35 zijn en dan dit soort dingen postenquote:
Gatverdamme! SAAI!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Tot welke leeftijd mag je jezelf eend112 noemen en een eend met sigaret als afbeelding hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
35 zijn en dan dit soort dingen postendan faal je sowieso in het leven
20 ongeveerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd mag je jezelf eend112 noemen en een eend met sigaret als afbeelding hebben?
Dingen op KLB serieus nemenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
35 zijn en dan dit soort dingen postendan faal je sowieso in het leven
Ja dat klikt wel, hij kan hier gewoon zzichzelf zijn over alles praten zonder continu commentaar te krijgen. Van mij word daar echter verwacht dat ik me 200% aanpas naar hun bizarre gewoontes, dan doe je je best daarvoor maar het is nog nooit goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:32 schreef Buurpoes het volgende:
En wat vindt jouw partner van zijn schoonmoeder? Klikt dat wel?
Laat gaan dat het ooit goed genoeg gaat zijn. Ene oor in, andere oor uit. Dat mens spoort blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Ja dat klikt wel, hij kan hier gewoon zzichzelf zijn over alles praten zonder continu commentaar te krijgen. Van mij word daar echter verwacht dat ik me 200% aanpas naar hun bizarre gewoontes, dan doe je je best daarvoor maar het is nog nooit goed
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef Life1980 het volgende:
[..]
Dingen op KLB serieus nemen![]()
![]()
En denken dat iemand zich iets aantrekt van jouw mening. Zorg eerst maar eens dat je jouw middelbare school afmaakt
Works like a charmquote:
Tik 'm aan broederquote:
Indrukwekkende PoHi!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mijn schoonmoeder is het pareltje der schoonmoeders from hell... Marie Barone van everybody loves Raymond is er niks bij. God wat heb ik een hekel aan dat mens.
Ik kom uit een gezin, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Onafhankelijkheid is prio 1 in het leven. Gezelligheid, gastvrijheid, openheid etc.
Zij is het koudste, ongastvriendelijkste, aanhankelijkste, knieperigste, schijheiligste mens dat ik ken.
Altijd overal commentaar op, alles wat ik zeg word tegen me gebruikt. Het is gewoon nooit goed.
Klacht: ik haat mn schoonmoeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |