En daar heb je de reeds voorspelde backfire al...quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://m.autosport.com/news/report.php/id/119187
Extract:
[..]
Ik meen me te herinneren dat veel mensen zeiden dat Grosjean zo vroeg remde.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
En daar heb je de reeds voorspelde backfire al...
Nee, klagen over een brake test terwijl dat aantoonbaar bullshit is, is gewoon dom.
(Weer een leermomentje)
twitter:AlanPermane twitterde op woensdag 27-05-2015 om 20:42:11Final word on this for the many people asking, @RGrosjean lifted off over 5m later than the previous lap and braked 5m later. reageer retweet
Alsof jij het beter weet. En weet hoe Max het ervaren heeft. Dat is gewoon dom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
En daar heb je de reeds voorspelde backfire al...
Nee, klagen over een brake test terwijl dat aantoonbaar bullshit is, is gewoon dom.
(Weer een leermomentje)
Pastor is te jong voor F1.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En het feit dat hij crashtor raakte dan?
Er zullen veel mensen zijn die dat willen geloven. Maar een brake test komt gewoon uit de telemetrie naar voren. De straf voor Max (en het niet in beroep gaan) laat dus duidelijk zien dat er geen sprake was van een brake test.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik meen me te herinneren dat veel mensen zeiden dat Grosjean zo vroeg remde.
Het gaat om data die beschikbaar is. Het team van Max krijgt die data en dus weet hij van het bestaan van die data.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alsof jij het beter weet. En weet hoe Max het ervaren heeft. Dat is gewoon dom.
Of gewoon een dikke vinger naar Romain. Wij krijgen die data toch niet te zien. En het is niet mijn fout. Braketest lul. Volgende keer zal Romain een stuk voorzichtiger zijn als Max achter hem rijdt. Max weet dat nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef DS4 het volgende:
Sorry, maar hoe je het wendt of keert is het onverstandig.
Nederlanders kunnen niet racen is de conclusie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef Geralt het volgende:
Overigens wel grappig, een Lotus F1 wordt van de baan gereden en die heeft volgens de data 5 meter later geremd en is dus niet schuld.
Hetzelfde weekend, dezelfde baan, in de Formule Renault 3.5 reed een Lotus iemand van de baan en die remde remde 30 meter eerder en knalde achterop maar was dus ook niet schuld.
2x een Lotus. 1x knalt eentje achterop iemand en 1x knalt iemand achterop die Lotus.
Allebei de keren de Lotus niet schuld want data. Nou laat maar zien dan zou ik zeggen
Hij riep het toch alleen direct na de crash/race? Volgens mij heb ik hem daarna er niet meer over gehoord? Of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat om data die beschikbaar is. Het team van Max krijgt die data en dus weet hij van het bestaan van die data.
Het is gewoon een beetje kinderachtig om na een straf geen beroep in te stellen, maar wel nog even via social media met de vinger naar de ander gaan wijzen.
Sorry, maar hoe je het wendt of keert is het onverstandig.
Daarmee lijkt het alsof je Max het kapot gaan van de Renault motor aanrekent?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag je daar dan ook bij zijn als je voor de 4e keer je motor naar de klote helpt?
In de FR 3.5 kreeg de Lotus dus wel de schuld (10 plekken straf), ondanks dat hij 30 meter eerder remde. Dit omdat zijn voorligger op hetzelfde punt als de vorige ronde remde en van Buuren er toen nog niet zo dicht op zat, waardoor hij hem nu wel raakte.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef Geralt het volgende:
Overigens wel grappig, een Lotus F1 wordt van de baan gereden en die heeft volgens de data 5 meter later geremd en is dus niet schuld.
Hetzelfde weekend, dezelfde baan, in de Formule Renault 3.5 reed een Lotus iemand van de baan en die remde remde 30 meter eerder en knalde achterop maar was dus ook niet schuld.
2x een Lotus. 1x knalt eentje achterop iemand en 1x knalt iemand achterop die Lotus.
Allebei de keren de Lotus niet schuld want data. Nou laat maar zien dan zou ik zeggen
Data was al bekend. Dat van die 5 meter later had ik ook al ergens vernomen, dus als ik het al wist, dan wist hij het zeker zou ik zo denken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef kepler het volgende:
Hij riep het toch alleen direct na de crash/race? Volgens mij heb ik hem daarna er niet meer over gehoord? Of heb ik wat gemist?
edit: gevonden: "Na een ongelukkige pitstop vocht ik me door het veld naar voren, voordat ik in de eerste bocht een ‘brake test’ kreeg en hard crashte.” Uit bericht van gisteren
Kan ook zijn dat de data pas nu vrijgegeven is, maar heel verstandig is het niet als hij het wel wist. Alleen zullen we dat nooit weten
Nope: "ifted off over 5m later than the previous lap and braked 5m later."quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef Geralt het volgende:
Ze zullen toch ook zeker wel gekeken hebben naar het punt van gas los laten en niet het punt van remmen alleen? Toch? Toch?
Dat lees ik namelijk nergens. Alleen dat data laat zien dat hij 5 meter later remt dan de ronde ervoor.
Maar als hij 15 meter eerder zijn gas los laat dan krijg je ook zulke taferelen. En dat kan Max verwarren met een braketest.
Maargoed, maakt niet uit, hij was smaakmaker van de wedstrijd en gelukkig niks over gehouden aan zijn crash en of hij nou wel of geen schuld heeft, hij heeft er allicht wat van opgestoken. Die crash zou er toch wel komen. Beter dan gewoon vroeg in het seizoen zeg ik dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |