Jup.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huuh ik word al zenuwachtig van al die hysterische verpakkingen..
Gebruik je dat nu voor elke krachttraining?
ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huuh ik word al zenuwachtig van al die hysterische verpakkingen..
Gebruik je dat nu voor elke krachttraining?
Best gek in mijn ogen, een soort van oppeppend middel gebruiken om vol te kunnen trainen. Zou je niet liever af en toe zonder doen om te kijken tot hoeveel je zonder spul in staat bent en dat alleen gebruiken voor de zwaarste/belangrijkste trainingen?quote:
Lol. Nu is mijn ideaalbeeld verstoord.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Best gek in mijn ogen, een soort van oppeppend middel gebruiken om vol te kunnen trainen. Zou je niet liever af en toe zonder doen om te kijken tot hoeveel je zonder spul in staat bent en dat alleen gebruiken voor de zwaarste/belangrijkste trainingen?
Trainen, iig hoe ik het zie/doe, is in mijn ogen ook je geest trainen dus je kunt jezelf vanzelf steeds verder pushen..
En doen alle lui die fanatiek krachttrainen dat zo?
Dit is natuurlijk onzin, van afwisseling in de trainingen word je het sterkste.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alle trainingen zijn zwaar en belangrijk. Anders kun je net zo goed thuis blijven.
Ik af en toe magnesiumquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:58 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe trouwens ook aan supplementen, moet ik toegeven. Ik neem dagelijks vitamine D, visolie, een vitamine B-complex met extra vitamine C en lycopeen.
Fixed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alle trainingen zijn belangrijk. Anders kun je net zo goed thuis blijven.
ow verrek, die was ik nog vergeten, dagelijks magnesium ook. En met vlagen een heel hooggedoseerd B-12 complex in overleg met mijn huisarts.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik af en toe magnesium![]()
En ik moet ook weer multivitamine tabletten halen ja..
Ik moet dat ideaalbeeld natuurlijk wel ophouden hier, right?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, van afwisseling in de trainingen word je het sterkste.
Mijn doel is niet om je ideaalbeeld te verstoren, dat zit toch vrij diepgegrift in je hoofd. Ik probeer gewoon vragen te stellen en een open discussie over iets aan te gaan.
ik mag ze niet verkopen, dus denk niet dat het onder voedingssupplementen valtquote:
Welke weg weet je niet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet m'n weg ook niet zo goed tussen al die supps. Dus ik neem gewoon veel teringsterke koffie net zolang tot ik ga zweten, en dan sporten.
Ik neem:quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik alleen magnesium en shakes met whey.
Ik vind furious cherry er wel tof uit zien! Die moet je ff proberenquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Help mij. Met een note dat psycho voor morgen is want LB.
Aight. Nemen we die. En een scoop psycho mee voor als het tegen valtquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind furious cherry er wel tof uit zien! Die moet je ff proberen
Whey is nooit nodig, maar kan makkelijk zijn om eiwitten binnen te krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik mag ze niet verkopen, dus denk niet dat het onder voedingssupplementen valt
Ik gebruik geen whey, daar sport ik niet genoeg voor, denk ik.
ik gebruik altijd allen pwo voor kracht training.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Best gek in mijn ogen, een soort van oppeppend middel gebruiken om vol te kunnen trainen. Zou je niet liever af en toe zonder doen om te kijken tot hoeveel je zonder spul in staat bent en dat alleen gebruiken voor de zwaarste/belangrijkste trainingen?
Trainen, iig hoe ik het zie/doe, is in mijn ogen ook je geest trainen dus je kunt jezelf vanzelf steeds verder pushen..
En doen alle lui die fanatiek krachttrainen dat zo?
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 27 mei 2015 09:14 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik gebruik altijd allen pwo voor kracht training.
persoonlijk merk ik dat ik meer gefocust ben en harder/ zwaarder train. ik train voornamelijk na mijn werk en merk dan dat als ik het niet gebruik ik soms duf ben en heb dat door PWO nooit.
Ik heb geprobeerd het te gebruiken voor mijn basketbal trainingen maar dan merk ik dat ik te fanatiek (lees fel) word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |