SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, schijnt best leuk te zijn. Het mist alleen de originele Japanse stemmen, dus dan weet je het al...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.
Deze word tenminste niet door Konami weer later uit PSN geflikkerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.
Vraag het ze zelf in origineel japansquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vinden de Japanse gamers trouwens van dat hele Kojima-gate? Op de westerse fora merk je wel een flinke backlash richting Konami, maar zouden ze in Japan ook los gaan...?
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vinden de Japanse gamers trouwens van dat hele Kojima-gate? Op de westerse fora merk je wel een flinke backlash richting Konami, maar zouden ze in Japan ook los gaan...?
Sowieso lijken de meeste van die Japanese publishers flink de weg kwijt....quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.
Bedoel je race the sun? Die vond ik eigenlijk wel cool, wel aantal uurtjes gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:02 schreef Yi-Long het volgende:
... hey, ik werd uitgedaagd. Ik sla hard. Third Strike, bitches!!!
[..]
Mwah, schijnt best leuk te zijn. Het mist alleen de originele Japanse stemmen, dus dan weet je het al...
Maar liever MGSGZ dan een bagger-game als Fly to the Sun of whatever.
silent hillsquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand snapt Konami op dit moment. Zelfs Konami zelf niet.
Springen allemaal massaal op de mobile bandwagon. In Japan een hele grote markt. Wereldwijd valt dit nogal tegen. Ze trekken zich een beetje terug van de wereldmarkt, lijkt het wel, of overspoelen je met stront, zoals Square.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso lijken de meeste van die Japanese publishers flink de weg kwijt....
Dan heb ik liever een compleet nieuwe originele samenwerking tussen Level-5 en Ghibli. Laat Ni No Kuni maar lekker gewoon Ni No Kuni zijn, een op zichzelf staand product.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Level-5 moet met Ni no Kuni 2 voor ps4 komen en ik ben weer blij voor de komende tijd.
Yeah. Op zich enigzins te begrijpen als je daar in de trein/metro/bus kijkt waar iedereen mee bezig is, plus het feit dat in Azie je vaak in kleine huisjes woont met veel mensen, dus dan is het wat lastiger om met een console even een paar uur de TV te 'hoggen', want de rest van de family wil gewoon TV kijken...quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Springen allemaal massaal op de mobile bandwagon. In Japan een hele grote markt. Wereldwijd valt dit nogal tegen. Ze trekken zich een beetje terug van de wereldmarkt, lijkt het wel, of overspoelen je met stront, zoals Square.
Een nieuwe Dark Cloud/Chronicle game is ook welkom. DQXI of een HD versie van DQVIII ook, moet die game nog steeds uitspelen maar het ziet er zo crap uit mijn TV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Level-5 moet met Ni no Kuni 2 voor ps4 komen en ik ben weer blij voor de komende tijd.
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.quote:
ik zie het probleem niet, de betere games des te beterquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee ze zulllen deze week wel bekend gemaakt worden waarschijnlijk, en dan met wat goede titels erin, zodat ze op E3 even ermee kunnen patsen en eventuele twijfelaars weer even over de streep trekken nu er aandacht op ze is gevestigd, en op E3 zullen ze dan waarschijnlijk ook wel alvast wat PS+ titels voor de komende maanden bekend maken.
Voor December/Januari deden ze dat namelijk ook: Even een wat betere line-up waar ze in de media mee kunnen scoren en die kerst-sales dus even een boost geven, en vanaf Februari ging de kwaliteit qua games weer terug naar wat het was, oftewel kut-indies...![]()
Als ze echt willen scoren bij mij dan kondigen ze even een price-drop van 10-20 euro aan voor die bagger-kwaliteit controllers van ze. Allemaal leuk en aardig, al die toeters en bellen erop, met gyoscope, touchpad, lichtje, blahblah... maar als ze binnen een jaar niet meer fatsoenlijk functioneren dan begint dat toch een dure grap te worden.
Release dan desnoods een goedkopere basic-controller zonder al die shit erop die ik toch niet hoef.
ONIMUSHA.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
En Remasters. Shitloads of Remasters. Remasters everywhere.
Knack gaan ze echt niet doen op zo'n belangrijk moment als deze. Dan maken ze zichzelf belachelijk, want je weet van te voren de backlash dat zoiets zou veroorzaken, niet alleen van de PS4-gamers zelf, maar natuurlijk ook van de fanboys uit het andere kampquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, de betere games des te beter
al ben ik bang dat we shadowfall en knack krijgen
knackHYPE !!
Heeft die game dan de originele Japanse stemmen? Hm? Hmmm?quote:
Zeker, in deel 3 spreekt Jean Reno zelfs Fransquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Knack gaan ze echt niet doen op zo'n belangrijk moment als deze. Dan maken ze zichzelf belachelijk, want je weet van te voren de backlash dat zoiets zou veroorzaken, niet alleen van de PS4-gamers zelf, maar natuurlijk ook van de fanboys uit het andere kamp
Als Microsoft dan een paar goede games in hun Gold gooien, en dan staat Sony daar met bijvoorbeeld Knack tegenover, dan staan ze natuurlijk dik voor lul.
[..]
Heeft die game dan de originele Japanse stemmen? Hm? Hmmm?
In dat geval: GOTY!!!! W00TTTTTTT!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, in deel 3 spreekt Jean Reno zelfs Frans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |