Zo komen ze aan dat geld.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:58 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oh en dit van de familie dat auto's heeft bij de vleet, een gigantische woning hier nog een gigantische woning in de stad, en duizenden euro's op de bank heeft staan. En dan besparen op ondergoed en toiletteren...
Water is spotgoedkoop. Ik snap niet waarom iemand op een wc wil schijten waar iemand anders zijn stront ook in zit ipv gewoon even door te trekkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:55 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Dit is dus echt waar. Ze verzamelend ook oude onderbroeken zodat ze op vakantie niks hoeft te wassen. Nu doen veel mensen dat maar ze vroeg laatst toen ik zei dat ik mijn kast eens ging uitmesten, of ik nog oud ondergoed had voor haar jongste dochter... mijn vriends jongste zusje![]()
Natuurlijk om bij mijn mond vol tanden me gelijk weer af te kraken in de zin van "maar jouw soort mensen draagt vast geen ondergoed"
Haha als ik dat had geloofd was ik direct op de markt gaan staan oude slipjes te verkopenquote:
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:17 schreef Elisabeth92 het volgende:
Haha als ik dat had geloofd was ik direct op de markt gaan staan oude slipjes te verkopen![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef Wotte het volgende:
Die van mij zei laatst dat gamen voor kleine kinderen was
Hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Elisabeth92 het volgende:
En belt mijn vried op of hij wil stoppen die domme boerse snol te neuken want ze was niet van plan om op mislukte kleinkinderen te gaan passen.
Dat doet de mijne ook ja, hondsirritant vind ik dat. Ondertussen kijkt zij in de radiogids of er nog een goede film op het veronicakanaal komt, nee dat is normaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef Wotte het volgende:
Die van mij zei laatst dat gamen voor kleine kinderen was
En waarom zou ze dat niet doen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:24 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ken ook een familie die wel miljonair is maar waarvan mams doodleuk 35% kortingsartikelen bij de AH koopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |