abonnement Unibet Coolblue
pi_153515844
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 00:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee SP. Op school wordt een leerling al bevuild onjuiste informatie door een troll van een docent die ook niet weet dat ie kwalijk kolder verkondigd.

En ja ook de beroepsgroep docenten (zijn sukkels) en professoren zijn grof betaalde criminelen.
Je moet toch echt beter je huiswerk doen. je kennis is zou outdated.
Wat grappig dat bijna alles observeerbaar en verifieerbaar is in het lab, waarom kom je niet eens langs laffe hond, kan je het zelf zien.
pi_153515881
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 08:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je moet het zo zien 7 GTST-mannen manifesteren zich zomaar spontaan in je slaapkamer met nepsnorren en AH-Tassen vol chemishe troep. Als je dan later speelt en er een van de echte mannen aanbeld herken je hem niet. Geen snor geen AH tas maar gewoon netjes met stropdas.
Het kwaad is geschiet het virus is binnen , puur omdat je lichaam het niet herkent.

En laat het sabotage nu net doelbewust zijn.
Hey prutser, wat vind je van orale vaccins, dat wordt niet ingespoten (polio en influenza).
pi_153515882
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 10:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Misschien omdat je geeft om de gezondheid van je patienten???

Het enige waar die opleiding om geeft is om de knaken die verdient worden. Zoals bijna alle zogenaamde alternatieve geneeswijzen draait het maar om een ding. Pure winst. Het is nog veel erger dan bij jullie verfoeide Big Pharma. Die pogen nog mensen echt te helpen. Dit soort opleidingen poogt helemaal niks.

quote:
Waarom zou je dat in hemelsnaam niet willen als arts?
Er zijn weinig artsen die zich hiertoe verlagen. Artsen studeren gemiddeld 10-12 jaar en die gaan zich echt niet bezighouden met een opleiding die 2600 euro kost en total niks toevoegd.

quote:
Maar je kan beter wat zeggen over de inhoud van haar punten dan alle alternatieve therapie afdoen als onzin zonder argumentatie. Dat jij zulke enorme oogkleppen hebt dat je denkt dat alleen de (arrogante) westerse medische wereld iets doet voor de gezondheid van mensen wil nog niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Gelukkig maar...
Ah ja. Vertel me eens. Waarom zou ik moeten reageren op de hersenspinsels van een in mijn optiek nogal dubieus persoon. Dat terwijl jullie nog nooit ergens inhoudelijk op hebben gereageerd.

Maar speciaal voor jou.

quote:
Dat er na de vaccinatie een tekort aan vitamine C kan ontstaan, met als gevolg bloedingen, botbreuken, immuunstoornissen. Zo lijkt er een verband te bestaan tussen het ‘shaken baby syndroom’ en vaccinatie.
Dat lijkt helemaal niet. Alles wat hierboven staat is gewoon 100% verzonnen. Maar daar zijn figuren zoals jijzelf goed in, dingen verzinnen. Het is gewoon schandelijk dat jullie oorzaken proberen te verzinnen die echt totaal lichamelijk niet kunnen. Het speelt wel heel goed op een ding in, en dat is dat jullie angst proberen te veroorzaken bij mensen. Als je zo je gelijk wilt halen dan ben je echt heel erg triest bezig.

[ Bericht 1% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 14-06-2015 11:26:21 ]
pi_153516673
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 10:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Misschien omdat je geeft om de gezondheid van je patienten???

Waarom zou je dat in hemelsnaam niet willen als arts?

Maar je kan beter wat zeggen over de inhoud van haar punten dan alle alternatieve therapie afdoen als onzin zonder argumentatie. Dat jij zulke enorme oogkleppen hebt dat je denkt dat alleen de (arrogante) westerse medische wereld iets doet voor de gezondheid van mensen wil nog niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Gelukkig maar...
Het is van Roy Martina, een duidelijke geldwolf, zie http://www.skepsis.nl/martina.html . Hij is vooral een soort ratelbandpersoon die geld verdient met cursussen. Daarnaast gaat het over het omgaan met emoties met de theorie dat dat voortkomt uit onverwerkte trauma's uit het verleden. Het mooie van de veelgebruikte reguliere cognitieve therapie is juist dat het heel praktisch is. Je hoeft niet te graven of te ontdekken wie je bent. Je analyseert wel je denkproces en leert daar de onjuistheden uit te destilleren en ze te vervangen voor fijnere of productievere gedachten. Ik kan me de voordelen van zo'n NEI dus niet zo goed voorstellen. Daarnaast begrijp ik dus niet zo goed waarom dit voor een arts is.

Daarnaast ben ik niet absoluut tegen alle alternatieve geneeswijzen. Als iets goed bewezen is, wil ik er best aan meedoen. Als een patient iets alternatiefs doet wat reguliere behandeling niet in de weg zit en diegene gooit er niet te veel geld mee weg, wie ben ik dan om de patient tegen te spreken als ik geen schade kan bedenken erbij?

Er zijn patiënten die ernstig dementerend zijn en daardoor soms angstig en stijf voor de basale zorg. Ik heb er niets op tegen als de verzorgende bv. Shantala massage toepast als dat werkt voor die patient om gemakkelijker verzorgd te worden. Maar dat is dus welzijn, geen behandeling.
  zondag 14 juni 2015 @ 12:18:50 #230
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153516965
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is van Roy Martina, een duidelijke geldwolf, zie http://www.skepsis.nl/martina.html . Hij is vooral een soort ratelbandpersoon die geld verdient met cursussen. Daarnaast gaat het over het omgaan met emoties met de theorie dat dat voortkomt uit onverwerkte trauma's uit het verleden. Het mooie van de veelgebruikte reguliere cognitieve therapie is juist dat het heel praktisch is. Je hoeft niet te graven of te ontdekken wie je bent. Je analyseert wel je denkproces en leert daar de onjuistheden uit te destilleren en ze te vervangen voor fijnere of productievere gedachten. Ik kan me de voordelen van zo'n NEI dus niet zo goed voorstellen. Daarnaast begrijp ik dus niet zo goed waarom dit voor een arts is.

Daarnaast ben ik niet absoluut tegen alle alternatieve geneeswijzen. Als iets goed bewezen is, wil ik er best aan meedoen. Als een patient iets alternatiefs doet wat reguliere behandeling niet in de weg zit en diegene gooit er niet te veel geld mee weg, wie ben ik dan om de patient tegen te spreken als ik geen schade kan bedenken erbij?

Er zijn patiënten die ernstig dementerend zijn en daardoor soms angstig en stijf voor de basale zorg. Ik heb er niets op tegen als de verzorgende bv. Shantala massage toepast als dat werkt voor die patient om gemakkelijker verzorgd te worden. Maar dat is dus welzijn, geen behandeling.
1. Ik lees daar niks uit dat Roy Martina een geldwolf zou zijn.
2. Ook al wil iemand geld verdienen met een bepaalde therapie betekent dat niet dat dat ook meteen slecht is aangezien we allemaal moeten eten. Slecht is eerder al het geld wat weg gegooid word door de praktijken bij Big Pharma.
3.Dat jij je bepaalde dingen niet goed voor kunt stellen zegt me niks aangezien jij al hebt aangetoond iemand bent die heel erg met oogkleppen naar de wereld kijkt. Alleen als iets "wetenschappelijk bewezen" is heeft het je goedkeuring.

Grappig zeggen ook dat iemand " zijn geld weg gooit" met alternatieve zorg. Laat dat nou juist hetgene zijn wat in veel grotere bedragen gebeurt bij Big Pharma...
Feyenoord!
pi_153517048
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

1. Ik lees daar niks uit dat Roy Martina een geldwolf zou zijn.
2. Ook al wil iemand geld verdienen met een bepaalde therapie betekent dat niet dat dat ook meteen slecht is aangezien we allemaal moeten eten. Slecht is eerder al het geld wat weg gegooid word door de praktijken bij Big Pharma.
3.Dat jij je bepaalde dingen niet goed voor kunt stellen zegt me niks aangezien jij al hebt aangetoond iemand bent die heel erg met oogkleppen naar de wereld kijkt. Alleen als iets "wetenschappelijk bewezen" is heeft het je goedkeuring.

Grappig zeggen ook dat iemand " zijn geld weg gooit" met alternatieve zorg. Laat dat nou juist hetgene zijn wat in veel grotere bedragen gebeurt bij Big Pharma...
Wat een inhoudsloos antwoord op een goede post van mevrouwPuff, kan je bijvoorbeeld niet ingaan op welke punten van zo'n NEI jouw welk erg nuttig lijken in plaats van meteen op de vrouw spelen?
  zondag 14 juni 2015 @ 12:27:13 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153517092
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het enige waar die opleiding om geeft is om de knaken die verdient worden. Zoals bijna alle zogenaamde alternatieve geneeswijzen draait het maar om een ding. Pure winst. Het is nog veel erger dan bij jullie verfoeide Big Pharma.
er zijn prutsers bij ja. maar dat is zeer zeker nier erger.
of wil je beweren dat de alternatieve industrie ook 100.000.000.000 winst maakt per jaar.

quote:
Die pogen nog mensen echt te helpen. Dit soort opleidingen poogt helemaal niks.
que?
wat voor verwrongen beeld heb jij.

regulier zorg gaat uit van winstmaximalisatie en alles dient onderdrukt te worden.
en negatieve publiciteit wordt onder het kleed gemoffeld.
De alternatieve probeert breed te kijken naar een kwaal. Naar de oorsprong. Want bv kanker is een gevolg van en NIET een oorzaak.

“Chemotherapie en bestraling kunnen de kans op het ontwikkelen van een tweede kanker tot 100 maal verhogen.”

Dr. Samuel S. Epstein, Congressional Record, Sept. 9, 1987[/quote]
quote:
en zie hier $$$

[quote]
[..]

Er zijn weinig artsen die zich hiertoe verlagen. Artsen studeren gemiddeld 10-12 jaar en die gaan zich echt niet bezighouden met een opleiding die 2600 euro kost en total niks toevoegd.
artsen studeren voor bigpharma product catalogus.

wat voegt niets toe?

quote:
[..]

Ah ja. Vertel me eens. Waarom zou ik moeten reageren op de hersenspinsels van een in mijn optiek nogal dubieus persoon. Dat terwijl jullie nog nooit ergens inhoudelijk op hebben gereageerd.
quote:
Maar speciaal voor jou.

[..]

Dat lijkt helemaal niet. Alles wat hierboven staat is gewoon 100% verzonnen. Maar daar zijn figuren zoals jijzelf goed in, dingen verzinnen. Het is gewoon schandelijk dat jullie oorzaken proberen te verzinnen die echt totaal lichamelijk niet kunnen. Het speelt wel heel goed op een ding in, en dat is dat jullie angst proberen te veroorzaken bij mensen. Als je zo je gelijk wilt halen dan ben je echt heel erg triest bezig.
keer op keer op keer blijkt de industrie ongelijk te hebben.

Neem cholesterol, neem Koolydraden en suikerziekte, neem vet, neem bacterien dat zij eigenlijk een lichaam inleven houdt.

Industrie denkt alles te weten maar ze weten niets. En alles is geoorloofd om de waanzin en dus winstmaximalisatie in stand te houden.

Man man man ... wat weet je weinig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 14 juni 2015 @ 12:30:30 #233
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153517161
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

1. Ik lees daar niks uit dat Roy Martina een geldwolf zou zijn.
2. Ook al wil iemand geld verdienen met een bepaalde therapie betekent dat niet dat dat ook meteen slecht is aangezien we allemaal moeten eten. Slecht is eerder al het geld wat weg gegooid word door de praktijken bij Big Pharma.
3.Dat jij je bepaalde dingen niet goed voor kunt stellen zegt me niks aangezien jij al hebt aangetoond iemand bent die heel erg met oogkleppen naar de wereld kijkt. Alleen als iets "wetenschappelijk bewezen" is heeft het je goedkeuring.

Grappig zeggen ook dat iemand " zijn geld weg gooit" met alternatieve zorg. Laat dat nou juist hetgene zijn wat in veel grotere bedragen gebeurt bij Big Pharma...
met echt absurde bedragen.
http://theeconomiccollaps(...)antly-ripping-us-off
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 14 juni 2015 @ 12:32:46 #234
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153517193
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat een inhoudsloos antwoord op een goede post van mevrouwPuff, kan je bijvoorbeeld niet ingaan op welke punten van zo'n NEI jouw welk erg nuttig lijken in plaats van meteen op de vrouw spelen?
Mijn antwoord noem je op de vrouw spelen? Als het al op de vrouw spelen zou zijn dan is het maar een heel klein deel van mijn antwoord en ik heb dat stuk ook nog eens heel goed onderbouwd.

Jou reactie lijkt me een stuk minder zinvol....
Feyenoord!
pi_153517200
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

....., neem bacterien dat zij eigenlijk een lichaam inleven houdt......

Man man man ... wat weet ik weinig.

Darmbacterien ok, maar alle duizenden andere stammen? Of neem jij een glaasje tuberculose voor het slapengaan?
pi_153517207
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

1. Ik lees daar niks uit dat Roy Martina een geldwolf zou zijn.
2. Ook al wil iemand geld verdienen met een bepaalde therapie betekent dat niet dat dat ook meteen slecht is aangezien we allemaal moeten eten. Slecht is eerder al het geld wat weg gegooid word door de praktijken bij Big Pharma.
3.Dat jij je bepaalde dingen niet goed voor kunt stellen zegt me niks aangezien jij al hebt aangetoond iemand bent die heel erg met oogkleppen naar de wereld kijkt. Alleen als iets "wetenschappelijk bewezen" is heeft het je goedkeuring.

Grappig zeggen ook dat iemand " zijn geld weg gooit" met alternatieve zorg. Laat dat nou juist hetgene zijn wat in veel grotere bedragen gebeurt bij Big Pharma...
1. Ik lees vooral dat Roy zijn geld verdient met cursussen, beproefd concept.
2. Je trekt een verkeerde gevolgtrekking. Een therapie is niet slecht omdat diegene er geld mee wil verdienen, maar omdat die therapie een naar mijn mening verkeerde basis heeft en niet toevoegt aan het huidige aanbod
3. Je neemt me niet serieus omdat je met een bepaalde stellingname naar me kijkt door Posts uit het verleden? Niet bepaald een open visie.
4. Geld weggooien voor de individuele patient. Cognitieve therapie wordt vergoed door de verzekeraar, zoiets alternatiefs kost zo 50 euro per sessie. Reden te meer om voor de reguliere therapie te gaan.
  zondag 14 juni 2015 @ 12:33:54 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153517211
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is van Roy Martina, een duidelijke geldwolf, zie http://www.skepsis.nl/martina.html . Hij is vooral een soort ratelbandpersoon die geld verdient met cursussen. Daarnaast gaat het over het omgaan met emoties met de theorie dat dat voortkomt uit onverwerkte trauma's uit het verleden.
uh ik wil niet flauw zijn hoor. Maar hoofdoorzaak van het ontwikkelen van kanker is onverwerkte trauma;s en stress in combinatie van vervuilde omgeving (lucht, voedsel electrische straling)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_153517253
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uh ik wil niet flauw zijn hoor. Maar hoofdoorzaak van het ontwikkelen van kanker is onverwerkte trauma;s en stress in combinatie van vervuilde omgeving (lucht, voedsel electrische straling)
Je bedoelt kankerstokjes?
  zondag 14 juni 2015 @ 12:37:44 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153517278
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

1. Ik lees vooral dat Roy zijn geld verdient met cursussen, beproefd concept.
Dat is amper kostendekkend.

quote:
2. Je trekt een verkeerde gevolgtrekking. Een therapie is niet slecht omdat diegene er geld mee wil verdienen, maar omdat die therapie een naar mijn mening verkeerde basis heeft en niet toevoegt aan het huidige aanbod
QUE?

quote:
3. Je neemt me niet serieus omdat je met een bepaalde stellingname naar me kijkt door Posts uit het verleden? Niet bepaald een open visie.
4. Geld weggooien voor de individuele patient. Cognitieve therapie wordt vergoed door de verzekeraar, zoiets alternatiefs kost zo 50 euro per sessie. Reden te meer om voor de reguliere therapie te gaan.
Zelf zou ik ten aller tijden wat regulier is vermijden. Die hebben namelijk nul nada niets kennis van hoe lichaam werkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 14 juni 2015 @ 12:47:14 #240
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153517475
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

1. Ik lees vooral dat Roy zijn geld verdient met cursussen, beproefd concept.
2. Je trekt een verkeerde gevolgtrekking. Een therapie is niet slecht omdat diegene er geld mee wil verdienen, maar omdat die therapie een naar mijn mening verkeerde basis heeft en niet toevoegt aan het huidige aanbod
3. Je neemt me niet serieus omdat je met een bepaalde stellingname naar me kijkt door Posts uit het verleden? Niet bepaald een open visie.
4. Geld weggooien voor de individuele patient. Cognitieve therapie wordt vergoed door de verzekeraar, zoiets alternatiefs kost zo 50 euro per sessie. Reden te meer om voor de reguliere therapie te gaan.
Zie Biekjes antwoord.

En alternatieve therapieen worden gewoon vergoed voor 45 euro per keer hoor met de juiste ziektekostenverzekering.
Feyenoord!
  zondag 14 juni 2015 @ 12:47:44 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153517483
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je bedoelt kankerstokjes?
nee hoor ... roken en kanker is niet. overigens een leuke spin. 50 jaar geleden was het nog "Als het aan uw dokter ligt dan rookt u Camel".
Het geeft wel aan hoe dom artsen zijn. En ik denk dat de arts toen integerder was dan nu.

Er is overgens groot verschil of je Amerikaanse (Marlboro) of Franse (Gauloises) rookt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 14-06-2015 12:55:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 13:01:22 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_153517759
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is amper kostendekkend.

[..]

QUE?

[..]

Zelf zou ik ten aller tijden wat regulier is vermijden. Die hebben namelijk nul nada niets kennis van hoe lichaam werkt.
Dan is het te hopen dat je nooit ernstig ziek wordt.
pi_153517790
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:37 schreef Lambiekje het volgende:

Zelf zou ik ten aller tijden wat regulier is vermijden. Die hebben namelijk nul nada niets kennis van hoe lichaam werkt.
Vertel het dan eens o grote alwetende...Hoe werkt het lichaam dan volgens jou. Aangezien je hier bepaalde zaken probeert duidelijk te maken zul je wel een zeer uitgebreide kennis hebben.

1. Hoe werkt een virus op een lichaam, en hoe bestrijd het lichaam die.
2. Hoe valt een bacterie een lichaam aan en waarom heb je goede en slechte bacterien. Vertel me een het verschil in die twee.
3. Wat is kanker nu precies en waarom is dat dodelijk (of juist niet volgens jou)
  zondag 14 juni 2015 @ 13:03:35 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153517805
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is het te hopen dat je nooit ernstig ziek wordt.
... dat staat los van het feit of nu wel of niet een compleet disfunctioneerde zorg hebben.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_153517813
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is het te hopen dat je nooit ernstig ziek wordt.
Als lambiekje ziek woprdt dan is het eerste wat die doet huilend naar de doctor rennen. Heeft die ooit zelf gezegd. "Ja als ik dat krijg dan ga ik naar de doctor". Het is gewoon een slappe hap die niet staat voor wat die zegt.
pi_153517847
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... dat staat los van het feit of nu wel of niet een compleet disfunctioneerde zorg hebben.
Dat staat er helemaal niet los van. Wees gewoon een man en sta voor wat je zegt. Nu ben je net een kleuter die zijn ijsje niet krijgt. Een hoop geschreeuw zonder inhoud.
  zondag 14 juni 2015 @ 13:16:24 #247
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_153518008
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Vertel het dan eens o grote alwetende...Hoe werkt het lichaam dan volgens jou. Aangezien je hier bepaalde zaken probeert duidelijk te maken zul je wel een zeer uitgebreide kennis hebben.

1. Hoe werkt een virus op een lichaam, en hoe bestrijd het lichaam die.
2. Hoe valt een bacterie een lichaam aan en waarom heb je goede en slechte bacterien. Vertel me een het verschil in die twee.
goede/slechte bactieren en virussen hebben we sowieso al aanboord. Als het milieu voor de bacterie veranderd dan krijgt het kans zich lelijke te gedragen (ook de zogenaamde goede bactirien)

Lichaam is door allerlei factoren verzwakt en weet geen oplossing te bieden. Als een lichaam optimaal functioneerd dan doe het er geen flikker toe welke bacterie en of virus je bij je hebt.

neem een koortslip dat steekt bv opeens op als je bv een nacht hebt doorgehaald, slecht hebt geslapen of stress voor een examen.

quote:
3. Wat is kanker nu precies en waarom is dat dodelijk (of juist niet volgens jou)
Laatste signaal van het lichaam dat er is fundamenteels niet lekker gaat. Patient heeft feitelijk maanden, jaren aan eerdere signalen van het lichaam genegeerd. Snijden, bestralen of verdelgen heeft volstrekt geen zin. Het komt net zo hard weer terug, misschien wel sneller en agressiver.
Het onderliggende probleem wordt niet opgelost. Het leefmilieu wordt niet aangepakt. Zo lang dat niet veranderd heeft het geen zin. En daarmee wil ik niet zeggen dat het meteen paar dagen later als resultaten boekt of iets. Of dat iemand weldegelijk zijn leven anders indeelt dat het als nog mis kan gaan.

Maar feit blijft dat voor de domme corrupte reguliere methode wordt uitgegaan van de kanker is de oorkzaak en dat moet weg. Nee dat is stupide en niet oplossingsgericht. Het is meer het kleed weer recht pletten dan komt het vanzelf weel weer ergens anders omhoog.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_153518102
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lichaam is door allerlei factoren verzwakt en weet geen oplossing te bieden. Als een lichaam optimaal functioneerd dan doe het er geen flikker toe welke bacterie en of virus je bij je hebt.
Incorrect.
quote:
neem een koortslip dat steekt bv opeens op als je bv een nacht hebt doorgehaald, slecht hebt geslapen of stress voor een examen.
Dat is één van de redenen waarom een koortslip kan ontstaan ja maar een groot medicus als jij weet ongetwijfeld dat er meer zijn.

quote:
Laatste signaal van het lichaam dat er is fundamenteels niet lekker gaat. Patient heeft feitelijk maanden, jaren aan eerdere signalen van het lichaam genegeerd.
Niet per definitie.
quote:
Snijden, bestralen of verdelgen heeft volstrekt geen zin. Het komt net zo hard weer terug, misschien wel sneller en agressiver.
Leugens.
quote:
Het onderliggende probleem wordt niet opgelost. Het leefmilieu wordt niet aangepakt. Zo lang dat niet veranderd heeft het geen zin. En daarmee wil ik niet zeggen dat het meteen paar dagen later als resultaten boekt of iets. Of dat iemand weldegelijk zijn leven anders indeelt dat het als nog mis kan gaan.
Ook als het "onderliggende probleem" niet wordt opgelost kan kanker wel degelijk verwijderd worden.
quote:
Maar feit blijft dat voor de domme corrupte reguliere methode wordt uitgegaan van de kanker is de oorkzaak en dat moet weg. Nee dat is stupide en niet oplossingsgericht. Het is meer het kleed weer recht pletten dan komt het vanzelf weel weer ergens anders omhoog.
Vertel meer over je intensieve ervaring met het verwijderen en vermijden van kankers op medisch niveau.
Conscience do cost.
pi_153518156
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

goede/slechte bactieren en virussen hebben we sowieso al aanboord. Als het milieu voor de bacterie veranderd dan krijgt het kans zich lelijke te gedragen (ook de zogenaamde goede bactirien)

Lichaam is door allerlei factoren verzwakt en weet geen oplossing te bieden. Als een lichaam optimaal functioneerd dan doe het er geen flikker toe welke bacterie en of virus je bij je hebt.

neem een koortslip dat steekt bv opeens op als je bv een nacht hebt doorgehaald, slecht hebt geslapen of stress voor een examen.

[..]

Laatste signaal van het lichaam dat er is fundamenteels niet lekker gaat. Patient heeft feitelijk maanden, jaren aan eerdere signalen van het lichaam genegeerd. Snijden, bestralen of verdelgen heeft volstrekt geen zin. Het komt net zo hard weer terug, misschien wel sneller en agressiver.
Het onderliggende probleem wordt niet opgelost. Het leefmilieu wordt niet aangepakt. Zo lang dat niet veranderd heeft het geen zin. En daarmee wil ik niet zeggen dat het meteen paar dagen later als resultaten boekt of iets. Of dat iemand weldegelijk zijn leven anders indeelt dat het als nog mis kan gaan.

Maar feit blijft dat voor de domme corrupte reguliere methode wordt uitgegaan van de kanker is de oorkzaak en dat moet weg. Nee dat is stupide en niet oplossingsgericht. Het is meer het kleed weer recht pletten dan komt het vanzelf weel weer ergens anders omhoog.
oh heerlijk, noem eens een goed virus.
  zondag 14 juni 2015 @ 13:35:50 #250
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_153518370
Toch zijn er een hoop artsen en ook oncologen die wel degelijk hun eigen conclusies trekken en aan hun patiënten doorgeven hoe het daadwerkelijk zit.

Bij mijn moeder is een maand of 5 geleden borstkanker geconstateerd...ze heeft een operatie gehad, een keer of 20 bestraling en al vrij snel de beslissing genomen niet voor chemo te gaan wanneer dat aan de orde zou zijn. Ze heeft zich zelf goed verdiept in de voor- en nadelen ervan en ook de oncologen die ze gesproken heeft bevestigde dat chemo in minder als 3% van de gevallen effectief is, terwijl de kans dat je komt te overlijden aan de gevolgen van chemo veel hoger is.

Ik denk dat het in veel gevallen stom zou zijn om enkel en alleen te vertrouwen op alternatieve geneeswijzen, maar dat het net zo stom zou zijn om compleet vertrouwen te hebben in de reguliere geneeskunde. Voor beide moet een plaats zijn. Het probleem is echter dat in al deze zaken geld omgaat...in de reguliere geneeskunde een heel stuk meer natuurlijk, waardoor winstbejag al snel veel belangrijker is geworden dan het daadwerkelijk genezen van mensen.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')