Zo ontzettend mee eensquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel goede afleveringen. Ik vind nl de kleinere intriges veel leuker dan grote gebeurtenissen en veldslagen. Het gekonkel van Littlefinger, het orakelen van Melissandre, de wraak van Olenna. Geef mij dat maar ipv blackwater bays en gehele afleveringen met een veldslag bij Castle Black. Oke, die horen er OOK te zijn voor het overall effect, maar ik vind deze "kleinere" afleveringen net zo goed genieten.
Ik denk dat Jon Snow nog een belangrijke rol krijgt als duidelijk wordt wie echt zijn ouders zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef Nielsch het volgende:
Als zijn verhaallijn stopt start er wel weer een nieuwe.
Ik heb een tientje staan op Tyrion en Nymeria.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon Snow nog een belangrijke rol krijgt als duidelijk wordt wie echt zijn ouders zijn.
Nee bahquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat zij ook nog eens naakt
Mwah. Niks mis mee, maar er zijn echt wel leukere dames in de serie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat zij ook nog eens naakt
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Tyrion volledig onaantastbaar is, al heeft hij wel wat meer 'popularity armor' dan de rest van de karakters. Als in: "Jon en Dany gaan nooit dood. Tyrion gaat voorlopig nog niet dood".quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, die speelt ook wel een sleutelrol, lijkt me. Dan hebben we er (voorlopig) 3 met onaantastbare status.
Valar Morghulis. Weet alleen niet of dat ook voor halfmen geldt...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Tyrion volledig onaantastbaar is, al heeft hij wel wat meer 'popularity armor' dan de rest van de karakters. Als in: "Jon en Dany gaan nooit dood. Tyrion gaat voorlopig nog niet dood".
idd ja, dit had ze echt wel van mijlenver aan kunnen zien komen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:57 schreef xzaz het volgende:
Die Cersei kijkt ook niet langer dan haar neus lang is__!
Mjah, hij heeft duidelijk nog een rol te vervullen, die haalt het volgende seizoen wel, net als Arya. Dany en Jon daarentegen halen het einde van de serie wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Tyrion volledig onaantastbaar is, al heeft hij wel wat meer 'popularity armor' dan de rest van de karakters. Als in: "Jon en Dany gaan nooit dood. Tyrion gaat voorlopig nog niet dood".
Zij is wel veruit de mooiste van de Sandsnakesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah. Niks mis mee, maar er zijn echt wel leukere dames in de serie.
Cersei is een dom secreet die denkt dat ze heel slim is. Dat hadden Tywin en Tyrion allang doorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:57 schreef xzaz het volgende:
Die Cersei kijkt ook niet langer dan haar neus lang is__!
Dat zeg je nu omdat Joffrey al dood is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Tommen trouwens veel irritanter dan Joffrey
Heel gevaarlijk altijd om dit te zeggen. Het blijft GoT.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, hij heeft duidelijk nog een rol te vervullen, die haalt het volgende seizoen wel, net als Arya. Dany en Jon daarentegen halen het einde van de serie wel.
Nog steeds een theorie toch? Nog niet bevestigd door Martin zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon Snow nog een belangrijke rol krijgt als duidelijk wordt wie echt zijn ouders zijn.
Nee hoor. Ik ging er altijd lekker voor zitten als ik zag dat er een Joffrey scčne was. Terwijl ik met die Tommen een gaap moet onderdrukkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:44 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu omdat Joffrey al dood is.
Tommen is idd een pussy ja, maar hij is ook nog erg jong.
Klopt, de grootste theorie die er bestaat rondom Jon Snow.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:52 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Nog steeds een theorie toch? Nog niet bevestigd door Martin zelf.
To each his own.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ging er altijd lekker voor zitten als ik zag dat er een Joffrey scčne was. Terwijl ik met die Tommen een gaap moet onderdrukken
Ik hoop dat het waar is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, de grootste theorie die er bestaat rondom Jon Snow.
Had nog veel pijnlijker mogen zijn en veel langer mogen duren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef Varg89 het volgende:
[..]
To each his own.
Mijn maag draaide om van dat ventje, en het was heerlijk om hem te zien sterven.
Ik vond het daadwerkelijk zonde dat hij doodging. Zat echt van "Neequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef Varg89 het volgende:
[..]
To each his own.
Mijn maag draaide om van dat ventje, en het was heerlijk om hem te zien sterven.
Haha dat meen je niet, ik was minutenlang stil van die scene.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen Cat en Robb doodgingen ging hier de vlag uit en heb ik 30 rondjes om het huis gerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |