abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153180470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:

Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'? :( F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken :( Bernie heeft gesproken })
Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.

(je kan dan ook beter voor duurdere kaarten gaan, zodat je op een mooie plek zit, dan heb je een mooiere ervaring voor relatief niet teveel extra als je reis en verblijf meerekent)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:34:13 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153180540
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond ;( -O-
Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spa :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153180550
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spa :7
+ reiskosten ;(
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:35:23 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153180571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

+ reiskosten ;(
Dit is exclusief camping, die betaalt de rest wel :@

Ik vind stiekem nog steeds dat we hier plannen voor moeten maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 11:14:42 #215
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153181493
Kaarten voor Spa vond ik nog wel enigszins acceptabel als je niet voor Silver of Gold gaat, maar 185 euro voor de camping slaat weer helemaal nergens op _O- :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 11:16:38 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153181543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Mano_ het volgende:
Kaarten voor Spa vond ik nog wel enigszins acceptabel als je niet voor Silver of Gold gaat, maar 185 euro voor de camping slaat weer helemaal nergens op _O- :(
Gewoon een grote tent waar je met 10 man in kan, opgelost :)
Campingkaart
Francorchamps
(Jaune, ca 40m²) (zou je ook 40 krijgen?)

Maar echt, zou er interesse zijn? :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 11:31:09 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153181945
quote:
Iedere locatie (40 m ²) is bestemd voor een caravan, camper of tent, inclusief een parkeerplaats voor een auto. Het aantal personen toegestaan per campingplaats is vastgesteld op maximaal vijf. Op de camping zijn (voornamelijk mobiele) douches en toilette alsmede bar en eten. Er is geen water en elektriciteit voor iedere campingplaats beschikbaar.
Eikels }:|
Wat moet je dan met die 40m2
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 11:34:47 #218
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153182047
Inclusief parkeerplaats is wel mooi, dat scheelt weer 50 euro _O-

Sterker: als je met een paar auto's gaat kan je beter een campingplaats nemen en daar alle auto's parkeren :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 11:36:34 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153182095
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Inclusief parkeerplaats is wel mooi, dat scheelt weer 50 euro _O-

Sterker: als je met een paar auto's gaat kan je beter een campingplaats nemen en daar alle auto's parkeren :D
Ik heb geen goede ervaring met Spa camping en parkeren... als in: Ik heb al meerdere auto's in de problemen zien komen daar :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 12:03:07 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_153182782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
Dit, dus ze zullen dit weekend wel weer om de plaatsen vijf en zes gaan strijden
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:50:39 #221
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153183990
Nou ik heb van het weekend op P4 gestaan, lekker vlakbij maar die heuvel klim als je terug naar de auto gaat :') -O-
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:16:23 #222
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153184757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.
Niet helemaal waar. Een substantieel deel van de circuits komt met dure kaarten alsnog in de financiele problemen. Dat komt door de prijs die ze aan Bernie moeten betalen om 'F1 daar te mogen laten racen'. Verschillende circuits zijn al gesneuveld en ik vermoed dat er nog wel enkele volgen (waaronder, en het zou eeuwig zonde zijn, Spa). Kaarten zijn dus duur, maar niet omdat ze maar 55 pond kosten en de organisator er lekker 100 pond op kan cachen. Veel organisatoren zouden om een bescheiden winst te maken de kaarten nog duurder moeten maken, maar dan koopt helemaal niemand ze meer.

Ik heb eerder in een kort rekenvoorbeeldje laten zien hoe ridicuul die fee van Bernie is. Verscheidene circuits moeten 10 miljoen betalen om de F1 te ontvangen (en er zijn circuits die nog veel meer betalen). Met een hedendaags ruim bezoekersaantal van 100.000 man betekent dat de organisator per bezoeker al 100 pond ergens vandaan moet halen, alleen nog maar om die fee te kunnen betalen. Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153185082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:16 schreef twiFight het volgende:

Niet helemaal waar. Een substantieel deel van de circuits komt met dure kaarten alsnog in de financiele problemen. Dat komt door de prijs die ze aan Bernie moeten betalen om 'F1 daar te mogen laten racen'. Verschillende circuits zijn al gesneuveld en ik vermoed dat er nog wel enkele volgen (waaronder, en het zou eeuwig zonde zijn, Spa). Kaarten zijn dus duur, maar niet omdat ze maar 55 pond kosten en de organisator er lekker 100 pond op kan cachen. Veel organisatoren zouden om een bescheiden winst te maken de kaarten nog duurder moeten maken, maar dan koopt helemaal niemand ze meer.

Ik heb eerder in een kort rekenvoorbeeldje laten zien hoe ridicuul die fee van Bernie is. Verscheidene circuits moeten 10 miljoen betalen om de F1 te ontvangen (en er zijn circuits die nog veel meer betalen). Met een hedendaags ruim bezoekersaantal van 100.000 man betekent dat de organisator per bezoeker al 100 pond ergens vandaan moet halen, alleen nog maar om die fee te kunnen betalen. Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
Deze zaken zijn mij goed bekend en ik ken wel wat cijfers met name gelet op het mislukte avontuur om de Nürburgring om te vormen tot een familieuitje, maar ook daar geldt de wet van vraag en aanbod. Er staan andere circuits te trappelen om een GP te mogen organiseren.

Het blijft toch ook gewoon een sport waar geld leidend is. Daar is de F1 geen uitzondering in en hoezeer ik ook jouw standpunt begrijp en ondersteun dat de mooie circuits behouden moeten blijven... weet ik ook dat het nu eenmaal zo niet werkt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153185155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:16 schreef twiFight het volgende:
Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
De circuits wel, maar de teams niet. Die komen dan alleen maar meer in de problemen omdat de FOM minder geld binnen krijgt en dus minder aan de teams uitkeert.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:44:49 #225
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153185629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Deze zaken zijn mij goed bekend en ik ken wel wat cijfers met name gelet op het mislukte avontuur om de Nürburgring om te vormen tot een familieuitje, maar ook daar geldt de wet van vraag en aanbod. Er staan andere circuits te trappelen om een GP te mogen organiseren.

Het blijft toch ook gewoon een sport waar geld leidend is. Daar is de F1 geen uitzondering in en hoezeer ik ook jouw standpunt begrijp en ondersteun dat de mooie circuits behouden moeten blijven... weet ik ook dat het nu eenmaal zo niet werkt.
Als ze bekend zijn bij je waarom typ je dan eerst dit?

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

(je kan dan ook beter voor duurdere kaarten gaan, zodat je op een mooie plek zit, dan heb je een mooiere ervaring voor relatief niet teveel extra als je reis en verblijf meerekent)
Zoals TwiFight als schrijft is een deel van de hoge kaartjes vanwege dat de circuits gewoon jaarlijks dikke flappen moeten betalen (met als uitschieter Marina Bay = 65 miljoen dollar). Da's geen kattenpis.
De reclameborden zijn voor de FOM dus die inkomsten hebben ze al niet dus kunnen ze het (mits de (lokale) overheid niet mee sponsort) alleen terug verdienen met de kaartverkoop en die verdwaalde bokworst en cola die verkocht worden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')