quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:42 schreef sacha het volgende:
zo mooi, vandaag is ook de verjaardag van een vriend, elk jaar als ik daar kom om vijf uur staat iedereen op en proost eerst op mijn vader
Oeh ik moet knoopsgaten maken in mijn jurkje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben geinspireerd door ons muisje, ik ga eindelijk eens de mooie knopen op mijn jurkje zetten
daar hebben ze nou extreme push-ups en kipfiletjes voor uitgevondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Jurk af, dacht ik.![]()
Hij zit niet mooi, ik heb te weinig tiet.
Of je weet hoe je het moet aanpassenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar hebben ze nou extreme push-ups en kipfiletjes voor uitgevonden
dat doe ik nog geen eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo lui dat ik zelfs de knopen met de machine aannaai.
Je zegt dat met een gladgestreken gezicht?quote:
deegflappen gevuld met ?quote:
Mmmmmm dat ziet er niet verkeerd uit!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kippen - of rundergehakt, wat groenten en veel kruiden...![]()
[ afbeelding ]
Er spelen een aantal Antillianen in het team en hun ouders verzorgen de keuken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmmmm dat ziet er niet verkeerd uit!!
Klinkt een beetje als leedvermaakt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
En belangrijker, rotterdam met 6-1 van het veld gemept.
Startende pitcher van hun werd er al snel afgehaald, was het er niet mee eens en ging compleet uit z'n plaat.
Als de Hulk z'n shirt kapot getrokken en schoppend en smijtend en half uur langs de hekken gelopen.
Morgen weer een wedstrijd hier en zaterdag bij hunnie...
Als Amsterdammer ben ik gek op leedvermaak als het om die gasten aan de Maas gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als leedvermaakt?
Ik heb nooit geweten dat honkballers zo uit hun plaat konden gaan
sport is emotie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |