abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:51:23 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153496254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lambiekje, je hebt nog nooit een enkel bewijs van grootschalige misdaden aangeleverd.
Je bent nog zieker dan ik al dacht. Dus eigenlijk elke schoorvoetende toegevings dat zaken met bedrog zijn goedgekeurd. D

quote:
Wat je wel veel gedaamn hebt is jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met je chronische gebrek aan respect en basale biologische kennis.
Ik heb mezelf niet belachelijk gemaakt. Jullie maken je onsterfelijk belachelijk. Het is zelfs lachwekkend zielig hoe weinig jullie (denken te weten). Net zo als nu met FIFA zal het bedrog ontmaskerd worden.

Nee jullie medici hebben geen respect naar de patient.

JE maakt het helemaal mooi dat je respect zou moeten hebben voor aftuigen en mishandelen vam kinderen, zwakkere en bejaarden. Je bent echt niet goed snik.

Edit:je kan ook te ver gaan Lambiekje.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 13-06-2015 14:04:13 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_153496358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nope. poliep in blaas. en prostaat zat in de weg en chemo was preventief.
Ah, da's naar! (understatement). Ik hoop voor jou en je vader dat het nu een opgaande lijn gaat zijn. Vergeet niet van het leven en de tijd die jullie samen hebben te genieten.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 13:59:47 #203
52357 Lambiekje
pi_153496429
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En bedankt he }:| . Ik weet wie het zegt anders zou ik hier best pissig om worden.
Jij hebt er voor gekozen om voor z'n crimineel misdadig instuut te werken. Als je dus niet beseft op wat voor basis het gehele gebeuren is gestoeld.

Snap je nu werkelijk waar niet dat men volstrekt niet bezig is met het gezond maken van patienten. Zie je dat echt niet. Echt heel wonderlijk.

Je moet ten aller tijden het ziekenhuis te vermijden. Eenmaal binnen en je in de monsterlijke klauwen van wittejasgrapjurk dan is het einde inzicht. Tenzij je nee zegt die de chemische toep en nee zegt tegen de criminele geldbeluste arts.

Mij verbaast het totaal niet dat de wereld zo ongezond is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 14:00:43 #204
52357 Lambiekje
pi_153496445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:55 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ah, da's naar! (understatement). Ik hoop voor jou en je vader dat het nu een opgaande lijn gaat zijn. Vergeet niet van het leven en de tijd die jullie samen hebben te genieten.
op zich is wel blij met de stoma. hij komt weer aan slapen toe.
pi_153496474
In de link staat dat de meestvoorkomende aandoening lage rugpijn is. Dat is duidelijk een aandoening die vooral met levensstijl geassocieerd is, strookt niet met jouw opvatting dat het allemaal door artsen komt.
pi_153496641
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bent nog zieker dan ik al dacht. Dus eigenlijk elke schoorvoetende toegevings dat zaken met bedrog zijn goedgekeurd. D

[..]

Ik heb mezelf niet belachelijk gemaakt. Jullie maken je onsterfelijk belachelijk. Het is zelfs lachwekkend zielig hoe weinig jullie (denken te weten). Net zo als nu met FIFA zal het bedrog ontmaskerd worden.

Nee jullie medici hebben geen respect naar de patient.

JE maakt het helemaal mooi dat je respect zou moeten hebben voor aftuigen en mishandelen vam kinderen, zwakkere en bejaarden. Je bent echt niet goed snik.

Edit:je kan ook te ver gaan Lambiekje.
inhoudsloos gewauwel, net zoals al je andere posts.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 14:29:39 #207
52357 Lambiekje
pi_153496984
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de link staat dat de meestvoorkomende aandoening lage rugpijn is. Dat is duidelijk een aandoening die vooral met levensstijl geassocieerd is, strookt niet met jouw opvatting dat het allemaal door artsen komt.
vaccins, medicatie en supermarktvoedsel maken ons gestel ziek en zwak.

BigPharma en BigFood veroorzaken dus niet alleen ziektes, allergien maar ondermijnen ook gehele gestel.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 14:31:13 #208
52357 Lambiekje
pi_153497016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

inhoudsloos gewauwel, net zoals al je andere posts.
je dat je klokkenluiders en nieuwe inzichten uit de wind slaat is me wel duidelijk
edit

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 13-06-2015 14:49:05 ]
pi_153497107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je dat je klokkenluiders en nieuwe inzichten uit de wind slaat is me wel duidelijk

Dat is wel een heel sterk staaltje 'iedereen is gek, behalve jij'.

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 13-06-2015 14:49:20 ]
pi_153497508
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

edit
je hebt geen nieuwe inzichten, elke strohalm aan bewijs dat je hier neerpleurt is door een middelbare scholier met biologie in zijn pakket al simpel te weerleggen. Als het je te moeilijk wordt ga je schelden en tieren, echt je hebt niets boeiends te melden.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:02:47 #211
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153497691
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vaccins, medicatie en supermarktvoedsel maken ons gestel ziek en zwak.

BigPharma en BigFood veroorzaken dus niet alleen ziektes, allergien maar ondermijnen ook gehele gestel.
Waarom leven mensen dan tegenwoordig veel langer dan 100-150 jaar geleden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 15:07:04 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_153497799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij hebt er voor gekozen om voor z'n crimineel misdadig instuut te werken. Als je dus niet beseft op wat voor basis het gehele gebeuren is gestoeld.

Snap je nu werkelijk waar niet dat men volstrekt niet bezig is met het gezond maken van patienten. Zie je dat echt niet. Echt heel wonderlijk.

Je moet ten aller tijden het ziekenhuis te vermijden. Eenmaal binnen en je in de monsterlijke klauwen van wittejasgrapjurk dan is het einde inzicht. Tenzij je nee zegt die de chemische toep en nee zegt tegen de criminele geldbeluste arts.

Mij verbaast het totaal niet dat de wereld zo ongezond is.
Hoe durf je toch keer op keer met dit soort uitspraken te komen. Het is niet alleen schadelijk maar ook lasterlijk en beledigend. Begrijp je dat niet?
  zondag 14 juni 2015 @ 00:01:37 #213
52357 Lambiekje
pi_153510760
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is wel een heel sterk staaltje 'iedereen is gek, behalve jij'.
nee hoor niet alleen ik. overigens het is niet gek maar crimineel.

Steeds meer mensen worden wakker...
Het gedoe met FIFA is een voorbode.

MSM-kranten en MSM-journaals, Professoren, Wetenschappers, medici en politici zijn allen naive sukkels die het corrupte systeem in leven houden. Maar gelukkig nemen steeds meer de stap om te klokkenluiden (met alle gevolgen van dien).

Je hebt meerde vormen :
1) Naiveling / sukkel die niet weet waarmee hij/zij werkt
2) Crimineel. Ziet in het bedrog en exploiteert voor bigtime $$$
3) half-crimineel deels dat het inziet dat het slecht is wat er gebeurd maar niets doet en er dus mee kan leven met het bedrog dan de wereld wordt aangedaan. Misschien omdat het er thuis kinderen zijn en de hypotheek en de audi A6 moet afbetaald worden. Spagaat situatie.
4)Verlater. Inziet dat het zo niet kan. en vertrekt en elders gaat werken
5) Klokkenluider. Het bedrog doorziet en het niet accepteert en het wereld kundig maakt.
6) post-job klokkenluider. Iemand gaat pas wereldkundig maken dat de zaken te corrupt zijn pas nadat pensioengerechtigte leeftijd bereikt is.
7) Vermoord. vanwege too much knowledge
8) ingewijd worden in het elite clubje

Het bedrog neem nu zulke groteste vormen aan de de deksel op de beerput niet meer houdbaar is.
Soms per ongeluk sijpelt er wel eens wat door naar de MSM. De geest is al uit de fles.

Zoals atuinhek, lavender, SP, terecht constant roepen dat er niets aan de hand is. alles is goed en we heben peerreview. Alles gaat via protocolen. en blablabla. Dat is gewoon beyond naief. Het is gewoon ronduit zielig. Hoe fucking blind ben je dan. Als zelfs MSM artikelen schrijven dat gros van medische publicaties bedrog is en zelfs 80% gefingeerde ongefundeerde natte vingerwerk is. En zet dat af tegen winsten van 100.000.000.000$ per jaar alleen al voor de kankerindustrie. Zie hier een industrie dat er alles aan is gelegen dat jij en ik NIET gezond zijn.

Dat men niet wil inzien dat het systeem tot op het bot gecorrumpeerd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 14-06-2015 00:42:10 ]
  zondag 14 juni 2015 @ 00:41:21 #214
52357 Lambiekje
pi_153511804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

je hebt geen nieuwe inzichten, elke strohalm aan bewijs dat je hier neerpleurt is door een middelbare scholier met biologie in zijn pakket al simpel te weerleggen. Als het je te moeilijk wordt ga je schelden en tieren, echt je hebt niets boeiends te melden.
Nee SP. Op school wordt een leerling al bevuild onjuiste informatie door een troll van een docent die ook niet weet dat ie kwalijk kolder verkondigd.

En ja ook de beroepsgroep docenten (zijn sukkels) en professoren zijn grof betaalde criminelen.
Je moet toch echt beter je huiswerk doen. je kennis is zou outdated.
  zondag 14 juni 2015 @ 00:43:46 #215
52357 Lambiekje
pi_153511860
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom leven mensen dan tegenwoordig veel langer dan 100-150 jaar geleden?
Dat heeft niets met medische zorg te maken. alles met hygiene.
En tevens wordt er met een verkeerde gemiddelde gewerkt.
  zondag 14 juni 2015 @ 00:46:40 #216
52357 Lambiekje
pi_153511919
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe durf je toch keer op keer met dit soort uitspraken te komen. Het is niet alleen schadelijk maar ook lasterlijk en beledigend. Begrijp je dat niet?
volgens mij begrijp je niet waarop medische zorg berust en waar het onstaan is en door wie en wat het gefinanceerd wordt.

Hoe durft een arts chemo voor te stellen. Het is gewoon moord met voorbedachte rade.
Een dergelijke klootzak hoort achter tralies. Helaas kent ons corrupte land geen doodstraf meer maar voor artsen zou een uitzondering gemaakt moeten worden. Zo crimineel is het handelen van artsen dat dat de beste optie is. Het zullen gerust aardige mensen thuis zijn maar dat waren kampmedewerkers vast ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is het best sneu dat een arts niet eens weet wat voor kwalijke functie hij/zij bekleed.
Chemo voorstellen. Hoe verzin je het. En hoe stom is de patient ( en ja ik neem me pa kwalijk dat hij naar die dommekut heeft geluisterd) om er ja tegen te zeggen. Ik kan er met me pet niet bij dat men niet onderzoekt wat voor waanzin het is en het lijdszaam ondergaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 14-06-2015 01:10:11 ]
pi_153512471
Ik ken een man en die had een maligne lymfoom. Deze is volledig in remissie gegaan na chemotherapie. Hij is nu kankervrij verklaard en kan zoals het er nu naar uitziet nog lang genieten van z'n leven, hij is namelijk nog maar een jaartje of 28.

Als onze medische wereld alleen zou bestaan uit mensen als jij, was hij waarschijnlijk nu dood geweest.

Maar inderdaad, die hematoloog-oncoloog die dat voorstelde is een crimineel...dat hij gewoon die jongen genas. Tuig die in een cel hoort!
I feel kinda Locrian today
  zondag 14 juni 2015 @ 02:13:52 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153512920
(Flocean | Vanessa de Vries) Op de laatste dag van de NEI-opleiding ging het over vaccinaties. Er ging een nieuwe wereld voor mij open. Ik was – als arts - weer eens geschrokken van wat ik daar allemaal te horen kreeg. Als moeder had ik al lange tijd een onbestemd gevoel over het vaccineren. Dit gevoel kreeg ik nadat ik in een tijdschrift een artikel las over moeders die hun ervaringen met de mogelijke bijwerkingen van vaccinaties deelden. Als arts dacht ik altijd: waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan. Een prikje met weinig klachten vervangt een periode van ziek zijn. Hoe gemakkelijk is dat! Ik vond het een ware uitvinding.

”Believe nothing, no matter where you read it or who said it, no matter if I said it, unless it agrees with your own reason and common sense.” - Buddha

Toch bleek ik niet volledig geïnformeerd. Automatisch ging ik er vanuit dat de overheidsinstanties goed voor ons zorgen en onze veiligheid op nummer 1 zetten. Dat blijkt helaas niet het geval te zijn.

Wat ik niet wist:

Vaccinaties komen op de markt zonder uitgebreid te zijn getest. Onze kinderen krijgen vaccinaties ingespoten zonder dat men weet of het middel bijwerkingen zal hebben op korte of lange termijn. Dit terwijl elk ander medicijn dat op de markt komt uitgebreid is getest en aan strenge regels voldoet.

De dood van de achtjarige Freek Hagoort op 9 maart 2009, drie dagen na een BMR-DTP-vaccinatie, was uitgebreid in het nieuws. Er is toen zelfs een klacht bij de Nationale Ombudsman ingediend. De ouders konden pas een bijsluiter inzien via een proces bij het Europees Hof. De minister besloot toen dat de verwerking van bijwerkingen niet meer via het RIVM mocht lopen, maar via het Lareb-bijwerkingen meldpunt. Sindsdien moet de volledige bijsluiter worden vrijgegeven. Nog steeds ontvang je voorafgaand aan het vaccineren op het consultatiebureau geen bijsluiter. Deze kun je nu wel vinden op de site van het RIVM.

Nadat bleek dat er giftige kwikverbindingen (thiomersal) in de vaccinaties zaten, zijn deze in Nederland niet uit de handel gehaald, zoals wel gebeurde in Amerika. Minister Klink besloot dat onze voorraad opgemaakt moest worden.

In Japan vaccineren ze kinderen pas na het tweede jaar. Nadat dit beleid werd doorgevoerd, daalde daar het aantal sterfgevallen aan wiegendood enorm. Onderzoek in Australië naar het effect van vaccinatie bij vroeg geboren baby’s toonde aan dat vaccineren een duidelijk negatief effect heeft op de ademhaling van deze kindjes. Bekijk hier.

Vaccinaties worden gegeven op basis van achterhaalde gegevens. Difterie was een ziekte die ontstond bij slechte hygiëne en armzalige omstandigheden zoals in de oorlog. Daar is al lang geen sprake meer van. Tetanus komt van koeien en paardenuitwerpselen; hier komen onze kinderen nauwelijks meer mee in aanraking. Dit stamt uit de tijd dat we paardenkarren hadden in de straat en iedereen een koe thuis had. Ziektes als rode hond, mazelen en de bof geven op kinderleeftijd bij gezonde kinderen nauwelijks risico’s. Eventueel zouden wij onze kinderen op een later tijdstip kunnen vaccineren om de risico’s op latere leeftijd te voorkomen. De kans op polio met verlammingsverschijnselen is zeer klein. De vraag is of de voordelen van het vaccineren wel opwegen tegen de bijwerkingen.

Dat uit de statistieken blijkt dat toen men in 1957 ging vaccineren, er wereldwijd al een daling van 90% te zien was van de sterftecijfers t.a.v. virussen. En dat er nooit met degelijk onderzoek bewezen is dat de daling daarna gekomen is door het vaccinatieprogramma. (Het boek International Mortality Statistics van Michael Alderson)

Dat vaccinatie geen verplichting is maar een recht. Je bent dus als ouder zelf aansprakelijk voor de gevolgen van het gebruik van het vaccin.

Vaccinatie tegen meningokokken wordt gedaan met een vaccin van de Meningokokken C i.p.v. het oorzakelijke Meningokokken B.

Mensen ondanks vaccinatie alsnog na besmetting ziek worden.

Dat er in vaccinatie gebruik gemaakt wordt van stamcellen van apen die mogelijk geïnfecteerd zouden kunnen zijn met gevaarlijke virussen zoals HIV en van dierlijk kippenei-materiaal dat besmet kan zijn.

Dat er na de vaccinatie een tekort aan vitamine C kan ontstaan, met als gevolg bloedingen, botbreuken, immuunstoornissen. Zo lijkt er een verband te bestaan tussen het ‘shaken baby syndroom’ en vaccinatie.

Dat kinderziektes nodig zijn voor onze groei en het opbouwen van een gezonde weerstand

De vaccins met 7 ziektes tegelijkertijd worden ingebracht op een onnatuurlijke manier, waardoor de natuurlijke afweer via de slijmvliezen, darmen of de huid niet wordt ingeschakeld om ons te beschermen tegen ziektes zoals dat bedoeld is.

Dat 7 ziektes tegelijkertijd verwerken voor een baby zonder afweer zeer veel stress oplevert.

Het effect van vaccinatie blijkt in Afrika al naar 1x vaccineren voldoende. In Nederland wordt er voor alle zekerheid 3 x zo vaak gevaccineerd. Voor wie is dat voordelig?

Reden te meer om ons te verdiepen in de materie over vaccins en onze kinderen niet klakkeloos te laten vaccineren volgens protocol. Ik ben zeker niet tegen vaccinatie. Er zijn gelukkig meerdere wegen naar Rome. Laat je niet misleiden door schijnveiligheid en de economische belangen van de industrie. Informeer jezelf en kies dan de beste weg voor je eigen kind.

Enkele tips ten aanzien van vaccinaties zijn:

Rondom de vaccinaties vitamine C suppleren
Niet voor het tweede jaar vaccineren
Geen vaccinatie bij ziekte of verlaagde weerstand
Alleen de vaccinaties geven die er nog toe doen
Niet meerdere vaccinaties tegelijkertijd
Homeopathische vaccins overwegen
‘Ontstoren’ (ontgiften) van bijwerkingen met homeopathische middelen
Wil je hier meer over weten, zie dan onderstaande literatuur en informatiebronnen

Website en boeken Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken
Website Jannes Koetsier: degezondepatient.nl
Website Tinus Smits
http://healthimpactnews.c(...)f-young-womenruined/
Boek Vaccinaties doorgeprikt door C. Buis, N. Prent, T. Schaper
Boek Vaccinaties door V. Schreibner
Samenstelling vaccins, Desiree Rover
Boek Vaccin Vrij door D. Frankema
Voor het ontstoren van de bijwerkingen bij kinderen en volwassen kun je bij mij terecht. Mijn opleidster Jolanda Vleugel gaf enkele voorbeelden met verbazingwekkende effecten. Voor mijn gevoel zou ik de hele wereld willen ontstoren. Helaas is dat niet mogelijk. Hopelijk zorgt deze blog voor een toename van de bewustwording over het vaccinatiebeleid in Nederland. Met als gevolg dat ontstoren niet meer noodzakelijk zal zijn.

http://www.earth-matters.(...)inaties-flocean.html
Feyenoord!
  zondag 14 juni 2015 @ 08:22:32 #219
52357 Lambiekje
pi_153514139
quote:

Merck mumps vaccines are a total fraud: Company can only provide the courts with efficacy data from 50 years ago

A pair of former Big Pharma scientists have accused their former employer, Merck & Co., of falsifying tests of an exclusive mumps vaccine in recently filed court papers, charges they say the pharmaceutical giant has yet to answer.

Lawyers at Constantine Cannon, the firm representing the scientists, have asked U.S. Magistrate Judge Lynne Sitarski of the Eastern District of Pennsylvania to force the company to respond to their request for discovery, which seeks to compel the company to provide efficacy data regarding the vaccine in the form of a percentage.

But, as Reuters reports, rather than answer the question, the letter said, Merck has instead been evasive, using "cut-and-paste" stock answers and claiming that the company cannot run new clinical trials to determine current efficacy. Rather, Merck has only provided data that is five decades old.

"Merck should not be permitted to raise as one of its principal defenses that its vaccine has a high efficacy, which is accurately represented on the product's label, but then refuse to answer what it claims that efficacy actually is," the court letter said.

bron
ongelooflijk hoe sneu kan het allemaal.
  zondag 14 juni 2015 @ 08:31:44 #220
52357 Lambiekje
pi_153514190
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 02:13 schreef Japie77 het volgende:

Dat kinderziektes nodig zijn voor onze groei en het opbouwen van een gezonde weerstand

De vaccins met 7 ziektes tegelijkertijd worden ingebracht op een onnatuurlijke manier, waardoor de natuurlijke afweer via de slijmvliezen, darmen of de huid niet wordt ingeschakeld om ons te beschermen tegen ziektes zoals dat bedoeld is.

Dat 7 ziektes tegelijkertijd verwerken voor een baby zonder afweer zeer veel stress oplevert.
Je moet het zo zien 7 GTST-mannen manifesteren zich zomaar spontaan in je slaapkamer met nepsnorren en AH-Tassen vol chemishe troep. Als je dan later speelt en er een van de echte mannen aanbeld herken je hem niet. Geen snor geen AH tas maar gewoon netjes met stropdas.
Het kwaad is geschiet het virus is binnen , puur omdat je lichaam het niet herkent.

En laat het sabotage nu net doelbewust zijn.
  zondag 14 juni 2015 @ 08:32:33 #221
52357 Lambiekje
pi_153514194
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 01:23 schreef starla het volgende:
Ik ken een man en die had een maligne lymfoom. Deze is volledig in remissie gegaan na chemotherapie. Hij is nu kankervrij verklaard en kan zoals het er nu naar uitziet nog lang genieten van z'n leven, hij is namelijk nog maar een jaartje of 28.

Als onze medische wereld alleen zou bestaan uit mensen als jij, was hij waarschijnlijk nu dood geweest.

Maar inderdaad, die hematoloog-oncoloog die dat voorstelde is een crimineel...dat hij gewoon die jongen genas. Tuig die in een cel hoort!
niet is niet dankzij het is ondanks leeft ie nog.
pi_153514258
Heb Ff gegoogled, NEI is iets alternatiefs. Waarom zou je dat willen als arts?

lambiekje, wil je eens een boek statistiek lenen van mij? Dan kan je daaruit het verschil tussen ondanks en dankzij beter begrijpen :)
pi_153514530
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 08:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet is niet dankzij het is ondanks leeft ie nog.
Dit soort opmerking geloof je toch zelf niet. Wat begrijp je niet dat als hij geen chemotherapie had gehad hij gewoon dood was. Zoals alle andere onbehandelde kanker gevallen. Er zijn maar heel erg weinig (misschien geen een) mensen bekend die spontaan zijn genezen van kanker.
pi_153514555
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 02:13 schreef Japie77 het volgende:
Hoop geblaat
Verteld door iemand die een 2600 euro betaald voor een op niks gebasseerde opleiding. Neuro Emotionele Intergratie....leg mij eens uit waar dat voor staat Japie77?
  zondag 14 juni 2015 @ 10:46:20 #225
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153515340
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb Ff gegoogled, NEI is iets alternatiefs. Waarom zou je dat willen als arts?

lambiekje, wil je eens een boek statistiek lenen van mij? Dan kan je daaruit het verschil tussen ondanks en dankzij beter begrijpen :)
Misschien omdat je geeft om de gezondheid van je patienten???

Waarom zou je dat in hemelsnaam niet willen als arts?

Maar je kan beter wat zeggen over de inhoud van haar punten dan alle alternatieve therapie afdoen als onzin zonder argumentatie. Dat jij zulke enorme oogkleppen hebt dat je denkt dat alleen de (arrogante) westerse medische wereld iets doet voor de gezondheid van mensen wil nog niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Gelukkig maar...
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')