Nee, dit is niet El Pianista. De El Pianista rivier buigt al veel zuidelijker af naar het oosten. Het is wel een zijbeek van El Pianista. Verder mee eens met alles wat je zegt!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:24 schreef El_Matador het volgende:
Oranje = El Pianista (rivier + pad voor Klim)
juistquote:
Ok, dat kan kloppen. Ik noemde gewoon het bovenste stroomgebied van de Pianista die je omhoog volgt (Retiring video etc.) allemaal Pianista.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef math1985 het volgende:
[..]
Nee, dit is niet El Pianista. De El Pianista rivier buigt al veel zuidelijker af naar het oosten. Het is wel een zijbeek van El Pianista. Verder mee eens met alles wat je zegt!
Nee, conversie klopt. Ik ben ook wel benieuwd naar de bron hiervan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef RapaNui het volgende:
.
Dit staat in OP: Mirador (laatste foto Lisanne) - 8°50'1.26"N , 82°25'34.20"W
= dus 8.83368, -82.42617
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #131 - Cascadas Perdidas
Heb ik conversie fout gemaakt?
Het is nu duidelijk dat dit in elk geval niet dezelfde kikkervis is waar we het eerder over hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef RapaNui het volgende:
Omdat Stacey er zelf mee kwam in vorige topic.
Denk jij dat dit de Mirador is met het bordje en de boomstronk? Wat is jouw verklaring voor het feit dat PW het bordje en de boomstronk niet gezien heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Nee, dit is niet "de mirador waar ik aan denk", dit is de Mirador onderbouwd met alle bovenstaande bronnen.
Geen probleem, achteraf is het altijd makkelijk praten. Had PW uberhaupt niet het idee dat hij op een top was (ging het pad nog verder omhoog)? Ik begreep dat de gids al eerder om wilde keren, was de gids misschien zo geirriteerd dat hij zelfds geen 50 meter verder meer wilde? Is PW op het punt geweest waar, volgens zijn gids, bij goed weer beide zeeen zichtbaar waren?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef jackie12 het volgende:
Ook een beetje dom van me dat ik van te voren niet aan hem gevraagd heb of hij door wilde lopen tot aan het bord. Hij had in ieder geval niet het gevoel dat ie op de top was.
Het is idd achteraf makkelijk praten. Iedereen ging er een beetje vanuit dat je vanzelfsprekend uitkomt bij de mirador K&L. Kennelijk is er meer keuze? Dat is best wel interessant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef jackie12 het volgende:
... dat ik van te voren niet aan hem gevraagd heb of hij door wilde lopen tot aan het bord.
Jep, ik dacht dat hij op de Mirador geweest was, dus verklaarde die 43-47 meter met resolutie, maar het lijkt echt te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:43 schreef math1985 het volgende:
Mata, betekent het dat je het eens bent met de theorie dat PW 40-50 meter voor het bordje is omgekeerd?
Deze lijst heb ik vanmiddag er ook bij gepakt maar ik denk dan juist van niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef El_Matador het volgende:
Kris en Lisanne hebben denk ik ook op de Mirador van Pahlawan gestaan en daar foto's gemaakt.
13:00:2x – 19e foto - _495 – Mirador – pahlawan?
13:00:xx – 20e foto - _496 – Mirador – pahlawan?
13:01:xx – 21e foto - _497 – Mirador – selfie?
13:01:xx – 22e foto - _498 – Mirador – selfie?
13:01:44 – 23e foto - _499 – Lisanne Pacifisch S – Mirador
13:01:50 – 24e foto - _500 – Lisanne Pacifisch SE-ESE – Mirador
13:01:xx – 25e foto - _501 – Mirador – selfie?
13:02:xx – 26e foto - _502 – Mirador – selfie?
13:0x:xx – ?e foto - _iPhone – Mirador Kris
Klopt, dat lijkt het met alle foto's. Even knippen en weer door. _501 is ook max 9 seconden na Lisannes duimpjesfoto genomen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef jackie12 het volgende:
Op de lijst lijkt het alsof ze dan haast gehad zouden hebben
Losstaande van deze hele zaak rondom K&L en hun verdwijning/dood, vind ik dat dat gebied in de foto Práchtig uit ziet, en ik zou er zelf eens graag in verdwijnen willen.quote:
Alsof een gids ca 40 meter voor het einddoel omdraait. Ik geloof hier niks van.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pahlawan stond op de CD en keerde om.
Kris en Lisanne (en wikiloc) liepen ~50 meter verder naar een grotere, opener plek met ander uitzicht
Rode punt is wat de Mirador zou moeten zijn, maar teveel naar oost, groene punt is waar pahlawan omgedraaid is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef math1985 het volgende:
Zoals verzocht, heb ik een kaartje gemaakt met alle voorgestelde locaties van de Mirador:
http://arcg.is/1FDOKOn
Die van Baru moet er nog bij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef math1985 het volgende:
Zoals verzocht, heb ik een kaartje gemaakt met alle voorgestelde locaties van de Mirador:
KLIK VOOR KAARTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |