Aah hij had flink wat pijn volgens mij, uit elke opening van zijn lichaam stroomde bloedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Had nog veel pijnlijker mogen zijn en veel langer mogen duren.
Ik was alleen echt bang dat er op tijd iemand met een antigif zou komen, of dat die Fire god hem weer tot leven zou brengen!
Klopt, maar dat vond ik nog veel te mild!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:10 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Aah hij had flink wat pijn volgens mij, uit elke opening van zijn lichaam stroomde bloed
Ramsay is ook een baas. Die geniepige kop en lekker de boel opschuddenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:08 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Haha dat meen je niet, ik was minutenlang stil van die scene.![]()
Ben je ook fan van Ramsay?
Als Ramsay niet zo over the top evil was, had ik hem wel kunnen waarderen; die op het eerst onschuldig uitziende kop, terwijl je weet dat hij weer iets heel naars gaat uitvreten; dat contrast vind ik wel baas!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramsay is ook een baas. Die geniepige kop en lekker de boel opschudden![]()
Dat soort personages zijn juist cool, die echt een slechte kant hebben. Dat zorgt elke keer weer voor spannende scènes
Daar heb je een punt ja, zonder hem is er niemand op wie ik kan haten (behalve Cersei dan).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramsay is ook een baas. Die geniepige kop en lekker de boel opschudden![]()
Dat soort personages zijn juist cool, die echt een slechte kant hebben. Dat zorgt elke keer weer voor spannende scènes
Hij mag wat mij betreft er ook wel pijnlijk uit, daar niet van. Maar wel zo laat mogelijk. Want dit soort personages geven de serie wel een extra dimensie. Van alleen maar die moreel verstandige mensen wordt je ook moe, ook in de echte wereld lopen psychopaten rondquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Ramsay niet zo over the top evil was, had ik hem wel kunnen waarderen; die op het eerst onschuldig uitziende kop, terwijl je weet dat hij weer iets heel naars gaat uitvreten; dat contrast vind ik wel baas!
Maar hij gaat echt VEEL te ver in zijn sadisme.
Met als punt dat Cersei gewoon "niet leuk slecht" is. Maar gewoon irritant en dom.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja, zonder hem is er niemand op wie ik kan haten (behalve Cersei dan).
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:15 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja, zonder hem is er niemand op wie ik kan haten (behalve Cersei dan).
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft er ook wel pijnlijk uit, daar niet van. Maar wel zo laat mogelijk. Want dit soort personages geven de serie wel een extra dimensie. Van alleen maar die moreel verstandige mensen wordt je ook moe, ook in de echte wereld lopen psychopaten rond
Zij is trouwens een stuk minder rood dit seizoenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Laat haar anders nog ff wat meer mensen offeren.
Als die Drowned God er nog in voorkomtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het wel ironisch vinden als zij per ongeluk in de fik zou vliegen, of anders aan de Drowned god geofferd zou worden!
Mooi houden zoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die Drowned God er nog in voorkomt
De Iron Islands zijn al tijden niet in beeld geweest. Laatste keer seizoen 3 toen papa en zus Greyjoy de piemel van Theon kregen en vorig seizoen dan Yara die Theon probeerde te bevrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik denk wel dat daar in de verre toekomst nog wel een keer op teruggekomen wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die Drowned God er nog in voorkomt
De Iron Islands zijn al tijden niet in beeld geweest. Laatste keer seizoen 3 toen papa en zus Greyjoy de piemel van Theon kregen en vorig seizoen dan Yara die Theon probeerde te bevrijden
Maar dsn nog kan je ze wel wat beter schrijven. Het mooie aan GoT wás dat niemand echt goed of echt slecht is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft er ook wel pijnlijk uit, daar niet van. Maar wel zo laat mogelijk. Want dit soort personages geven de serie wel een extra dimensie. Van alleen maar die moreel verstandige mensen wordt je ook moe, ook in de echte wereld lopen psychopaten rond
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:24 schreef Rossdale het volgende:
Brienne rijgt Ramsey nog wel aan haar zwaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat chance, die spoiler! Haar zie ik echt niet in een gepassioneerde situatie!
![]()
Precies ja, als ik die kop al zie van d'rquote:
Tywin was een baas ja. Tyrion heeft nog het meeste die bazigheid van hem geërfd, jammer dat hij een dwerg is danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef ToT het volgende:
Tywin vond ik wel echt een verlies: hem vond ik de gaafste persoon om een hekel aan te hebben.
Hij straalde echt gezag uit en ging over lijken om zijn doel te bereiken. Totaal geen naastenliefde, maar ook geen nodeloze wreedheid; alles wat hij deed had een reden. Met hem in discussie gaan was altijd een strijd, en maar weinigen waren tegen hem opgewassen; misschien een keer een klein oud vrouwtje uit zonnige regionen, maar anders vrij weinig.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:24 schreef Rossdale het volgende:
Brienne rijgt Ramsey nog wel aan haar zwaard.BrienneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dsn nog kan je ze wel wat beter schrijven. Het mooie aan GoT wás dat niemand echt goed of echt slecht is.
Inmiddels zijn die nuances er bijna helemaal uit. De slechterikken doen slechte dingen en de goeierikken doen goeie dingen. Vind ik het enige wat ik echt slecht geworden vind
Mee eens!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Ramssy is zo eendimensionaal als wat. Zonde
Sowieso met al die goden is wel interessant welke er nou echt zijn en wie niet. Ook die duistere God als tegenhanger van the Lord of Light. Denk ik meteen aan een soort Sauronquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk wel dat daar in de verre toekomst nog wel een keer op teruggekomen wordt.
Ik denk dat als Tyrion geen dwerg was geweest, hij net zo'n arrogante bal was geworden als Jaimie; veel minder inhoud, en al helemaal geen heerlijk sarcastische sneers enzo!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tywin was een baas ja. Tyrion heeft nog het meeste die bazigheid van hem geërfd, jammer dat hij een dwerg is dan
Muah hij is ook niet alleen maar slecht om het slecht zijn hoor. Hij is gewoon psychopaat en die lopen overal, wat realistisch is. En zeker met de opvoeding die hij heeft genoten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dsn nog kan je ze wel wat beter schrijven. Het mooie aan GoT wás dat niemand echt goed of echt slecht is.
Inmiddels zijn die nuances er bijna helemaal uit. De slechterikken doen slechte dingen en de goeierikken doen goeie dingen. Vind ik het enige wat ik echt slecht geworden vind
Die zelfvoldane bek in die episode van gisterenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Precies ja, als ik die kop al zie van d'r
Oneens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Ramssy is zo eendimensionaal als wat. Zonde
Ja ik vraag me ook af welke goden nou echt goden zijn, en welke feitelijk demonen zijn die de volgelingen beduvelen, en welke gewoon helemaal niet bestaan. Ik denk dat the seven gewoon niet bestaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso met al die goden is wel interessant welke er nou echt zijn en wie niet. Ook die duistere God als tegenhanger van the Lord of Light. Denk ik meteen aan een soort Sauron
Maar Tyrion snapt wel veel beter hoe de politieke spelletjes werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat als Tyrion geen dwerg was geweest, hij net zo'n arrogante bal was geworden als Jaimie; veel minder inhoud, en al helemaal geen heerlijk sarcastische sneers enzo!
Waarschijnlijk gebaseerd op de Christelijke Satan (Sauron en Morgoth zijn hier ook op gebaseerd).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso met al die goden is wel interessant welke er nou echt zijn en wie niet. Ook die duistere God als tegenhanger van the Lord of Light. Denk ik meteen aan een soort Sauron
Ja maar Tyrion heeft zijn mind ontwikkeld met boeken, zoals een zwaard met wetstones gescherpt wordt. Als hij geen dwerg was geweest, was dat niet nodig geweest om te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Tyrion snapt wel veel beter hoe de politieke spelletjes werken.
Al is dat altijd zo natuurlijk, je weet nooit hoe hij zich zou hebben ontwikkeld. En hij is wel cynisch geworden omdat iedereen hem overal heeft uitgelachen en vernederd natuurlijk, niet in de laatste plaats zijn eigen familie
Die Seven bestaan niet nee. Maar die Weirwood gods wel denk ik, ook door die Direwolves die gegeven waren. The Lord of Light bestaat ook wel, door die truc met die leeches. Drowned god weet ik niet zeker, te weinig over gehad in de serie en in de boeken ben ik nog niet zoverquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af welke goden nou echt goden zijn, en welke feitelijk demonen zijn die de volgelingen beduvelen, en welke gewoon helemaal niet bestaan. Ik denk dat the seven gewoon niet bestaan.
Zou wel leuk zijn als er ook opeens iets heel duisters zou komen als een Sauron en dat het einde dan opeens heel erg mythisch is met alleen maar bovennatuurlijke krachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebaseerd op de Christelijke Satan (Sauron en Morgoth zijn hier ook op gebaseerd).
Daarom, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar Tyrion heeft zijn mind ontwikkeld met boeken, zoals een zwaard met wetstones gescherpt wordt. Als hij geen dwerg was geweest, was dat niet nodig geweest om te doen.Dan had hij waarschijnlijk ook veel minder interesse in politieke spelletjes gehad.
Mwah, water en vuur....beiden hebben krachten om mensen weer tot leven te roepen, en die lord of fire in ieder geval ook om mensen te doden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebaseerd op de Christelijke Satan (Sauron en Morgoth zijn hier ook op gebaseerd).
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, dat is ook zo.
Maar in deze situatie was hij wel het beste geweest om zijn vader op te volgen, qua skills
Tja misschien als hij terug is is in Westeros zijn alle andere Lannisters afgemaakt. Behalve Lancel dan, maar die zit bij die religieuzenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso!
Maar ja, als je pappie vermoord hebt, denk ik dat de kans om hem op te volgen toch wel iets verkleind is!
Niet iedereen weet het blijkbaar. En dat hij Theon heeft toegetakeld vond iedereen wel zijn eigen schuld, omdat hij zogenaam de Stark broertjes heeft vermoordtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af waarom iemand als Ramsay zo lang leeft.
Als iemand zich zo gedraagt tegenover de bevolking, wordt er echt wel wat aan gedaan.
Omdat het de concurrerende familie is, familie van degene die de rechtmatige koning (haar vader?) heeft verraden en vermoord. Daar zal ze wel in geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:37 schreef Varg89 het volgende:
Ik vraag me ook af wat Tyrion te zoeken heeft bij Dany, bescherming?
En waarom zou Dany ook maar enige aandacht geven aan Tyrion?
...en diverse anderen in Winterfell.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet het blijkbaar. En dat hij Theon heeft toegetakeld vond iedereen wel zijn eigen schuld, omdat hij zogenaam de Stark broertjes heeft vermoordt
Hmm dat gevoel heb ik nog steeds niet echt. Zoveel mensen die nog voor morele beslissingen komen te staan. Dany die ook weer de slavernij toestaat en fighting pits neerzet en Tyrion die ook gewoon zijn pa vermoorddequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs psychopaten doen niet alleen maar slecht.
Nu zie je hem in beeld komen en weet je dat ie iets rattigs gaat doen. Niks anders.
Je ziet een Samwell in beeld komen en dan weet je dat ie iets zoets gaat doen.
Je ziet Cersei in beeld komen en je weet dat ze een cunt gaat zijn.
Bronn is alleen de schavuit die op het eind toch de goedzak is.
Etc etc etc.
In de eerste twee seizoenen was dat niet zo, had ik het idee.
Ned was het prototype good guy maar vermoord toch die wolf, eerste ep onthoofdde hij die wachter die op de vlucht was voor de witte wandelaren gewoon omdat het zo hoorde. Niet omdat dat het goede was.
Je was voor de Starks maar Cat was toch ook een kut als het bijv op Jon aankwam.
Ook al is Tywin niet bepaald een good guy, hij was toch niet echt slecht. Alles vior house Lannister.
Ook al was Cersei toen ook al een cunt, je begreep best dat ze die overspelige, geweldadige dronkenlap om zeep hielp en dat ze alles doet om haar kinderen op de troon te houden.
Ook al was Robert een agressieve zatlap, bij vlagen was het ook een bijzonder goede koning.
Etc etc etc etc. Wat ik maar wil zeggen; niemand was een ding, eendimensionaal. Nu heb ik dat idee meer En meer. Dat men in stereotypes vervalt
Boeddhisme bestaat wel, Christendom niet, Islam wel, Jodendom niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Seven bestaan niet nee. Maar die Weirwood gods wel denk ik, ook door die Direwolves die gegeven waren. The Lord of Light bestaat ook wel, door die truc met die leeches. Drowned god weet ik niet zeker, te weinig over gehad in de serie en in de boeken ben ik nog niet zover
Daarom zullen ze Ramsay daar echt niet op aankijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
...en diverse anderen in Winterfell.
Theon Turncloak.
Die bestaan allemaal nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Boeddhisme bestaat wel, Christendom niet, Islam wel, Jodendom niet.
Nou, dát dus.![]()
Ik zie zelf juist the Lord of Light als duistere god/demon. Ik vind het toch altijd maar zwarte magie wat Melisandre uithaalt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mee eens, maar hij geeft ook wel leven en licht, dus echt puur evil zal hij ook weer niet zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:01 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik zie zelf juist the Lord of Light als duistere god/demon. Ik vind het toch altijd maar zwarte magie wat Melisandre uithaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |