Het is in ieder geval wel een 'ding' blijkbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je dit aantonen?
Want volgens de universiteit Gent die dit onderzocht is het zeker niet zo.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/tf1mhiif
Ja ja, je bent geweldig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ik roep dan ook niet zomaar wat, itt de mensen waar ik op reageer
Dat denk jij. Ik denk daar anders over. Antiluis, antivlieg etc is prima natuurlijk op te lossen en kunstmest heb je echt niet nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:08 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, sorry, daar heb je écht ongelijk in. Er ís écht géén verschil.
[..]
Inderdaad slakkekorrels, maar ook antiluis, antivlieg, (kunst)mest. Het is niet echt mijn ding, die moestuin, dus precies weet ik het niet.
[..]
Jammer dat je zo reageert. Eindelijk liep er een leuke discussie, respectvol naar elkaar, loop je weg omdat je je gelijk niet krijgt. Echt jammer.
http://www.bbc.com/news/magazine-20898379quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel interessant. Heb je daar een bron van?
[edit]
Ik vind bijvoorbeeld dit.
[..]
Ow het is een domme stelling. Haha....quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bron?
Armoede is natuurlijk niet het hele verhaal en zoals ik zojuist al liet zien heeft India minder honger juist door genetisch gemanipuleerd voedsel.
Daarbij is het ook een nogal domme stelling dat natuurlijk/biologisch altijd gezonder zou zijn.
Nee er zijn verschillende versies over. Het is maar welke je wilt geloven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Op grond van wat baseert die website hun gradatie om iets het predikaat 'gevaarlijk' te geven?
In principe zijn dit E-nummers die als veilig voedingsadditief te boek staan.
Goed argument. Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eh nee maar dat wil jij gewoon niet begrijpen, waarom denk je trouwens dat ze de reguliere geneeskunde zo omarmen in het oosten? Zelfs Chinese geneeskunde artsen hebben er totaal geen problemen mee om patienten door te verwijzen naar een reguliere arts als zij geen oplossing hebben voor een kwaal.
Heb net al aangegeven dat er op nog dieper niveau ook helemaal geen verschil is met alle stoffen op Aarde. Dus dat argument van je gaat niet op. Reken maar dat een lichaam wel weet wat echt is of wat nep is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Er is geen verschil tussen dat wat jij het 'echte' middel noemt en dat wat jij 'het andere' middel noemt
Echt niet. Nulkommanulkommazilchrataplan. Niet. Moleculair gezien op geen enkele wijze van elkaar te onderscheiden. Niet omdat er geen techniek zou bestaan waarmee je dat zou kunnen (er bestaat nl. best wel technologie om enkele moleculen te meten of te bekijken) maar omdat er gewoon écht geen verschil is.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is geen verklaring, gezien er geen chemisch verschil zit tussen die twee stoffen.
Aangezien je autodidact bent ; http://chemistry.about.com/od/chemistry101/quote:
volgens mij begrijp jij en het voedingscentrum niet en e-nr's niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ow het is een domme stelling. Haha....Het is gewoon je gezond verstand gebruiken. Zelfs het voedingscentrum geeft aan dat het een heleboel E-nrs niet goed voor je zijn maar zij zeggen dat als je er weinig van binnen krijgt het niet zo erg is. Ik zeg dat al die kleine beetjes een grote oorzaak zijn voor de explosie van ziektes als kanker ed in de westerse wereld.
Maar waarom dan?quote:
edit: nou nou.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed argument. Je hebt me overtuigd.![]()
Het is echt aan dovemansoren gericht bij jou he?
Ik neem aan dat je doelt op het verschil natuurlijk/synthetisch?quote:
Leer het verschil tussen (sub)atomair en moleculair Japiequote:Op woensdag 27 mei 2015 14:09 schreef Japie77 het volgende:
Heb net al aangegeven dat er op nog dieper niveau ook helemaal geen verschil is met alle stoffen op Aarde. Dus dat argument van je gaat niet op. Reken maar dat een lichaam wel weet wat echt is of wat nep is.
Nee, nee, nee. Je kunt wel wat anders denken, dat maakt het nog niet waar. Echt, dat beweren is gewoon dom, want er is geen verschil. Geloof het nou gewoon als je je er niet verder in wil verdiepen, óf geef aan dat je meer wil leren over chemie en dan wil ik je met plezier er mee helpen, want het kan bast pittige materie zijn.quote:
Op grond waarvan geeft die website dan een bepaalde zwaarte aan die additieven?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:07 schreef Japie77 het volgende:
Nee er zijn verschillende versies over. Het is maar welke je wilt geloven.
Heb je hem weer. In tegenstelling tot een aantal lui hier moet ik werken blij toe ook want verder heb ik ook niet zoveel te melden aan al die zogenaamde slimmeriken en betweters hier. Fijne voortgang nog met uw alwetendheid.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom stop jij je vingers in je oren en ren je weg als je tegengas krijgt?
Ah, dus mensen die gestudeerd hebben zijn 'zogenaamd' slim?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
al die zogenaamde slimmeriken en betweters hier.
Kun je ook eens gewoon reageren, zielig uitkotsel?quote:Fijne voortgang nog met uw alwetendheid.
Chewie kan het niet met argumenten af daarom moet hij zich verlagen tot het beledigen van mensen. Je zou eigenlijk medelijden met hem moeten hebben. Dus trek het je niet aan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb je hem weer. In tegenstelling tot een aantal lui hier moet ik werken blij toe ook want verder heb ik ook niet zoveel te melden aan al die zogenaamde slimmeriken en betweters hier. Fijne voortgang nog met uw alwetendheid.
En dan vraag je je af waarom mensen hier bijna nooit meer komen discussieren? Als jij mensen zielig uitkotsel noemt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ah, dus mensen die gestudeerd hebben zijn 'zogenaamd' slim?
En jij bent geen betweter?
[..]
Kun je ook eens gewoon reageren, zielig uitkotsel?
Volgens mij hadden wij een prima discussie anders.quote:
Dan zou het wellicht helpen als je zegt dat je de discussie later weer oppakt, en niet het signaal af geven dat je een dikke vinger geeft en wegloopt, want dat heb je in het verleden vaak genoeg gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb je hem weer. In tegenstelling tot een aantal lui hier moet ik werken blij toe ook want verder heb ik ook niet zoveel te melden aan al die zogenaamde slimmeriken en betweters hier. Fijne voortgang nog met uw alwetendheid.
Als ik dit soort sarcasme post edit jij het wegquote:
Wat een grap ben je ook, welke argumenten snap je nu weer niet dat je ze maar niet als argument ziet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Chewie kan het niet met argumenten af daarom moet hij zich verlagen tot het beledigen van mensen. Je zou eigenlijk medelijden met hem moeten hebben. Dus trek het je niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |