35 zijn en dan dit soort dingen postenquote:
Gatverdamme! SAAI!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Tot welke leeftijd mag je jezelf eend112 noemen en een eend met sigaret als afbeelding hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
35 zijn en dan dit soort dingen postendan faal je sowieso in het leven
20 ongeveerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd mag je jezelf eend112 noemen en een eend met sigaret als afbeelding hebben?
Dingen op KLB serieus nemenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
35 zijn en dan dit soort dingen postendan faal je sowieso in het leven
Ja dat klikt wel, hij kan hier gewoon zzichzelf zijn over alles praten zonder continu commentaar te krijgen. Van mij word daar echter verwacht dat ik me 200% aanpas naar hun bizarre gewoontes, dan doe je je best daarvoor maar het is nog nooit goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:32 schreef Buurpoes het volgende:
En wat vindt jouw partner van zijn schoonmoeder? Klikt dat wel?
Laat gaan dat het ooit goed genoeg gaat zijn. Ene oor in, andere oor uit. Dat mens spoort blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Ja dat klikt wel, hij kan hier gewoon zzichzelf zijn over alles praten zonder continu commentaar te krijgen. Van mij word daar echter verwacht dat ik me 200% aanpas naar hun bizarre gewoontes, dan doe je je best daarvoor maar het is nog nooit goed
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef Life1980 het volgende:
[..]
Dingen op KLB serieus nemen![]()
![]()
En denken dat iemand zich iets aantrekt van jouw mening. Zorg eerst maar eens dat je jouw middelbare school afmaakt
Works like a charmquote:
Tik 'm aan broederquote:
Indrukwekkende PoHi!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mijn schoonmoeder is het pareltje der schoonmoeders from hell... Marie Barone van everybody loves Raymond is er niks bij. God wat heb ik een hekel aan dat mens.
Ik kom uit een gezin, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Onafhankelijkheid is prio 1 in het leven. Gezelligheid, gastvrijheid, openheid etc.
Zij is het koudste, ongastvriendelijkste, aanhankelijkste, knieperigste, schijheiligste mens dat ik ken.
Altijd overal commentaar op, alles wat ik zeg word tegen me gebruikt. Het is gewoon nooit goed.
Klacht: ik haat mn schoonmoeder
Okéquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mijn schoonmoeder is het pareltje der schoonmoeders from hell... Marie Barone van everybody loves Raymond is er niks bij. God wat heb ik een hekel aan dat mens.
Ik kom uit een gezin, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Onafhankelijkheid is prio 1 in het leven. Gezelligheid, gastvrijheid, openheid etc.
Zij is het koudste, ongastvriendelijkste, aanhankelijkste, knieperigste, schijheiligste mens dat ik ken.
Altijd overal commentaar op, alles wat ik zeg word tegen me gebruikt. Het is gewoon nooit goed.
Klacht: ik haat mn schoonmoeder
Jij klinkt ook niet bepaald gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:36 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oh en mijn vriend heeft van die bizarre trekjes van zn mama vandaar dat ik erop afgeef bij beide want come on das dus no way normaal en ga ik ook niet pikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Wotte op 26-05-2015 21:28:37 (ninja) ]
Waarom pas je je aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Ja dat klikt wel, hij kan hier gewoon zzichzelf zijn over alles praten zonder continu commentaar te krijgen. Van mij word daar echter verwacht dat ik me 200% aanpas naar hun bizarre gewoontes, dan doe je je best daarvoor maar het is nog nooit goed
Zeer geloofwaardig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Elisabeth92 het volgende:
Bizar vind ik bulken in het geld, maar verwachten van mij dat als ik heb gepoept of geplast de wc niet doortrek want als de volgende het na zijn/haar boodschap doet bespaard het water.
Ze is nooit blij met wat ik ook voor haar verjaardagen koop. Kraakt me achter mijn rug om altijd af. Zoekt constant ruzie met me over dingen die er echt niet toe doen. En belt mijn vried op of hij wil stoppen die domme boerse snol te neuken want ze was niet van plan om op mislukte kleinkinderen te gaan passen. Terwijl we op dat moment met ons 2 in het ziekenhuis bij mijn opa zaten...
Zeg nou zelf hoe crazy is ze?
Dit kan NIET serieus zijn. Nee, ik geloof dit niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Elisabeth92 het volgende:
Bizar vind ik bulken in het geld, maar verwachten van mij dat als ik heb gepoept of geplast de wc niet doortrek want als de volgende het na zijn/haar boodschap doet bespaard het water.
Lijkt me ook niet neequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Dit kan NIET serieus zijn. Nee, ik geloof dit niet.![]()
Dit is dus echt waar. Ze verzamelend ook oude onderbroeken zodat ze op vakantie niks hoeft te wassen. Nu doen veel mensen dat maar ze vroeg laatst toen ik zei dat ik mijn kast eens ging uitmesten, of ik nog oud ondergoed had voor haar jongste dochter... mijn vriends jongste zusjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Dit kan NIET serieus zijn. Nee, ik geloof dit niet.![]()
Zo komen ze aan dat geld.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:58 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oh en dit van de familie dat auto's heeft bij de vleet, een gigantische woning hier nog een gigantische woning in de stad, en duizenden euro's op de bank heeft staan. En dan besparen op ondergoed en toiletteren...
Water is spotgoedkoop. Ik snap niet waarom iemand op een wc wil schijten waar iemand anders zijn stront ook in zit ipv gewoon even door te trekkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:55 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Dit is dus echt waar. Ze verzamelend ook oude onderbroeken zodat ze op vakantie niks hoeft te wassen. Nu doen veel mensen dat maar ze vroeg laatst toen ik zei dat ik mijn kast eens ging uitmesten, of ik nog oud ondergoed had voor haar jongste dochter... mijn vriends jongste zusje![]()
Natuurlijk om bij mijn mond vol tanden me gelijk weer af te kraken in de zin van "maar jouw soort mensen draagt vast geen ondergoed"
Haha als ik dat had geloofd was ik direct op de markt gaan staan oude slipjes te verkopenquote:
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:17 schreef Elisabeth92 het volgende:
Haha als ik dat had geloofd was ik direct op de markt gaan staan oude slipjes te verkopen![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef Wotte het volgende:
Die van mij zei laatst dat gamen voor kleine kinderen was
Hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Elisabeth92 het volgende:
En belt mijn vried op of hij wil stoppen die domme boerse snol te neuken want ze was niet van plan om op mislukte kleinkinderen te gaan passen.
Dat doet de mijne ook ja, hondsirritant vind ik dat. Ondertussen kijkt zij in de radiogids of er nog een goede film op het veronicakanaal komt, nee dat is normaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef Wotte het volgende:
Die van mij zei laatst dat gamen voor kleine kinderen was
En waarom zou ze dat niet doen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:24 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ken ook een familie die wel miljonair is maar waarvan mams doodleuk 35% kortingsartikelen bij de AH koopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |