HEHEquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben afgesproken dat als ik slaag maandag, dat we dan die kerel van de TTT de les gaan lezen. En mocht ie m'n examen doen dan zorgt ze dat het gewisseld wordt.
Als dat niet kan ga ik weer naar huis.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is het ookDe echte rijlessen komen toch straks pas, als je alleen rijdt
Pas maar op, ik zie zo je postrechten verdwijnenquote:
Ja, ik weet het. Newbie gains valt nog tegen hoor. Ben pas 3 weken bezig nu met KT hèquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nu zeg je dat nog ja. "Viel best mee"Wacht nog maar ff dan valt het niet zo best mee
Hejje al newbie gains? Flex foto!
Trillen, allesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
De eerste keer dat je alleen moet rijden
Flex fotoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Newbie gains valt nog tegen hoor. Ben pas 3 weken bezig nu met KT hèMaak over een week of 2-3 even een full body foto voor m'n eigen administratie, zodat ik niet steeds kwaad hoef te worden op de weegschaal, jwt
![]()
Maar uh, mja, volgende week dus al 10 kg zwaarder squatten. Ik kom er nog wel op terug inderdaad, op 'valt wel mee'.
Dat vond ik mega spannend.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
De eerste keer dat je alleen moet rijden
Volgende week, einde van de week ... Regrets jonge!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flex foto
Volgende week loop je te vloeken. En anders wel die week erna
I'm not impressed yet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit helpt vast niet met de eerste keer alleen rijden voor Lonaa
Ben benieuwd hoe het gaat! Aardige beginstatsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef Artoo het volgende:
1st time 5x5 zit er op! Viel best meeMaar goed, niet vet zwaar beginnen, snel opbouwen natuurlijk. We'll see.
Even voor jullie stats, dan kan ik straks terugdenken aan deze goede oude tijd toen ik nog een krielkip was wat liften betreft.
Robot beginstats:
30 kg squat
20kg bench press
25 kg barbell row
Ik voelde me een beetje lullig toen ik klaar was want uh, mja, viel best mee
Moet je ook niet zijn, want het stelt achteraf gezien totaal niks voorquote:
Ik vond het verschrikkelijkquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Maraca het volgende:
Was trouwens een proefrit voor m'n nieuwe auto bedenk ik me nuDat die lui me de sleutels mee hebben gegeven
quote:
Hmm wat klopt hier nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]Yeah, this is kinda true today.
Italiaanse bolquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik voeg een Italiaanse bol toe aan mijn lunch. Kcal 226.
Nu dus 4 stuk brood en zn bol
Nog 700 kcal voor mijn D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |