Huldiging door de grachten!quote:
Los van hoe onrealistisch het is, heeft het geld het voetbal wel kapot gemaakt de afgelopen decennia. De FIFA is daar het grootste exces van, en strictere regelgeving wat dat betreft zou ik zeker toejuichen.quote:
We zijn in elk geval op de verkeerde plek tweede geworden. Misschien hadden we in Marokko, Tunesië, Libië of Egypte wel van Spanje gewonnen.quote:
Heel erg jammer inderdaad..quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
Jammer genoeg zal dit niks veranderen voor komende vrijdag
Ik vraag me af of alle bonden gaan accepteren dat Blatter zometeen weer herkozen wordt. Er is vandaag wel zeker iets veranderd hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
Veranderen gaat het zeker. Het is hoe dan ook einde oefening voor Blatter, linksom of rechtsom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
We hebben het hier wel over de kampioen neusbloeden hè. Als hij gewoon zegt dat hij van niets wist, zijn naam niet in het onderzoek naar voren kwam (wat waar is) en dat hij vrijdag verkiezingen wil houden, is er niets of niemand die hem kan stoppen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veranderen gaat het zeker. Het is hoe dan ook einde oefening voor Blatter, linksom of rechtsom.
Er kan niet meer gedaan worden of de neus bloed.
Gaan de grote bonden nooit accepteren. FIFA is helemaal niks meer als de grote bonden niet meer meewerken. Wat is nog de waarde van een WK als bijvoorbeeld een grote bond als de Engelse FA zegt het te gaan boycotten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de kampioen neusbloeden hè. Als hij gewoon zegt dat hij van niets wist, zijn naam niet in het onderzoek naar voren kwam (wat waar is) en dat hij vrijdag verkiezingen wil houden, is er niets of niemand die hem kan stoppen.
Misschien redt ie het nog wel tot het weekend en zal worden herkozen maar daarna zal de pleuris uitbreken. Kan niet anders.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de kampioen neusbloeden hè. Als hij gewoon zegt dat hij van niets wist, zijn naam niet in het onderzoek naar voren kwam (wat waar is) en dat hij vrijdag verkiezingen wil houden, is er niets of niemand die hem kan stoppen.
Ik moet het echt nog zien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien redt ie het nog wel tot het weekend en zal worden herkozen maar daarna zal de pleuris uitbreken. Kan niet anders.
Alsof de FA nu ineens het WK gaat boycotten. Geloof er niets van. De redenen voor een boycot waren zo overduidelijk en er komt alsnog geen actie. Nog daarbuiten weet je natuurlijk niet wie er voor de FA aan de touwtjes trekt en wat die van wie dan ook aan zwijggeld heeft gekregen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gaan de grote bonden nooit accepteren. FIFA is helemaal niks meer als de grote bonden niet meer meewerken. Wat is nog de waarde van een WK als bijvoorbeeld een grote bond als de Engelse FA zegt het te gaan boycotten?
Dit dus. Hij is alleen maar gericht op zijn eigen positie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:04 schreef Blik het volgende:
We hebben het hier over de bonden van Afrika en Zuid-Amerika. Denk je nou echt dat die schrikken van wat smeergeld en corruptie?
Voor komende vrijdag doet iedereen of hun neus bloed en zal Blatter gewoon aan de macht blijven. Daarna zullen er veranderingen komen die uit naam van Blatter worden bekrachtigd. Je weet toch hoe Blatter werkt...
$¤₱₱.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:05 schreef Dragonetti het volgende:
Hoe meer hoogeplaatste mensen er terecht opgepakt worden, des te beter.
Het enige is dan kijken hoe het vingertje wijzen zich uitpakt en dan doel ik dus op $¤pp...
Ik wil best nog wel een herhaling zien hoor. God wat was dat lekker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef YazooW het volgende:
Kwam er nou trouwens nog een persconferentie vandaag of hebben we het gehad nu?
Rillingen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:25 schreef DrDentz het volgende:
De eerste stap van de Amerikanen is dat de hele wereld het nu soccer moet noemen
Krijg ik ook van die Marjan Olfers, die nu bij EenVandaag dit alles probeert te duiden. Wat een eng wijf zeg.quote:
Inderdaad, ik ging wat meters verder van mijn tv staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Krijg ik ook van die Marjan Olfers, die nu bij EenVandaag dit alles probeert te duiden. Wat een eng wijf zeg.
Denk van wel hoor. Op zijn minst die verkiezingen uitstellen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
Zo ging het ook met het handbal in Qatar, buitenlanders gekocht en op het WK in eigen land haalden ze dit jaar ineens de finale.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Goed.. maar gaan niet de halve finale halen.
twitter:derksauer twitterde op woensdag 27-05-2015 om 18:45:56Voor Russische staatsmedia is #FIFA onderzoek een groot Amerikaans complot. reageer retweet
Bedankt voor je bijdrage weer Klaas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
FBI nog wel joh hahahahaha
hebben die niets beters doen dan oude bejaarde boboos op te pakken die wat geld aangenomen hebben..
GA MOORDENAARS PAKKEN KUT FBI,...DOE JE WERK!
Zo had ik er nog niet naar gekeken, maar jij schijnt alles te weten dus inderdaad, ga boeven vangen FBI!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben die niets beters doen dan oude bejaarde boboos op te pakken die wat geld aangenomen hebben..
Zelfs de KNVB voelt niks voor het uitstellen van de verkiezingenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk van wel hoor. Op zijn minst die verkiezingen uitstellen...
Het zou wel geinig zijn als Sepp vrijdagochtend ook opgepakt wordt. Dat wordt dan wel een hele vreemde herverkiezing
Ach ja, van welk land hier zou je zoiets moeten verwachten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:50 schreef Romanus het volgende:
Waarom onderzoeken ze dit in de VS en bijvoorbeeld (naar mijn weten) niet in Europa?
Ruslandquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:derksauer twitterde op woensdag 27-05-2015 om 18:45:56Voor Russische staatsmedia is #FIFA onderzoek een groot Amerikaans complot. reageer retweet
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |