abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153003162
Het is wel apart dat ze de grote vis vooralsnog laten lopen, als je dan toch bewijzen hebt lijkt het me niet zo moeilijk om die aan Blatter te linken zou je zeggen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153003207
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar voor landen die twijfelen zou dit misschien iets kunnen zijn om toch niet op Blatter te stemmen. Hij zal wel winnen hoor, daar niet van, maar ik zie die verkiezing nog liever vanmiddag dan vrijdag.
Die corrupte lui moeten nu kiezen tussen twee kwaden: kiezen voor Blatter en mogelijk voor de bijl gaan in een aanvullend onderzoek of kiezen voor een frisse wind waarbij hun corruptie sowieso aan het licht komt. Ik denk dat ze toch voor optie 1 gaan en hopen de dans te ontspringen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153003220
Als Blatje blijft volhouden dat hij van niks weet, dan ben je toch ook een bestuurder van niks als je daar al honderd jaar rondloopt en niet doorhebt dat ze je constant lopen te naaien....
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:03:27 #129
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153003278
Laat de grote voetballanden een nieuwe voetbalbond oprichten en zo de FIFA en Blatter op een zijspoort zetten. En waarom zou een bedrijf nog FIFA activiteiten willen sponsoren? Spreek de grote sponsoren daar op aan.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153003333
Die bedrijven hebben zich net voor miljoenen smeergeld bij de FIFA binnengekocht.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_153003498
quote:
Most of the schemes alleged in the indictment relate to the solicitation and receipt of bribes and kickbacks by soccer officials from sports marketing executives in connection with the commercialization of the media and marketing rights associated with various soccer matches and tournaments, including FIFA World Cup qualifiers in the CONCACAF region, the CONCACAF Gold Cup, the CONCACAF Champions League, the jointly organized CONMEBOL/CONCACAF Copa América Centenario, the CONMEBOL Copa América, the CONMEBOL Copa Libertadores and the Copa do Brasil, which is organized by the Brazilian national soccer federation (CBF). Other alleged schemes relate to the payment and receipt of bribes and kickbacks in connection with the sponsorship of CBF by a major U.S. sportswear company, the selection of the host country for the 2010 World Cup and the 2011 FIFA presidential election.
?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Forum Admin woensdag 27 mei 2015 @ 12:35:06 #132
35723 crew  GGMM
pi_153004002
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:14 schreef OProg het volgende:

[..]

Niet vergelijkbaar, maar in het Darten is de nieuwe bond een groter succes dan de oude.
In welke sporten is het eigenlijk een ramp geworden dan? :?
hij had het over sport.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_153004141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel apart dat ze de grote vis vooralsnog laten lopen, als je dan toch bewijzen hebt lijkt het me niet zo moeilijk om die aan Blatter te linken zou je zeggen
Zou me niks verbazen als ze van plan zijn om de opgepakte heren te gebruiken als getuigen tegen Blatter.
pi_153004149
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:42:23 #135
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_153004168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef Cara het volgende:

[..]

?
Zal Nike wel zijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:48:09 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_153004307
Wat een fucking awesome nieuws. Schijnt dat de procedure die de FBI hanteert ook gewoon impliciet de FIFA een criminele organisatie noemt. Amerika doet waar alle andere landen al die tijd te chicken shit voor waren. USA USA
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:51:35 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_153004399
quote:
“The indictment alleges corruption that is rampant, systemic, and deep-rooted both abroad and here in the United States,” said Attorney General Lynch. “It spans at least two generations of soccer officials who, as alleged, have abused their positions of trust to acquire millions of dollars in bribes and kickbacks. And it has profoundly harmed a multitude of victims, from the youth leagues and developing countries that should benefit from the revenue generated by the commercial rights these organizations hold, to the fans at home and throughout the world whose support for the game makes those rights valuable. Today’s action makes clear that this Department of Justice intends to end any such corrupt practices, to root out misconduct, and to bring wrongdoers to justice – and we look forward to continuing to work with other countries in this effort.”

“Today’s announcement should send a message that enough is enough,” said Acting U.S. Attorney Currie. “After decades of what the indictment alleges to be brazen corruption, organized international soccer needs a new start – a new chance for its governing institutions to provide honest oversight and support of a sport that is beloved across the world, increasingly so here in the United States. Let me be clear: this indictment is not the final chapter in our investigation.”

“When leaders in an organization resort to cheating the very members that they are supposed to represent, they must be held accountable,” said Chief Weber. “Corruption, tax evasion and money laundering are certainly not the cornerstones of any successful business. Whether you call it soccer or football, the fans, players and sponsors around the world who love this game should not have to worry about officials corrupting their sport. This case isn't about soccer, it is about fairness and following the law. IRS-CI will continue to investigate financial crimes and follow the money wherever it may lead around the world, leveling the playing field for those who obey the law.”
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:59:02 #138
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_153004586
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk dat de verkiezingen met als grootste kanshebber degene die verantwoordelijk is voor deze verdachten gewoon door kan en mag gaan.
Indien Blatter herkozen wordt is het toch wel vrij duidelijk dat de Fifa echt schijt aan alles en iedereen heeft.
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:14 #139
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_153004622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Ze zullen proberen (extra) bewijs tegen Blatter en anderen te verzamelen voordat ze die oppakken. Zelfde als destijds met Armstrong en Marion Jones.
pi_153004677
TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:01:50 #141
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_153004682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef Cara het volgende:

[..]

?
2001:
How Nike bought Brazil

Alex Bellos on the £100m football scandal that shows just how powerful a brand can be

en:

http://www1.folha.uol.com(...)ecord-revenues.shtml

quote:
Of the 14 partners, only Nike stamps its logo on the team's jersey. Because of this, the company pays the largest share, US$35 million. Adorning the national team jersey since 1996, the U.S. multinational is the organization's oldest sponsor.
pi_153004706
typisch dat de VS zich ermee bemoeit met hun schijt FBI
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:25:17 #143
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_153005421
Mafifa!

pi_153005479
Blatter heeft natuurlijk zichzelf helemaal ingedekt zodat ze hem niks kunnen maken, en lekker herkozen kan worden. 79 jaar, komt niet eens uit het voetbal, heeft geen enkele zelfkennis en dan nog niet oprotten.. Ik gun hem dat leventje helemaal niet :r :r :r krijg een hartaanval :r :r :r
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:28:57 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153005531
Blatter blijft tot zijn dood FIFA voorzitter en daarna volgt een andere maffioso hem op.

Tijd voor een geheel nieuw systeem.
Oh.
pi_153005659
Ik zou als Europese landen er gewoon fijn uitstappen. Samen met Zuid-Amerika toch wel de 2 toonaangevende continenten qua voetbal. Als Afrika en Azie bij de FIFA willen blijven, joh laat ze lekker. Het wordt dan ook voor sponsoren een stuk minder interessant om zich nog aan de FIFA te verbinden als de toplanden er niet bij zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:37:54 #147
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_153005819
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blatter blijft tot zijn dood FIFA voorzitter en daarna volgt een andere maffioso hem op.

Tijd voor een geheel nieuw systeem.
Dat vraag ik mij weleens af: bestaat de mogelijkheid dat een aantal (oud)voetballers een eigen bond op gaan richten. Met een eigen competitie en kampioenen.
Net zoals dat destijds bij de dartsport is gebeurd.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2015 @ 13:39:49 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_153005888
quote:
5s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:37 schreef kasper het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij weleens af: bestaat de mogelijkheid dat een aantal (oud)voetballers een eigen bond op gaan richten. Met een eigen competitie en kampioenen.
Net zoals dat destijds bij de dartsport is gebeurd.
Nee, daarvoor is de FIFA te belangrijk, groot, machtig etc. Alles, van het WK tot de kleine jeugd- en ontwikkelingstoernooien, wordt onder auspiciën van de FIFA gedaan, dat is niet te vergelijken met de dartsport.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153005899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 08:50 schreef Romanus het volgende:
Waarom onderzoeken ze dit in de VS en bijvoorbeeld (naar mijn weten) niet in Europa?
Omdat Europese landen altijd terughoudend zijn met het vervolgen van mensen buiten hun eigen land. Dat wordt meer overgelaten aan organisaties als Interpol, Europol en Eurojust.

Amerikanen gaan daarin gigantisch ver. Zo is er vorig jaar een wet aangenomen die het mogelijk maakt voor Amerikaanse justitie om alle misdrijven te vervolgen waar Amerikaanse rekeningen bij worden gebruikt. Als jij je buurman doodschiet in Nederland en je stort zijn spaargeld op een Amerikaanse rekening heb je theoretisch het risico dat de FBI achter je aankomt. De meeste Europese landen kennen zo'n systeem helemaal niet.
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:53:07 #150
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_153006293
Dat Al-Hussein maar met een landslide mag winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')