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:34:41 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153123170
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Okay, op die manier. Ben het met je eens dat het vreemd is en onnodig. Maar het beinvloed Verstappen niet op een negatieve manier in ieder geval.
Ik meen dat Weltschmerz al eerder zei dat deze straf het close racen ontmoedigt en dat is juist wat we als kijker leuk vinden
pi_153123416
Hoe staat het met het ongeluk op Monaco?

Al beelden binnen van de Amerikaanse satellieten?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_153123484
Stel dat Grosjean wel schuldig was bevonden, hadden ze hem dan kunnen aanklagen wegens kindermishandeling? :P
  zondag 31 mei 2015 @ 12:47:56 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153123495
carlosainz twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:45:16 THE save in Monaco. I was so happy not to hit @Ericsson_Marcus 🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅 https://t.co/vbA5aCu5oO reageer retweet
deze is ook wel leuk
  zondag 31 mei 2015 @ 15:12:44 #135
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_153127424
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:47 schreef Tarado het volgende:
carlosainz twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:45:16 THE save in Monaco. I was so happy not to hit @Ericsson_Marcus 🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅 https://t.co/vbA5aCu5oO reageer retweet
deze is ook wel leuk
Sow heej, close one... Leek meer op geluk dan wijsheid :P
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  zondag 31 mei 2015 @ 16:18:46 #136
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153129460
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Stel dat Grosjean wel schuldig was bevonden, hadden ze hem dan kunnen aanklagen wegens kindermishandeling? :P
:D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_153131485
Op welke zender in Nederland kan je dit live kijken?
  zondag 31 mei 2015 @ 17:17:39 #138
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153131737
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:11 schreef JDx het volgende:
Op welke zender in Nederland kan je dit live kijken?
Sport1 en (de Duitse) RTL en een aantal races op Veronica en BBC.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 17:19:48 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153131800
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:47 schreef Tarado het volgende:
carlosainz twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:45:16 THE save in Monaco. I was so happy not to hit @Ericsson_Marcus 🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅 https://t.co/vbA5aCu5oO reageer retweet
deze is ook wel leuk
Holy shit :D

Net dat kleine beetje wat Max tekort kwam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153132653
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Sport1 en (de Duitse) RTL en een aantal races op Veronica en BBC.
Ok, dus ik moet op de Duitse RTL kijken, want ik heb geen Sport1.

Oh BBC ook, dat is makkelijker te volgen dan duits, die zit standaard wel bij Ziggo toch?
  zondag 31 mei 2015 @ 19:34:37 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153135932
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

2 punten in mindering op zijn licentie vind ik nogal zwaar
Hoezo? 12 punten is een gigantisch grote buffer. Even in perspectief, dan moet je elke 3 races een 'groot' verwijtbaar ongeluk veroorzaken (met groot bedoel ik een aardige crash, niet een bargeboard beschadigd of zo).

En even over consequent gedrag van de FIA gesproken, Button reed in China achterop Maldonado en kreeg ook 2 strafpunten op zijn licentie. Of wilde de FIA Button ook wel even 'een lesje leren'.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik meen dat Weltschmerz al eerder zei dat deze straf het close racen ontmoedigt en dat is juist wat we als kijker leuk vinden
Dat lijkt mij een drogreden. De FIA wil best close racing, daar verdienen zij meer geld mee. Wat de FIA niet wil zijn crashes die voorkomen hadden kunnen worden.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dus het punt, de show, daar heb ik wat moeite mee, het is echt zo van we zullen hem even een lesje leren, terwijl het een vrij onschuldig incident was wat met een klapper afloopt.
"Onschuldig incident". Ik denk dat Grosjean zijn mening daarover heel anders is. Hij reed in de punten (of beter gezegd: punt). Er zitten in dat segment van het drivers championship drie coureurs binnen 1 punt van elkaar. Zo'n 'onschuldig incident' kan je dus gewoon 2 plaatsen in het kampioenschap kosten, of opleveren. Zo onschuldig vind ik dat helemaal niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153136841
quote:
Revealed: Lewis Hamilton played a crucial role in Mercedes' Monaco GP debacle

22:30, 28 May 2015
By Byron Young

The blame has been laid firmly at the feet of the Mercedes strategy team but Hamilton had initially been ordered to STAY OUT


Lewis Hamilton played a crucial role in the disastrous decision to pit in Monte Carlo, according to radio messages heard by Mirror Sport.

Until now the blame has been squarely taken by the Mercedes strategy team and their management.

But Mirror Sport has learned the team initially ordered Hamilton to STAY OUT when the safety car was deployed.

But they changed their minds when he radioed: “Are you sure it’s the best thing to stay out ? These tyres have lost all their temperature and everyone else is going to be on [faster] options now.”

The reply was: “Ok, copy, copy. Box. Box.”

Last night a team spokesman said: “Lewis had his input but we make the decision and we got the calculations wrong. We win as a team and lose as a team.”
Deze nuance zal waarschijnlijk wel weer helemaal verloren gaan in de geschiedschrijving,
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:49:54 #143
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153141544
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef JDx het volgende:

[..]

Ok, dus ik moet op de Duitse RTL kijken, want ik heb geen Sport1.

Oh BBC ook, dat is makkelijker te volgen dan duits, die zit standaard wel bij Ziggo toch?
Het is op BBC1 of 2, die zitten inderdaad in het basispakket. Bij Ziggo ook wel denk ik. Maar die hebben dus maar een aantal races:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30704154
pi_153141722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Deze nuance zal waarschijnlijk wel weer helemaal verloren gaan in de geschiedschrijving,
Ik lees niks nieuws eerlijk gezegd.
pi_153142651
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:

Deze nuance zal waarschijnlijk wel weer helemaal verloren gaan in de geschiedschrijving,
Ik had meteen al vraagtekens bij de beoordeling van Hamilton. Het is Monaco: als jouw auto niet volledig prut is komt niemand voorbij als je zelf goed oplet en verdedigt.

Zelfs als men je binnen roept hoor je dan gewoon te roepen dat ze een verdomd goede reden moeten geven of hun mond moeten houden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 22:21:02 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153142921
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had meteen al vraagtekens bij de beoordeling van Hamilton. Het is Monaco: als jouw auto niet volledig prut is komt niemand voorbij als je zelf goed oplet en verdedigt.

Zelfs als men je binnen roept hoor je dan gewoon te roepen dat ze een verdomd goede reden moeten geven of hun mond moeten houden.
Le-zen

Hamilton had er twijfels bij en had de voorkeur om naar binnen te gaan, aan de hand van de berekeningen van zijn team. Hij was nooit binnengekomen als hij wist dat hij er misschien achter zou komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153143023
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef Nattekat het volgende:

Le-zen

Hamilton had er twijfels bij en had de voorkeur om naar binnen te gaan, aan de hand van de berekeningen van zijn team. Hij was nooit binnengekomen als hij wist dat hij er misschien achter zou komen.
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat jij mij iets nieuws vertelt.

Een pitstop is altijd een risico. Kennelijk vertrouwde hij zijn eigen kwaliteiten niet icm iets mindere banden (en nog altijd veruit de beste auto samen met zijn teamgenoot).

Nee, dit vind ik wat zeggen over Hamilton.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153143186
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had meteen al vraagtekens bij de beoordeling van Hamilton. Het is Monaco: als jouw auto niet volledig prut is komt niemand voorbij als je zelf goed oplet en verdedigt.

Zelfs als men je binnen roept hoor je dan gewoon te roepen dat ze een verdomd goede reden moeten geven of hun mond moeten houden.
Hamilton dacht dat Rosberg gepit had en was bang dat hij geen temperatuur in zijn banden kon krijgen. Vandaar dat hij banden wilde wisselen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153143204
Hamilton was in de veronderstelling dat Rosberg en Vettel gepit hadden en nieuwe banden hadden.
Daarbij had hij toen hij het vroeg 25 sec voorsprong, dus genoeg om te pitten. Vervolgens houdt het team er geen rekening mee dat hij tijd verliest achter de SC. Uiteindelijk maakt het team altijd de call om te pitten, niet de rijder.
Neemt niet weg dat Hamilton het in gang zette met zijn vraag, maar het team besluit foutief om het risico te nemen, denkende dat het geen risico was.
pi_153143379
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:27 schreef sasquatsch het volgende:

Hamilton dacht dat Rosberg gepit had en was bang dat hij geen temperatuur in zijn banden kon krijgen. Vandaar dat hij banden wilde wisselen.
Ja, dus?

Wat zegt dat over zijn zelfvertrouwen? Het is Monaco.

Misschien dat zo het kwartje valt: ik geloof dat iemand als Max als die in een SC situatie eerste komt te liggen met banden die helemaal gaar zijn denkt 'dat lukt mij wel om 10 ronden alles achter mij te houden op dit circuit'.

Het is Monaco.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153143403
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef Wombcat het volgende:
Hamilton was in de veronderstelling dat Rosberg en Vettel gepit hadden en nieuwe banden hadden.
Daarbij had hij toen hij het vroeg 25 sec voorsprong, dus genoeg om te pitten. Vervolgens houdt het team er geen rekening mee dat hij tijd verliest achter de SC. Uiteindelijk maakt het team altijd de call om te pitten, niet de rijder.
Neemt niet weg dat Hamilton het in gang zette met zijn vraag, maar het team besluit foutief om het risico te nemen, denkende dat het geen risico was.
Pitstop is ALTIJD een risico.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:34:54 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153143473
Het was Grosjeans fout.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 22:35:09 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153143478
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dus?

Wat zegt dat over zijn zelfvertrouwen? Het is Monaco.

Misschien dat zo het kwartje valt: ik geloof dat iemand als Max als die in een SC situatie eerste komt te liggen met banden die helemaal gaar zijn denkt 'dat lukt mij wel om 10 ronden alles achter mij te houden op dit circuit'.

Het is Monaco.
Het zegt helemaal niks, inhalen is niet onmogelijk en een foutje is zo gemaakt op koude banden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153144704
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:35 schreef Nattekat het volgende:

Het zegt helemaal niks, inhalen is niet onmogelijk en een foutje is zo gemaakt op koude banden.
En Hamilton denk dus dat hij zo'n fout maakt.

Het is een teken van zelftwijfel. Tsja, ik vind dat niet sterk.

Op ieder ander circuit kan ik het begrijpen omdat je met DRS al snel het bokje bent, maar hier vind ik het een onbegrijpelijke call.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 23:35:58 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153145382
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

En Hamilton denk dus dat hij zo'n fout maakt.

Het is een teken van zelftwijfel. Tsja, ik vind dat niet sterk.

Op ieder ander circuit kan ik het begrijpen omdat je met DRS al snel het bokje bent, maar hier vind ik het een onbegrijpelijke call.
Zelfs de beste coureurs blijven mensen, en kunnen dus fouten maken. Op koudere banden ben je het bokje, zelfs op Monaco.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')