SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar dan? Zag hem voor 10 euro goedkoper staan ergens, maar die site was offline.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef ratatat het volgende:
Die helm had je ook wel een stukje goedkoper kunnen krijgen...
Leuk fietsen omgeving wageningen hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:03 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, ik vond dit op de site van mijn soon-to-be universiteit:
[ afbeelding ]
Niets uiteraard.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:59 schreef nogeenmaarten het volgende:
crap, ik ben een schele tyfushond volgens tegemoetkomend wielrenner. zat rustig in de sloot naar parende karpers te kijken op de linker weghelft komt die speedo er ineens aan met zijn grote mond.
kon hem niet vinden op de strava flyby oid. ben wel benieuwd wat ik had gedaan als ik hem wel had gevonden. wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je een echte vent was geweest namelijk, dan was je er achteraan gereden
Barney.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets uiteraard.
Als je een echte vent was geweest namelijk, dan was je er achteraan gereden in plaats van lafjes je beschermen achter een beeldschermpje.
Blijf dan ook rechts.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:59 schreef nogeenmaarten het volgende:
crap, ik ben een schele tyfushond volgens tegemoetkomend wielrenner. zat rustig in de sloot naar parende karpers te kijken op de linker weghelft komt die speedo er ineens aan met zijn grote mond.
kon hem niet vinden op de strava flyby oid. ben wel benieuwd wat ik had gedaan als ik hem wel had gevonden. wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets uiteraard.
Als je een echte vent was geweest namelijk, dan was je er achteraan gereden in plaats van lafjes je beschermen achter een beeldschermpje.
Bij hopmans 30 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar dan? Zag hem voor 10 euro goedkoper staan ergens, maar die site was offline.
En Mantel is tof.
Als je op tijd bent kan je er nog kanjerhigh van worDen ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt, weet ik dat ook weer. Vond ze er wel vrolijk uitzien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |