Als ik sneetjes brood lunch neem ik die gewoon lekker mee. Lunch ik, zoals vandaag, met knackebrod en salade, dan eet ik dat gewoon tussen het werken door, vlak na het wandelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk ook moeten doen, zit hele dag achter een pc.
Maar heb maar een half uurtje en moet ook eten in die tijd.
hahaha ik zit ook continu maar als ik ga lopen met mijn bak pasta dan krijg ik het nooit op tijd opquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik moet mn brood nog smeren, eitjes pellen en appel schillen.quote:
ik kan ook niet meer ademen als ik loop en eet ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahaha ik zit ook continu maar als ik ga lopen met mijn bak pasta dan krijg ik het nooit op tijd op
Broodjes thuis al smeren, eitje gepeld en wel mee naar het werk. Appeltje in de hand en met schil tijdens het lopen opeten. (schil van de appel is toch het lekkerste deel van de appel in mijn ogen)quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik moet mn brood nog smeren, eitjes pellen en appel schillen.
Niet heel handig om mee te nemen, plus lopend eten is echt klote.
Ik kies er dus maar voor om op mijn werk te blijven.
dat lukt wel alleen ik moet echt een goed tempo aanhouden. Ik start om 12:00 uur met eten en ben rond 12;25 klaar en dan heb ik geen tijd om te praten of wat anders te doenquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik kan ook niet meer ademen als ik loop en eet ofzoWerkt niet echt
Je hebt een neus he?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik kan ook niet meer ademen als ik loop en eet ofzoWerkt niet echt
Ik schil geen appel maar eet die met huid en haar opquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik moet mn brood nog smeren, eitjes pellen en appel schillen.
Niet heel handig om mee te nemen, plus lopend eten is echt klote.
Ik kies er dus maar voor om op mijn werk te blijven.
Dit. Ik eet bijna nooit tijdens de lunchpauze, altijd ervoor of erna.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als ik sneetjes brood lunch neem ik die gewoon lekker mee. Lunch ik, zoals vandaag, met knackebrod en salade, dan eet ik dat gewoon tussen het werken door, vlak na het wandelen.
Jij eet 25 minuten non stop? Met een beetje tempo knal ik 4 broodjes er binnen 5 minuten inquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat lukt wel alleen ik moet echt een goed tempo aanhouden. Ik start om 12:00 uur met eten en ben rond 12;25 klaar en dan heb ik geen tijd om te praten of wat anders te doen
Ik eet mijn appels niet meer als die haar hebben. Val je overigens wel snel van af denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt een neus he?![]()
Tis maar goed dat je dan geen wielrenner bent
[..]
Ik schil geen appel maar eet die met huid en haar op![]()
Appel kan je iig wel uit de hand eten. Brood met ei niet echt.
[..]
Dit. Ik eet bijna nooit tijdens de lunchpauze, altijd ervoor of erna.
euh jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij eet 25 minuten non stop? Met een beetje tempo knal ik 4 broodjes er binnen 5 minuten in
Ah nee, door deze zin "Geen idee of het echt werkt of placebo effect" dacht ik dat je misschien wel interesse had in aanvullende informatie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me dat niet af hoor. Was iemand anders denk.
Eet je dan zo langzaam of gewoon zo veel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:03 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
euh ja![]()
en dan stop ik alleen om filmpjes op dumpert te kiezen
Je snapt wel wat ik bedoel tochquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik eet mijn appels niet meer als die haar hebben. Val je overigens wel snel van af denk ik
Ooh, neequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:04 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah nee, door deze zin "Geen idee of het echt werkt of placebo effect" dacht ik dat je misschien wel interesse had in aanvullende informatie.
De deskbike!quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of het Hollands Barbecue Dieetquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eet je dan zo langzaam of gewoon zo veel?
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch![]()
Slokje olijfolie voor 't slapengaan werkt ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Of het Hollands Barbecue DieetJij hebt mijn topic van laatst zeker gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
nee, maar nu maak je me nieuwsgierig. Linkje?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn topic van laatst zeker gelezen
een mix van beidequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eet je dan zo langzaam of gewoon zo veel?
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch![]()
Slokje olijfolie voor 't slapengaan werkt ook goed
Ik kan 'm zo snel niet meer vinden. Ging iig over een stuk kip wat niet helemaal gelukt was.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
nee, maar nu maak je me nieuwsgierig. Linkje?
Ik sta altijd open voor nieuwe recepten čn nieuwe afvalmethodes
wat zij zegt!quote:
Sneakers op je werk neerleggen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Enige dat mij af en toe tegenhoudt qua wandelen is het aanhebben van hoge hakken- zoals eigenlijk al deze hele week. Dat loopt toch iets minder fijn op klinkertjes en bospaadjes.
Heb ik meestal ook wel. Of beter gezegd: ik heb twee paar hakken op het werk staan en ga dan op sneakers naar werk en huis (ook ivm autorijden).quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneakers op je werk neerleggen?
En ha, spierpijn.
Er zijn zeker opties maar vind dat niet echt handig, dus kies ik ervoor binnen te blijven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt een neus he?![]()
Tis maar goed dat je dan geen wielrenner bent
[..]
Ik schil geen appel maar eet die met huid en haar op![]()
Appel kan je iig wel uit de hand eten. Brood met ei niet echt.
[..]
Dit. Ik eet bijna nooit tijdens de lunchpauze, altijd ervoor of erna.
netjes hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben ook weggebleven omdat ik het toch niet goed zou doen. Ben ondertussen toch mooi 25 kg afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |