gewoon kantoorbaan 9 tot 5 ja togquote:
Ik ben al een tijdje aan het werk vriendquote:
En ditquote:
JA SORRYquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het werk vriend
Gelukkig nog max 2 weken voor mij waarschijnlijkquote:
jewaitsquote:
Hi ha hoquote:
Ik nog tot halverwege augustusquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog max 2 weken voor mij waarschijnlijk Dan ben ik weer weg
vanwaar deze haatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wch, kom je deze Bobby even klappen?
In de zomer verhuizen we naar een pand in het centrum, dus dan kunnen we zelfs in de pauze een terrasje pakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In zomer kan je hopelijk wel wat eerder weg of zo, lekker terrasje pakken
welke stadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
In de zomer verhuizen we naar een pand in het centrum, dus dan kunnen we zelfs in de pauze een terrasje pakken
Dat mag ik niet zeggen anders moet ik je dood maken.quote:
blufquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen anders moet ik je dood maken.
Gewoon grapje, ja tochquote:
Lekker joh, biertje klappen en dan weer aan het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
In de zomer verhuizen we naar een pand in het centrum, dus dan kunnen we zelfs in de pauze een terrasje pakken
Haha ja zou ik best relaxed vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon grapje, ja toch
[..]
Lekker joh, biertje klappen en dan weer aan het werk
Ja, maar ik woon in Nederlandquote:
Ik ben het van plan op termijn. Ik woonde er al eerder.quote:
HEUJ BIERRRR!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben het van plan op termijn. Ik woonde er al eerder.
Over dat drinken in de pauze... Ik heb zelfs een keer een dronken politie-agent meegemaakt. Te bizar.
En Zweden dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben het van plan op termijn. Ik woonde er al eerder.
Over dat drinken in de pauze... Ik heb zelfs een keer een dronken politie-agent meegemaakt. Te bizar.
Zweden ken ik niet, zweedse meiden wel. Paar keer mee mogen rotzooien.quote:
Beter tochquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zweden ken ik niet, zweedse meiden wel. Paar keer mee mogen rotzooien.
Laatste keer in Thailand.
Ga je naar Thailand om uiteindelijk een zweedse chick te scoren.![]()
Ik krijg onderhand het idee dat jij meer vrouwen geneukt hebt dan dat er op de wereld zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zweden ken ik niet, zweedse meiden wel. Paar keer mee mogen rotzooien.
Laatste keer in Thailand.
Ga je naar Thailand om uiteindelijk een zweedse chick te scoren.![]()
omdat ladyboys?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand het idee dat jij meer vrouwen geneukt hebt dan dat er op de wereld zijn.
Ironisch genoeg zit daar ook nog een kern van waarheid in.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand het idee dat jij meer vrouwen geneukt hebt dan dat er op de wereld zijn.
Ironisch genoeg zit daar ook nog een kern van waarheid in.
Het was dus geen vergissing?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
Ik had het er laatst met een maat over dat als je tegen mensen zegt dat je naar Thailand bent geweest men gelijk over ladyboys begint. Hij is daar ook behoorlijk flauw van.
Die mensen zijn duidelijk nooit daar geweest. Weten jullie wel wat een overkill aan vrouwen je daar hebt?
Ladyboys verkopen zich ook als ladyboy, dat zijn aparte straatjes. Wil je een echt meisje dan krijg je ook een echt meisje.
Het is echt complete nonsens dat het daar allemaal ladyboys of transsexuelen zijn.
heeft geen reet met thailand te maken. aangezien vb zegt dat je meer meisjes hebt geneukt dan er op aarde zijn, zullen er ook een paar niet-meisjes tussen moeten zitten, oftewel ladyboys..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
Ik had het er laatst met een maat over dat als je tegen mensen zegt dat je naar Thailand bent geweest men gelijk over ladyboys begint. Hij is daar ook behoorlijk flauw van.
Die mensen zijn duidelijk nooit daar geweest. Weten jullie wel wat een overkill aan vrouwen je daar hebt?
Ladyboys verkopen zich ook als ladyboy, dat zijn aparte straatjes. Wil je een echt meisje dan krijg je ook een echt meisje.
Het is echt complete nonsens dat het daar allemaal ladyboys of transsexuelen zijn.
Ik heb het wel 'ns met een volledig omgebouwde gedaan. 2 keer voorgekomen. Ik had wat op en dan ben ik minder moeilijk. Ladyboys zijn trouwens niet volledig omgebouwd. Kan ik nog zoveel ophebben, daar ga ik niet aan beginnen.quote:
Ik ook niet maar ik maak er vaak grapjes over omdat ik zo twijfel over mijn eigen seksualiteit.quote:
meisje?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
Was in Nederland.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:50 schreef voederbietel het volgende:
Alle vooroordelen over Thailand en haar bezoekers zijn dus toch waar.
opmerkelijk is dat hij het eerst wel over vrouwen heeft maar zodra het willen er aan te pas de term meisje wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:50 schreef voederbietel het volgende:
Alle vooroordelen over Thailand en haar bezoekers zijn dus toch waar.
Ik bedoel gewoon vrouwen natuurlijk. Ik doe het niet met minderjarigen. In je eigen land ben je trouwens ook vervolgbaar als je dat elders doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
opmerkelijk is dat hij het eerst wel over vrouwen heeft maar zodra het willen er aan te pas de term meisje wordt gebruikt.
Ik prefereer Zweden. Ga je mee?quote:
Weet je dat je strafbaar bent als je seks hebt met een minderjarige, ook al laat ze fake id zien met een hogere leeftijd of als ze zegt dat ze 21 is. Dus als ze je voorgelogen heeft etc. ben je alsnog strafbaar. Best fucked up eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon vrouwen natuurlijk. Ik doe het niet met minderjarigen. In je eigen land ben je trouwens ook vervolgbaar als je dat elders doet.
Ik heb er ook geen behoefte aan.
Wel een keer gehad in Makati City terwijl ik aan het stappen was ik in gesprek kwam met een meid die 16 leek en ze moest en zou met me mee naar m'n hotel. Ik dus gezegd dat ik dat niet kon maken omdat ze minderjarig leek. Liet ze dus haar ID zien en daaruit bleek dat ze 21 was. Toen kon ik moeilijk nog weigeren.
Inderdaad ja. Gelukkig boeit het niemand wat in bepaalde landen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet je dat je strafbaar bent als je seks hebt met een minderjarige, ook al laat ze fake id zien met een hogere leeftijd of als ze zegt dat ze 21 is. Dus als ze je voorgelogen heeft etc. ben je alsnog strafbaar. Best fucked up eigenlijk
DM haar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zoek voor december nog wel een slaapplek in herning
en mogguh ntm
ik weet niet in welke stad ze woontquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef ntm het volgende:
[..]
DM haar zou ik zeggenGoedemorgen! Aan het werk weer?
Sommige meiden van 16 lijken ook echt net 23. Toen ik 16 was dacht iedereen dat ik 12 wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Gelukkig boeit het niemand wat in bepaalde landen.
en nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Sommige meiden van 16 lijken ook echt net 23. Toen ik 16 was dacht iedereen dat ik 12 was
3 korte weken? Ja, ik werk vanmiddag (bijbaan). Nu rustig aan doen, beetje chillen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet in welke stad ze woont
en jamaar gelukkig weer 3 korte weken achter elkaar
en jij?
Zweden trekt mij enorm.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Why Zweden? Gratis studeren daar wel, hier gaat het collegeld alleen maar omhoog
ja, deze week 4 dagen. en daarna heb ik ook een lang weekend vrij, dus volgende week 3 dagen en de week daarna weer 4..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef ntm het volgende:
[..]
3 korte weken? Ja, ik werk vanmiddag (bijbaan). Nu rustig aan doen, beetje chillen.
hier is het gewoon droog hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan regen en 13 graden zoals hier steeds toch?
Hmm werd laatst 20 geschat, ik ben 21 (bijna 22) dus dat valt nog meequote:
prima toch danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm werd laatst 20 geschat, ik ben 21 (bijna 22) dus dat valt nog mee. Maar het ligt er ook aan of ik make up op heb en haar los of vast.
Ja daar heb je gelijk in. We gaan nu de hort op. Naar o.a. die foodhall en tram 28. Zal wel leuk worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan regen en 13 graden zoals hier steeds toch?
dacht altijd dat je 4 wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm werd laatst 20 geschat, ik ben 21 (bijna 22) dus dat valt nog mee. Maar het ligt er ook aan of ik make up op heb en haar los of vast.
Zozo luxe hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, deze week 4 dagen. en daarna heb ik ook een lang weekend vrij, dus volgende week 3 dagen en de week daarna weer 4..
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef ntm het volgende:
Gisteren wel stom iets gebeurt op mijn werkKwam een man naar me toe, die had van papier een bootje gemaakt. Hij gaf het zo aan me en zei 'hier, kun je mee terug varen naar je eigen land'
![]()
Oh niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar kan vanaf hier natuurlijk niet zien of je haar los zit.
het is natuurlijk wel erg racistisch, maar toch wel grappigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef ntm het volgende:
Gisteren wel stom iets gebeurt op mijn werkKwam een man naar me toe, die had van papier een bootje gemaakt. Hij gaf het zo aan me en zei 'hier, kun je mee terug varen naar je eigen land'
![]()
hartendiefffquote:
Hey lurker.quote:
Ga je liever met het vliegtuig mss?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef ntm het volgende:
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel erg racistisch, maar toch wel grappig
[..]
hartendiefff
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. We gaan nu de hort op. Naar o.a. die foodhall en tram 28. Zal wel leuk worden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kweenie, volgens mij werd t anders te klein
Je bent zelf klein pffquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kweenie, volgens mij werd t anders te klein
Oh. goei xDquote:
Ja.quote:
zag het net op facebook jaquote:
Komkommertijd. Jeugd denkt weer dat ze grappig zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag het net op facebook ja
laatste paar dagen wel opeens ontzettend veel van die onzin evenementen
"fotoshoot met je paard"
"linkhandig onderwater knikkeren"
"plofkip slingeren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |