Vond het twee jaar terug ook tof. Dit jaar interactief, dus ben vooral benieuwd naar de Occulus Rift. Is er nog wat gedaan met de keuze voor een house?quote:
Ze vroegen aan het begin wel "Huis gekozen?", geen idee waarom... Want ik heb er niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond het twee jaar terug ook tof. Dit jaar interactief, dus ben vooral benieuwd naar de Occulus Rift. Is er nog wat gedaan met de keuze voor een house?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar gecancelled, ik haal het nooit vanuit Brussel...
Ik ook, maar zo te horen/lezen zitten er dit jaar wel echt een paar hele leuke/speciale dingen bij. Vooral dat met die OR lijkt me wel echt heel tof.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook de vorige keer geweest, die vond ik enorm tegenvallen.
Maar hoor over deze wel betere geluiden.
Ja, ook al was hij al wel heel oud enzo, ik had het helemaal niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het ook wel.
Ik denk vooral omdat het zo plotseling was.
Ik begon al te denken dat ik iets gemist had, want het was ineens patsboem kassiewijlenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ook, maar zo te horen/lezen zitten er dit jaar wel echt een paar hele leuke/speciale dingen bij. Vooral dat met die OR lijkt me wel echt heel tof.
Maar goed, vind mijzelf geen GoT-fan genoeg om ook dit jaar te gaan. Misschien als de serie helemaal afgelopen is en ze dan een nóg uitgebreidere tentoonstelling houden...
[..]
Ja, ook al was hij al wel heel oud enzo, ik had het helemaal niet zien aankomen.
Ik heb/had hetzelfdequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik begon al te denken dat ik iets gemist had, want het was ineens patsboem kassiewijlen
Och, de mijne maakt prima foto's van 16 mp.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het enige wat mij wel tegen viel was dat er niemand met een 'echte' camera stond voor de foto's van jezelf op the iron throne. er stond alleen iemand bij die dat dan via je eigen telefoon deed, en dan krijg je niet zulke mooie foto's.
Ja, arme Sam ook idd. Sowieso, Samquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aemonerg jammer dat ie niet meer is. Arme Sam. Die Night's Watch komen ook niet voor elkaar op, jammer vind ik dat wel. Een echt broederschap is het niet, het is een groot ontspoord zooitje
...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, de mijne maakt prima foto's van 16 mp.
Was er graag heen gegaan met mijn vader, die had het vast ook mooi gevonden, als fan van de boeken en de serie. Maar vorige week woensdag his watch ended
V.
Neu, ik ga er niet echt over uitweiden, anders dan dat ik 70 veel te jong vind en dat het heel plotseling was. Dank voor de condoleancesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
...
Verbal, mijn oprechte condoleances en heel veel sterkte!
R.I.P. vader van Verbal.
EDIT: als je er nog iets meer over wilt zeggen, doen hoor!
Dat eerste...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neu, ik ga er niet echt over uitweiden, anders dan dat ik 70 veel te jong vind en dat het heel plotseling was. Dank voor de condoleances
Ik heb hem gisteren op de uitvaart nog wel geëerd met mijn Valar Morghulis t-shirt onder mijn overhemd en heb dat ook verteld tijdens mijn toespraak. Veel mensen keken er van op dat zo'n vredelievende en zachtaardige man dat een toffe serie vond.
V.
And now his watch is ended. Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Was er graag heen gegaan met mijn vader, die had het vast ook mooi gevonden, als fan van de boeken en de serie. Maar vorige week woensdag his watch ended
V.
gecondoleerd man, sterkte.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
"those arent just the stark words. its a fact!"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Maar winter komt nu dus echt?
Ze roepen dat godgloeiende al 5 seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |