Meer zinnigs is er inderdaad niet gezegd nee. Jammer wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Samenvatting?
Gcjoel heeft moeite met topics openen en pindakaas is awesome
Kaasquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:27 schreef Anne het volgende:
Ik weet mijn lijstje van gisteren trouwens niet meer, want ik had een kutdag.
Het enige dat ik weet is dat ik een kipfilet had, maar die heb ik voor de helft weggegooid, aangezien ie niet helemaal gaar was. En daarnaast nog een klein bakje salade. En volgens mij was het dat. Erg weinig dus.
En in de avond hebben we een witlofschotel gegeten, met veel kaas, spekjes en voor mij twee gekookte eieren, met daarnaast nog een halve braadworst.
Mijn avondeten heeft de dag zeg maar goed gemaakt, want verder had ik niet heel veel op die dag.
Dat steeds weer melden van die app-groep is inderdaad behoorlijk hinderlijk. Een kliekje binnen een kliekje dat het de mensen die niet in dat kliekje vallen lijken te moeten inwrijven dat ze niet in de inner-circle horen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Meer zinnigs is er inderdaad niet gezegd nee. Jammer wel.
Die posts waar geen pindakaas van te maken is zijn ook wel ergerlijk.
Blijkbaar is er een of andere whatsapp groep. Kun je daar die gecodeerde one-liners niet in kwijt?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:27 schreef Anne het volgende:
Ik weet mijn lijstje van gisteren trouwens niet meer, want ik had een kutdag.
Het enige dat ik weet is dat ik een kipfilet had, maar die heb ik voor de helft weggegooid, aangezien ie niet helemaal gaar was. En daarnaast nog een klein bakje salade. En volgens mij was het dat. Erg weinig dus.
En in de avond hebben we een witlofschotel gegeten, met veel kaas, spekjes en voor mij twee gekookte eieren, met daarnaast nog een halve braadworst.
Mijn avondeten heeft de dag zeg maar goed gemaakt, want verder had ik niet heel veel op die dag.
Ik dacht dat we net hadden vastgesteld dat net niet gare kipfilet eigenlijk best wel goed voor de lijn is/kan zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas
spek
braadworst
Lekker, maar niet zo best voor de lijn.
Beter eet je overdag goed, oa ontbijt.
Dit. Net als het af en toe opnoemen van een meeting die via diezelfdequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat steeds weer melden van die app-groep is inderdaad behoorlijk hinderlijk. Een kliekje binnen een kliekje dat het de mensen die niet in dat kliekje vallen lijken te moeten inwrijven dat ze niet in de inner-circle horen.
Dat je onderling contact hebt buiten FOK! lijkt me prima, maar roep dat dan niet te pas en te onpas terwijl je tegelijkertijd roept dat iedereen echt heus waar welkom is!
Dan ga ik nog effe naar de jumbo voor zo'n maaltijdsaladequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat we net hadden vastgesteld dat net niet gare kipfilet eigenlijk best wel goed voor de lijn is/kan zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een of andere whatsapp groep. Kun je daar die gecodeerde one-liners niet in kwijt?
je kan je natuurlijk ook aan alles gaan zitten ergeren....quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat steeds weer melden van die app-groep is inderdaad behoorlijk hinderlijk. Een kliekje binnen een kliekje dat het de mensen die niet in dat kliekje vallen lijken te moeten inwrijven dat ze niet in de inner-circle horen.
Dat je onderling contact hebt buiten FOK! lijkt me prima, maar roep dat dan niet te pas en te onpas terwijl je tegelijkertijd roept dat iedereen echt heus waar welkom is!
Domme mensen zijn hier niet welkomquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:41 schreef Sjeen het volgende:
En ik ben net serieus de kipfilet vergeten bij de slager
Vergeten te kopen? Of vergeten mee te nemen na het betalen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:41 schreef Sjeen het volgende:
En ik ben net serieus de kipfilet vergeten bij de slager
Ik heb een koolhydraatvrij (of arm) dieet, dus jawel; goed voor mijn lijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas
spek
braadworst
Lekker, maar niet zo best voor de lijn.
Beter eet je overdag goed, oa ontbijt.
Pindakaasquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet domquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Domme mensen zijn hier niet welkom
Ik haal m'n kipfilet gewoon bij de supermarkt![]()
vergeten te kopenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:43 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vergeten te kopen? Of vergeten mee te nemen na het betalen?
Het eerste is vooral onhandig, het tweede jammer voor de portemonnee
Zelfkennis, jij hebt hetquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:41 schreef Ryuuzen het volgende:
Ik ben niet bijzonder snel van begrip maar zelfs ik heb het nu wel door
Ik kreeg er laatst al commentaar op, maar 600 gram is wat ik (denk ik) op een goed moment als nummer 2 in de pot leg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet dom
[..]
vergeten te kopenGelukkig zit slager hier op de hoek en moet ik zo toch nog er langs als ik dochter van school ga halen.
De weegschaal was vanmorgen alweer wat sympathieker. Nu nog maar 2,1 kilo zwaarder dan vrijdagmorgen ipv 2,7 kilo... Schommel, schommel
die tekst ook echtquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.ahealthylife.nl/pindakaas-gezond-of-ongezond/
#viesdik
tldr, hastag impliceert fattie foreverquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.ahealthylife.nl/pindakaas-gezond-of-ongezond/
#viesdik
je zou pindakaas alleen al om de smaak moeten vermijden.....niet alleen omdat het misschien ongezond isquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die tekst ook echt![]()
Niks is alleen gezond of ongezond en dat gehaat om mijn grote liefde pik ik niet ja!
Ik zou jou om je smaak moeten vermijden!quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je zou pindakaas alleen al om de smaak moeten vermijden.....niet alleen omdat het misschien ongezond is
Welke gewoon eerst via het topic is geregeld en toen verplaatst naar whatsapp. Je kan ook miepen om het miepen terwijl je niet weet waarom je miept.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
Dit. Net als het af en toe opnoemen van een meeting die via diezelfde a groep geregeld is
dan doe je mij niet na wat me maandagavond gebeurde... 3 ons zwaarder na toiletbezoekquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg er laatst al commentaar op, maar 600 gram is wat ik (denk ik) op een goed moment als nummer 2 in de pot leg.
Dat is waar ik goed in ben jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Welke gewoon eerst via het topic is geregeld en toen verplaatst naar whatsapp. Je kan ook miepen om het miepen terwijl je niet weet waarom je miept.
Je moet ook geen doos bonbons meenemenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dan doe je mij niet na wat me maandagavond gebeurde... 3 ons zwaarder na toiletbezoek
Je hebt gelijk hoor, maar 3 kilo erbij in 3 dagen is ook zo'n onmogelijk lange termijn iets
nee nee crunch je moet het niet goed gaan praten. je bent schuldig! "OFF WITH HIS HEAD!"quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Welke gewoon eerst via het topic is geregeld en toen verplaatst naar whatsapp. Je kan ook miepen om het miepen terwijl je niet weet waarom je miept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |