Alle twee toffe toestellen. Maar 6,2" is toch wel beetje grootquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zucht kiezen tussen de Nubia Z9 en de LETV Max, lastig :/. Geld staat klaar nu even zien welke het wordt.
Ik vind dat formaat eigenlijk wel wat hebben. Tegenwoordig gebruik ik een smartphone alleen voor apps, internetbrowsing, streaming en social media. En dan is zo'n formaat ideaal. Aan de andere kant heeft het design van de Nubia Z9 ook wel wat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Alle twee toffe toestellen. Maar 6,2" is toch wel beetje groot![]()
Denk dat je bij de Nubia wel betere software support gaat krijgen. LeTV is op het gebied van Android roms compleet nieuw.
Zelfde twijfel hier. Ik denk dat ik nog even wacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef marco_sire het volgende:
Ik twijfel ook nog steeds tussen de P7000 en de S3.
Nadeel van de S3 vind ik de Android-versie; hoe zeker is het dat er een 5.0 update komt?
Nadeel van de P7000 is de beschikbaarheid alstie dalijk gereleased wordt.
http://www.gizchina.com/2(...)ndroid-5-0-lollipop/quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef Morri het volgende:
[..]
Zelfde twijfel hier. Ik denk dat ik nog even wacht.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:32 schreef rene90 het volgende:
Shiznuts je punten zijn op een papiertje meegegeven aan ZOPO, ze gaat het bespreken met de engineers![]()
Verder gelijk een nieuw telefoontje meegekregen waar nog vrijwel niks van op internet te vinden is. Qua prijs misschien wat hoog in de markt maar de bouwkwaliteit is wel echt dik in orde. Pre-viewtje net online gegooid:
[ link | afbeelding ]
Psies.quote:
Beide nog niet op voorraad. Zodra ze te koop zijn bij Ibuygou laat ik je wel weten welke het wordt, in verband korting :p.quote:
Authenticiteit gaat voor de goedkoopste dollarprijs. Daarom koop ik het in de bovenstaande webshop. Een mooie bijkomstigheid is dat ze vaak ook nog eens (voor Europeanen) het goedkoopst zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Psies.![]()
Z9.
Nu nog ff bedenken waar het beste...
veel bugs included : ( wacht wel op de ota update :pquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef RobertNL het volgende:
http://www.needrom.com/download/s3-lollipop-v5-1/
Is die wel al officieel aangekondigd dan vanuit Jiayu?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:54 schreef SanAnt het volgende:
Htc oneS is echt aan vervanging toe .. Wil niet groter dan 5¨
Mijn vrouwtje is zeer tevreden met de g4s en wil nu ook een Jiayu bestellen .
Alleen die ik wil hebben is nog niet op de markt![]()
![]()
![]()
Iemand een idee wanneer de S4 verkocht gaat worden of is ie ergens in de preorder.
Op minideal moet ie 175$ gaan kosten ,maar wanneer???
[ afbeelding ]
Die shops gooien gewoon die telefoon erop zodat mensen hem maar alvast bestellen. Stel 100 mensen bestellen hem alvast voor 200 dollar dan kan die shop toch een aantal maanden 20k gebruiken om rente te trekken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef SanAnt het volgende:
Geen idee daarom mijn vraag hier ..
Minideal.net ken ik niet maar kwam ik tegen door s4 te googlen
Niet zozeer voor de rente gok ik, meer voor werkkapitaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die shops gooien gewoon die telefoon erop zodat mensen hem maar alvast bestellen. Stel 100 mensen bestellen hem alvast voor 200 dollar dan kan die shop toch een aantal maanden 20k gebruiken om rente te trekken.
hej dat is een updated version van een updated version van de p3000. Grappig. Je zou verwachten dat het dan wel goed zit kwa bouw kwaliteit!. Ik heb zelf echter alleen ervaring met 3 jiayu's en die waren altijd erg degelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef sniker het volgende:
ik zat eens te browsen voor een 5" of kleinere smartphone met degelijke specs:
ligt het aan mij of heeft dit nu dezelfde specs al sde Jiayu s4 moet gaan krijgen behalve dat hij 5" is ipv 4.7"
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_165478.html
en wat is de ervaring kwa merk met Elephone vs Jiayu ?
Scherm is full HD en de batterij is wat groter ,voor de rest hetzelfdequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef sniker het volgende:
ligt het aan mij of heeft dit nu dezelfde specs al sde Jiayu s4 moet gaan krijgen behalve dat hij 5" is ipv 4.7"
Elephone is toch wat meer geintereseerd in kwantiteit dan kwaliteit. De snelheid waarmee zij nieuwe toestellen uitbrengen doet vermoeden dat de support / software development voor oudere toestellen toch een stuk minder is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:28 schreef sniker het volgende:
Weet jij niet wanneer de s4 op de markt komt, als ie komtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Elephone is toch wat meer geintereseerd in kwantiteit dan kwaliteit. De snelheid waarmee zij nieuwe toestellen uitbrengen doet vermoeden dat de support / software development voor oudere toestellen toch een stuk minder is.
Nog niks over bekend op dit moment. Jiayu zegt dat het groots zullen aankondigen. Waarschijnlijk Q3 / Q4.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Weet jij niet wanneer de s4 op de markt komt, als ie komt
Afhankelijk van je budget maar de Nubia Z9 Mini is een heel mooi 5,0" model.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:30 schreef SanAnt het volgende:
Jammer heb echt een nieuwe nodig ..
Iemand nog tips .
5.5" is te groot voor mij ,maar de meeste phones die nu uitkomen zijn 5.5" .
4G maakt mij niets uit ,heb hier zelfs bijna geen 3G ontvangst .
Wil wel graag android 5(die zit er niet op bij de p3000s) erop hebben en makkelijk te vervangen batterij en 3gb ram .
Kun jij 2 juni niet een Z9 voor mij bemachtigen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Afhankelijk van je budget maar de Nubia Z9 Mini is een heel mooi 5,0" model.
En als fabrikant is ZTE een stap hoger als Jiayu / Elephone etc.
Er zijn zoveel webshops die het aanbieden? Ook rechtstreeks uit China zal het uiteindelijk even duur zijn, vanwege de inklaringskosten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kun jij 2 juni niet een Z9 voor mij bemachtigen?http://open.nubia.cn
![]()
valt in de praktijk niet zo op hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Enige wat ik lelijk aan de Nubia Z9 vind zijn die 2 rode stipjes die telkens oplichten wanneer je het scherm aanraakt. Ik zie dat liever uitstaan, maar volgens mij kan dat niet.
Is het in de praktijk erg gedimd dan? Want ik begin mij er nu al aan te storen als ik die filmpjes bekijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
valt in de praktijk niet zo op hoor.
Mijn buurman heeft een z9 max.
M'n z7 heeft dat ook en je hebt er echt totaal geen last van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het in de praktijk erg gedimd dan? Want ik begin mij er nu al aan te storen als ik die filmpjes bekijk.
In de zin van dat het bijna niet te zien is? Anders stoor ik me wel eraan namelijk :p.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n z7 heeft dat ook en je hebt er echt totaal geen last van.
Je ziet het niet als je er niet specifiek naar kijkt. Het is niet zo dat ze vanuit je ooghoek echt zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In de zin van dat het bijna niet te zien is? Anders stoor ik me wel eraan namelijk :p.
Ziet er goed uit!quote:
Zoveel moeite zou het voor een fabrikant niet moeten zijn om een optie beschikbaar te stellen waarin de verlichting uitgezet kan worden. Nubia zou perfect zijn met alleen de ronde led verlichting voor je notificaties.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je ziet het niet als je er niet specifiek naar kijkt. Het is niet zo dat ze vanuit je ooghoek echt zichtbaar zijn.
Swiftkey gebruik ik als keyboard, die heeft die optie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef larkin33 het volgende:
Heb eindelijk mijn china phone werkend gekregen, enige waar ik nog tegen aan loop is dat er geen autocorrect op zit. Weet iemand of je zelf autocorrect op je telefoon kan zetten oid. ? Zelf elk woord opslaan zou zoveel tijd kosten.
Bazenwoordenboekquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Swiftkey gebruik ik als keyboard, die heeft die optie.
Tja, zodat je het verkooppraatje kan houden dat je hele dunne randen hebt van 0.1mm, om vervolgens nog 5mm zwarte rand van de LCD te hebben waar je niks over zegtquote:Op zondag 31 mei 2015 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Wtf is het nut van dunne bezels om dan met zo'n oerlelijke zwarte rand af te komen...
Kan alleen nog bedenken dat het er wel mooi uitziet als het scherm uitstaat.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Wtf is het nut van dunne bezels om dan met zo'n oerlelijke zwarte rand af te komen...
Dit dus, snap niet dat mensen foto's van de S3 slecht noemen. Kwaliteit is voor een mobiel gewoon (meer dan) prima. Zijn natuurlijk geen high-end Samsungs en Iphones daargelaten met OIS natuurlijk, maar die kunnen nu eenmaal iets meer geld uitgeven aan onderdelen en softwareontwikkelingquote:Op zondag 31 mei 2015 10:08 schreef relativity het volgende:
En de foto's zijn ook ronduit goed te noemen
Marketing 101quote:Op zondag 31 mei 2015 09:14 schreef rene90 het volgende:
De Mstar zag er op het oog netjes uit, dunne bezels maar die flikken ook het kunstje van andere bedrijven om nog zo'n zwarte rand te hebben tot de echte rand. Verder 5 inch 720p,, mt6752 met 2gb werkgeheugen en een Antutu score van 45222
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |