abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:36:35 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_152969972
Zal wel weer veel woorden en weinig daden worden op de transfermarkt. Ik hoop echt dat het geld efficiënt wordt uitgegeven deze zomer, al zijn er weinig posities waar we geen versterking kunnen gebruiken ;(
pi_152970096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Barca? Nou nee dat is echt te hoog gegrepen hoor ook met een tussenstop
Zou goed kunnen, ik ben daar niet van overtuigd. Maar hij zal dan inderdaad wel moeten laten zien dat hij beter speelt bij betere teams, en niet door het ijs zakken. Dat zouden we moeten zien met de tussenstop/ ofwel zijn eindstation in jouw ogen. Als hij daar moeite blijkt te hebben/ houden, met het tempo, kan hij een vervolgstap wel vergeten, ik denk dat hij zich makkelijk aanpast :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_152970108
Mwah valt opzich toch wel mee? een aantal van die gasten heeft gewoon een dip. Het probleem is denk ik alleen dat ze niemand hebben om zich aan op te trekken. Mocht boëtius echt weg willen, zie ik daar liever toch een kalou voor terug dan weer een wisselvallig talent. Dan heb je in mijn ogen wel een perfecte balans tussen ervaring en talent: kuyt en kalou voor ervaring in de top en dan nog el ahmadi, vermeer en clasie als aanvulling daarop. Bilal, woudenberg, van beek, kongolo en karsdorp als talenten...

Maargoed we gaan het zien, ik ben een beetje bang dat we weer spelers gaan kopen op posities die al redelijk goed bezet zijn
PSN: Metal_Akilla
pi_152970360
Hou maar op over Kalou, is niet te betalen.
pi_152970398
Hoezo? ze zijn toch niet tevreden over hem daar? dacht dat die nooit speelde..
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:56:47 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_152970432
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Akilla het volgende:
Nee, en daarom moeten wij hem maar nemen? :') 1 oud-speler is wel genoeg of wilde je Ono ook nog polsen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152970578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, en daarom moeten wij hem maar nemen? :') 1 oud-speler is wel genoeg of wilde je Ono ook nog polsen?
Ja want duits voetbal bij 1 of andere degradant die lekker op de lange bal speelt past ook zo lekker bij kalou....
iets met appels en peren..
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:07:07 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_152970636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:03 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ja want duits voetbal bij 1 of andere degradant die lekker op de lange bal speelt past ook zo lekker bij kalou....
iets met appels en peren..
Past zo lekker bij Kalou? Heb je hem op de voet gevolgd dan sinds hij weg is bij Chelsea? Sinds hij überhaupt weg is bij Feyenoord. Die hele Kalou wordt door half fok aanbeden, maar denk dat 90 procent geen wedstrijd van hem heeft gezien :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:07:45 #10
262211 hhh38
pi_152970654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, ik ben daar niet van overtuigd. Maar hij zal dan inderdaad wel moeten laten zien dat hij beter speelt bij betere teams, en niet door het ijs zakken. Dat zouden we moeten zien met de tussenstop/ ofwel zijn eindstation in jouw ogen. Als hij daar moeite blijkt te hebben/ houden, met het tempo, kan hij een vervolgstap wel vergeten, ik denk dat hij zich makkelijk aanpast :)
Ik denk ook dat Barca te hoog gegrepen is. Maar ik denk zeker dat ie (eventueel met tussenstop) goed genoeg is voor Arsenal, Dortmund of Juventus.
pi_152970721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Akilla het volgende:
Dan nog doen ze 'm niet gratis weg, en hij vangt nu zo'n 3 miljoen per jaar dacht ik. Totaal niet te betalen, en ondanks dat Kalou elke week wel een keer roept dat ie graag terug wil, wil hij niet zoveel inleveren.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:22:38 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152971062
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Hou maar op over Kalou, is niet te betalen.
Zo stoppen ze hier elke keer de optie Kalou weg als iemand daar over begint.
Beetje jammer wel heeft zelf aangeven weer met Kuijt te willen spelen is ook al begin dertig.
Als Kuyt wil inleveren waarom zou Kalou dat dan niet willen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152971096
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zo stoppen ze hier elke keer de optie Kalou weg als iemand daar over begint.
Beetje jammer wel heeft zelf aangeven weer met Kuijt te willen spelen is ook al begin dertig.
Als Kuyt wil inleveren waarom zou Kalou dat dan niet willen ?
Omdat Kuyt geen 1000 Afrikaanse kindjes hoeft te voeden. Kalou wel.
pi_152971101
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Past zo lekker bij Kalou? Heb je hem op de voet gevolgd dan sinds hij weg is bij Chelsea? Sinds hij überhaupt weg is bij Feyenoord. Die hele Kalou wordt door half fok aanbeden, maar denk dat 90 procent geen wedstrijd van hem heeft gezien :')
Toevallig heb ik hem bij chelsea nog wel gezien. Lille ook een paar keer. Kalou is iemand die een actie wil maken en dat gaat gewoon niet als je hem in de spits gaat zetten en alleen maar lange ballen probeert te geven...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan nog doen ze 'm niet gratis weg, en hij vangt nu zo'n 3 miljoen per jaar dacht ik. Totaal niet te betalen, en ondanks dat Kalou elke week wel een keer roept dat ie graag terug wil, wil hij niet zoveel inleveren.
Goed, dat zou kunnen. AL denk ik niet dat ze de hoofdprijs vragen en ze willen zijn salaris vast wel beter gebruiken. Als die dan echt naar feyenoord wil, moet die natuurlijk inleveren, maar ik vind het te makkelijk om het allemaal maar aan te nemen en het niet te proberen, zo blijven al die eisen namelijk alleen maar aannames...
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:25:46 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_152971147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Akilla het volgende:

[..]

Toevallig heb ik hem bij chelsea nog wel gezien. Lille ook een paar keer. Kalou is iemand die een actie wil maken en dat gaat gewoon niet als je hem in de spits gaat zetten en alleen maar lange ballen probeert te geven...

[..]

Goed, dat zou kunnen. AL denk ik niet dat ze de hoofdprijs vragen en ze willen zijn salaris vast wel beter gebruiken. Als die dan echt naar feyenoord wil, moet die natuurlijk inleveren, maar ik vind het te makkelijk om het allemaal maar aan te nemen en het niet te proberen, zo blijven al die eisen namelijk alleen maar aannames...
Oke man. Kopen we Kalou. Weer een dure speler waar je totaal geen zekerheid van hebt of hij weer zo goed rendeert bij Feyenoord. En wat weer ten koste gaat van Bilal, Boet en Anass. Dat heb je liever?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:30:22 #16
268260 Dr.Mikey
pi_152971251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat Kuyt geen 1000 Afrikaanse kindjes hoeft te voeden. Kalou wel.
Bonaventura is de oudere broer dat is zijn task niet van Salomon.
R.I.P DTS.
pi_152971275
Jelle Vossen misschien een optie. Was volgens mij al eens eerder in beeld, maar verkoos toen de CL met Genk. Of ik moet me heel sterk vergissen, wat ik natuurlijk niet uitsluit. :@
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:33:19 #18
262211 hhh38
pi_152971316
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bonaventura is de oudere broer dat is zijn task niet van Salomon.
:D :')
pi_152971398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Jelle Vossen misschien een optie. Was volgens mij al eens eerder in beeld, maar verkoos toen de CL met Genk. Of ik moet me heel sterk vergissen, wat ik natuurlijk niet uitsluit. :@
Ik ben bang dat ze straks met De Sutter aan komen zetten.
BFF met GGMM
  dinsdag 26 mei 2015 @ 12:36:44 #20
268260 Dr.Mikey
pi_152971400
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Is hij net zo goed als toen ? Was toen een tijdje spits van Belgie is inmiddels voorbij gestreefd door Lukaku, Benteke en Origi. Die hadden we toen moeten halen.
R.I.P DTS.
pi_152971461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ze straks met De Sutter aan komen zetten.
Die vind ik stiekem wel best goed. Daar heeft PSV ook nog een poosje, tevergeefs, achteraan gezeten.
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is hij net zo goed als toen ? Was toen een tijdje spits van Belgie is inmiddels voorbij gestreefd door Lukaku, Benteke en Origi. Die hadden we toen moeten halen.
Heeft dit seizoen in de championship gespeeld. Dat volg ik helaas niet op de samenvattingen van Fox na en daar is hij me eerlijk gezegd nooit opgevallen. Maar ja, Pelle zat ook een beetje op een dood spoor en Kwidetti speelde helemaal niet.

Ik zal even niet over Kazim beginnen.
pi_152971955
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oke man. Kopen we Kalou. Weer een dure speler waar je totaal geen zekerheid van hebt of hij weer zo goed rendeert bij Feyenoord. En wat weer ten koste gaat van Bilal, Boet en Anass. Dat heb je liever?
Ik zou ook alles half lezen....
ALs boëtius weg zou gaan zou ik het doen, bilal/achabar op rechts, kalou links, kuyt spits
pi_152972185
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Akilla het volgende:

[..]

[..]

Ik heb hem toevallig laatst (eind april) live in het stadion gezien toen ze tegen BM Gladbach moesten, ik vind het niet echt lange halen snel thuis zoals Hertha speelt hoor, en Kalou begon gewoon in de basis, en ik hoorde op de tribune geen gehoon of wat dan ook bij mislukkende acties van hem. Hij speelde overigens niet heel overtuigend vond ik, creerde wel een paar mogelijkheden (en had een assist bij HBSCs enige doelpunt) :)
Mijn indruk was in ieder geval dat ze ze hem helemaal niet zo graag weg hoeven te hebben

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ik zou ook alles half lezen....
ALs boëtius weg zou gaan zou ik het doen, bilal/achabar op rechts, kalou links, kuyt spits
Ik zou Achahbar niet meer op de flank positioneren, ik zou hem of graag in de spits, of graag op 10 zien. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:25:56 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152972776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ik denk dat je hem toch een beetje overschat, iemand die geen basisplaats in oranje af kan dwingen zie ik niet zo snel de top halen
pi_152974006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:25 schreef Tarado het volgende:
ik denk dat je hem toch een beetje overschat, iemand die geen basisplaats in oranje af kan dwingen zie ik niet zo snel de top halen
Zou goed kunnen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')