Dat schiet niet op.quote:
Dan gaat er bijna geen hond rijden omdat het de rest van het weekend droog weer is.quote:
Dat geldt voor wel meer circuits. In het verleden ook Spa.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Ik heb ooit eens op Pole position gestaan in Montreal. Circuit is vrij toegankelijk als er niet geracet wordt dus kon er zo op staan
Zou wel een mooie ronde geweest zijn...quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:48 schreef twiFight het volgende:
Toen ik bij Spa kwam was het dichtMaar goed toen was het ook winter en was er ook geen personeel.
Wel een supermooi uitzicht iets hoger op de heuvel en dan heel spa onder een halve meter sneeuw
ik heb ooit op pole gestaan op Circuit van Zandvoort. Tijdens de masters of F3 nog welquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Ik heb ooit eens op Pole position gestaan in Montreal. Circuit is vrij toegankelijk als er niet geracet wordt dus kon er zo op staan
Ik werd bijna omver gereden door een paar zeer onbeleefde wielrennersquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |