Ik wil best nog wel een herhaling zien hoor. God wat was dat lekker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef YazooW het volgende:
Kwam er nou trouwens nog een persconferentie vandaag of hebben we het gehad nu?
Rillingen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:25 schreef DrDentz het volgende:
De eerste stap van de Amerikanen is dat de hele wereld het nu soccer moet noemen
Krijg ik ook van die Marjan Olfers, die nu bij EenVandaag dit alles probeert te duiden. Wat een eng wijf zeg.quote:
Inderdaad, ik ging wat meters verder van mijn tv staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Krijg ik ook van die Marjan Olfers, die nu bij EenVandaag dit alles probeert te duiden. Wat een eng wijf zeg.
Denk van wel hoor. Op zijn minst die verkiezingen uitstellen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
Jammer genoeg zal dit niks veranderen voor komende vrijdag
Zo ging het ook met het handbal in Qatar, buitenlanders gekocht en op het WK in eigen land haalden ze dit jaar ineens de finale.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Goed.. maar gaan niet de halve finale halen.
twitter:derksauer twitterde op woensdag 27-05-2015 om 18:45:56Voor Russische staatsmedia is #FIFA onderzoek een groot Amerikaans complot. reageer retweet
Bedankt voor je bijdrage weer Klaas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
FBI nog wel joh hahahahaha
hebben die niets beters doen dan oude bejaarde boboos op te pakken die wat geld aangenomen hebben..
GA MOORDENAARS PAKKEN KUT FBI,...DOE JE WERK!
Zo had ik er nog niet naar gekeken, maar jij schijnt alles te weten dus inderdaad, ga boeven vangen FBI!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben die niets beters doen dan oude bejaarde boboos op te pakken die wat geld aangenomen hebben..
Zelfs de KNVB voelt niks voor het uitstellen van de verkiezingenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk van wel hoor. Op zijn minst die verkiezingen uitstellen...
Het zou wel geinig zijn als Sepp vrijdagochtend ook opgepakt wordt. Dat wordt dan wel een hele vreemde herverkiezing
Ach ja, van welk land hier zou je zoiets moeten verwachten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:50 schreef Romanus het volgende:
Waarom onderzoeken ze dit in de VS en bijvoorbeeld (naar mijn weten) niet in Europa?
Ruslandquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:derksauer twitterde op woensdag 27-05-2015 om 18:45:56Voor Russische staatsmedia is #FIFA onderzoek een groot Amerikaans complot. reageer retweet
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |