Afhankelijk van je budget maar de Nubia Z9 Mini is een heel mooi 5,0" model.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:30 schreef SanAnt het volgende:
Jammer heb echt een nieuwe nodig ..
Iemand nog tips .
5.5" is te groot voor mij ,maar de meeste phones die nu uitkomen zijn 5.5" .
4G maakt mij niets uit ,heb hier zelfs bijna geen 3G ontvangst .
Wil wel graag android 5(die zit er niet op bij de p3000s) erop hebben en makkelijk te vervangen batterij en 3gb ram .
Kun jij 2 juni niet een Z9 voor mij bemachtigen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Afhankelijk van je budget maar de Nubia Z9 Mini is een heel mooi 5,0" model.
En als fabrikant is ZTE een stap hoger als Jiayu / Elephone etc.
Er zijn zoveel webshops die het aanbieden? Ook rechtstreeks uit China zal het uiteindelijk even duur zijn, vanwege de inklaringskosten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kun jij 2 juni niet een Z9 voor mij bemachtigen?http://open.nubia.cn
![]()
valt in de praktijk niet zo op hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Enige wat ik lelijk aan de Nubia Z9 vind zijn die 2 rode stipjes die telkens oplichten wanneer je het scherm aanraakt. Ik zie dat liever uitstaan, maar volgens mij kan dat niet.
Is het in de praktijk erg gedimd dan? Want ik begin mij er nu al aan te storen als ik die filmpjes bekijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
valt in de praktijk niet zo op hoor.
Mijn buurman heeft een z9 max.
M'n z7 heeft dat ook en je hebt er echt totaal geen last van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het in de praktijk erg gedimd dan? Want ik begin mij er nu al aan te storen als ik die filmpjes bekijk.
In de zin van dat het bijna niet te zien is? Anders stoor ik me wel eraan namelijk :p.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n z7 heeft dat ook en je hebt er echt totaal geen last van.
Je ziet het niet als je er niet specifiek naar kijkt. Het is niet zo dat ze vanuit je ooghoek echt zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In de zin van dat het bijna niet te zien is? Anders stoor ik me wel eraan namelijk :p.
Ziet er goed uit!quote:
Zoveel moeite zou het voor een fabrikant niet moeten zijn om een optie beschikbaar te stellen waarin de verlichting uitgezet kan worden. Nubia zou perfect zijn met alleen de ronde led verlichting voor je notificaties.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je ziet het niet als je er niet specifiek naar kijkt. Het is niet zo dat ze vanuit je ooghoek echt zichtbaar zijn.
Swiftkey gebruik ik als keyboard, die heeft die optie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef larkin33 het volgende:
Heb eindelijk mijn china phone werkend gekregen, enige waar ik nog tegen aan loop is dat er geen autocorrect op zit. Weet iemand of je zelf autocorrect op je telefoon kan zetten oid. ? Zelf elk woord opslaan zou zoveel tijd kosten.
Bazenwoordenboekquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Swiftkey gebruik ik als keyboard, die heeft die optie.
Tja, zodat je het verkooppraatje kan houden dat je hele dunne randen hebt van 0.1mm, om vervolgens nog 5mm zwarte rand van de LCD te hebben waar je niks over zegtquote:Op zondag 31 mei 2015 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Wtf is het nut van dunne bezels om dan met zo'n oerlelijke zwarte rand af te komen...
Kan alleen nog bedenken dat het er wel mooi uitziet als het scherm uitstaat.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:44 schreef Brecht35 het volgende:
Wtf is het nut van dunne bezels om dan met zo'n oerlelijke zwarte rand af te komen...
Dit dus, snap niet dat mensen foto's van de S3 slecht noemen. Kwaliteit is voor een mobiel gewoon (meer dan) prima. Zijn natuurlijk geen high-end Samsungs en Iphones daargelaten met OIS natuurlijk, maar die kunnen nu eenmaal iets meer geld uitgeven aan onderdelen en softwareontwikkelingquote:Op zondag 31 mei 2015 10:08 schreef relativity het volgende:
En de foto's zijn ook ronduit goed te noemen
Marketing 101quote:Op zondag 31 mei 2015 09:14 schreef rene90 het volgende:
De Mstar zag er op het oog netjes uit, dunne bezels maar die flikken ook het kunstje van andere bedrijven om nog zo'n zwarte rand te hebben tot de echte rand. Verder 5 inch 720p,, mt6752 met 2gb werkgeheugen en een Antutu score van 45222
[ afbeelding ]
En? wat zien we hier? Wat voor nieuwe informatie?quote:
Gevalletje gok ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zeer mooi maar waarom die kut specs.
[ afbeelding ]
Omdat het niet alleen m specs gaat.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zeer mooi maar waarom die kut specs.
[ afbeelding ]
Je hebt toch ogen gekregen om te zien? Je ziet daar een Youtube filmpje met meerdere China smartphones. Nergens staat beschreven dat je verplicht wordt om erop te klikken.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En? wat zien we hier? Wat voor nieuwe informatie?
Tevens, dubbelposten is niet echt nodig.
Die glimmende achterkant is inderdaad minder maar de pro versie heeft dat dan weer niet. Quick toggle is gewoon genspireerd door iOS wat niet verkeerd is maar zo heeft iedereen wel zo zijn eigen voorkeuren.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:17 schreef RobertNL het volgende:
Gevalletje gok ik.
__
LeTV S1 kan mij overigens zo in de eerste hands-ons ook wel bekoren. Alleen een aantal punten storen mij:
- die glimmende achterkant
- veel China only vooralsnog, die IOS opties hoef ik niet (quick toggle layout bijvoorbeeld).
- Geen band 20
Succes met het kopen van een smartphone zonder 4Gquote:
Ach ja, ik heb ook geen 4G en vind het niet echt nodig. Dus wat dat betreft zie ik het probleem niet zo. Iedereen heeft zijn eigen eisen voor telefoons en mij zou het voor nu echt niks uitmaken, omdat ik toch weet dat ik over een half jaar wel weer een nieuwe telefoon in gebruik heb.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Succes met het kopen van een smartphone zonder 4G en een zeer kleine accu.
Naja ik denk dat het ook niet de bedoeling is dat dit een youtube linktopic gaat worden natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt toch ogen gekregen om te zien? Je ziet daar een Youtube filmpje met meerdere China smartphones. Nergens staat beschreven dat je verplicht wordt om erop te klikken.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt toch ogen gekregen om te zien? Je ziet daar een Youtube filmpje met meerdere China smartphones. Nergens staat beschreven dat je verplicht wordt om erop te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pro is dan weer veel duurder natuurlijk. Ben zelf wel fan van de implementatie zoals het nu is (in 4.4) of straks met Lolipop. Zou wellicht wel kunnen wennen aan de implementatie van LeTv maar die IOS look mogen ze wat mij betreft houden.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die glimmende achterkant is inderdaad minder maar de pro versie heeft dat dan weer niet. Quick toggle is gewoon genspireerd door iOS wat niet verkeerd is maar zo heeft iedereen wel zo zijn eigen voorkeuren.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Het verschil tussen het hogere segment en de S3 vind ik ook maar minimaal. En als je mooie foto's wilt schieten kan je beter je telefoon wegleggen en een DSLR pakkenquote:Op zondag 31 mei 2015 11:53 schreef RobertNL het volgende:
Dit dus, snap niet dat mensen foto's van de S3 slecht noemen. Kwaliteit is voor een mobiel gewoon (meer dan) prima. Zijn natuurlijk geen high-end Samsungs en Iphones daargelaten met OIS natuurlijk, maar die kunnen nu eenmaal iets meer geld uitgeven aan onderdelen en softwareontwikkeling
Die batterijquote:Op zondag 31 mei 2015 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er komt een Nubia Z9 phablet met een 6 inch 2K scherm.
[ afbeelding ]
Die wordt niet vanaf vrijdag verkocht heb ik toevallig vandaag gehoord. Het productieproces heeft vertraging opgelopen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:07 schreef SanAnt het volgende:
Nog steeds aan het zoeken naar een nieuwe tel en ik denk dat ik de iOcean X9 ga bestellen .
Vanaf vrijdag wordt ie verkocht .
Iemand ervaring met het merk iOcean ?
GvD eindelijk wat leuks gevonden ,breng jij weer slecht nieuwsquote:Op maandag 1 juni 2015 18:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die wordt niet vanaf vrijdag verkocht heb ik toevallig vandaag gehoord. Het productieproces heeft vertraging opgelopen.
Het laatste wat ik hoorde was 'soon'. Maar ja, dat kan van alles betekenen natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef SanAnt het volgende:
[..]
GvD eindelijk wat leuks gevonden ,breng jij weer slecht nieuws![]()
![]()
Heb je info wanneer ie verkocht gaat worden??
Ziet er leuk uit. Ook eindelijk een telefoon met zowel 800/1800 MHz LTEquote:Op maandag 1 juni 2015 18:07 schreef SanAnt het volgende:
Nog steeds aan het zoeken naar een nieuwe tel en ik denk dat ik de iOcean X9 ga bestellen .
Vanaf vrijdag wordt ie verkocht .
Iemand ervaring met het merk iOcean ?
Zeker mooi. Vraag me wel af of ie echt 6,5mm dik is of dat het weer eens op alleen een metalen randje oid gemeten is, terwijl bv. de bolling van de battery cover nog een stuk uitsteekt.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ook eindelijk een telefoon met zowel 800/1800 MHz LTE
Dat vind ik van de LeTV max, 670 dollar (exc.eventuele douanekosten) vind ik nogal wat. Helemaal vergeleken met een One+1 die voor 299 euro verkrijgbaar is voor de 64 GB versie.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind het maar een duur ding voor de specs dat je ervoor terugkrijgt.
Die mening deel ik totaal niet. De specs die je ervoor terug krijgt, de grote van het scherm (welke een stuk groter is dan de concurrentie) voor een prijs dat veel fabrikanten niet kunnen weerleggen maakt de vergelijking behoorlijk scheef. Terwijl er genoeg alternatieven te vinden zijn voor de iOcean met betere specs die ook nog eens goedkoper aangeboden worden. Wat je niet van de LETV kunt zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat vind ik van de LeTV max, 670 dollar (exc.eventuele douanekosten) vind ik nogal wat. Helemaal vergeleken met een One+1 die voor 299 euro verkrijgbaar is voor de 64 GB versie.
Jawel, hebben nu een actie deze week met 50 euro kortingquote:Op maandag 1 juni 2015 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens kost de Oneplus one 64GB versie echt geen 299 euro meer. Prijs is flink omhoog gegaan.
Noem is een paar alternatieven dan !!quote:Op maandag 1 juni 2015 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Terwijl er genoeg alternatieven te vinden zijn voor de iOcean met betere specs die ook nog eens goedkoper aangeboden worden.
Hmm. Dat is wel cool.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:15 schreef shiznuts het volgende:
Hum... paar AliExpress stores (denk zelfde toko erachter) hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een idee natuurlijk... eentje beweert ook stock te hebben (Z9), us navragen...
De buildquality van de LeTV is ook wel erg goed. De S1 heel even in mijn handen gehad. Als de Max net zo goed / beter is ga ik er 1tje halen.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jawel, hebben nu een actie deze week met 50 euro korting![]()
En tuurlijk is de LeTV max sneller omdat het een nieuwere SoC heeft, maar 3400 mAh batterij met een 6.3 inch scherm op 2K, ik ben benieuwd naar de accuduur in ieder geval.
Band 20 wordt niet gebruikt in China dus veel phones die bedoeld zijn voor de Chinese markt zullen deze band niet hebben. Denk aan Xiaomi, LeTV, Nubia etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Brecht35 het volgende:
Altijd als ik naar Chinese smartphones kijk, valt hij af door het ontbreken van band 20(die ook in Belgi aan populariteit wint..
B3/7 en 20 zijn benodigd voor de 4G en ik heb 900/2100 nodig voor 3G. Jiayu S3 is 1 van de weinige phones met lekkere specs(wel crappy camera jammer genoeg) n de juiste banden.
Voor welke webshop werk jij? Dacht ergens gelezen te hebben dat jezelf smartphones verkoopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:33 schreef Kenzi het volgende:
[..]
De buildquality van de LeTV is ook wel erg goed. De S1 heel even in mijn handen gehad. Als de Max net zo goed / beter is ga ik er 1tje halen.
Overigens komt er ook wel wat 'exclusieve' software mee van LeTV, maar daar hebben jullie in NL niks aan![]()
Voor hun eerste phone heeft LeTV gelijk een hele goede neergezet.
quote:Platform: Android 5 Lollipop with Flyme skin
Dimensions: 150.9 x 75.2 x 8.7mm, weight of 149g
Screen: 5.5-inch Sharp IGZO IPS LCD display with a resolution of 1080 x 1920 pixels
System chip: MediaTek MT6753 with 8 Cortex A53 cores running at up to 1.3GHz
RAM: 2GB LPDD3 800MHz
Main camera: 13-megapixel with 5-element f/2.2 lens
Front cam: 5-megapixel with f/2.0 lens
Battery: 3100mAh
* RobertNL kijkt naar dekkingskaart, schud zijn hoofdquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoek een provider die daar geen gebruik van maakt. In Nederlands is T-Mobile een prima alternatief voor chinaphones.
Die Asus met 4GB RAM heeft ook last van het euvel, relatief goedkoop op diverse sites maar wel de verkeerde typenummers voor ons (qua LTEquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Band 20 wordt niet gebruikt in China dus veel phones die bedoeld zijn voor de Chinese markt zullen deze band niet hebben. Denk aan Xiaomi, LeTV, Nubia etc.
De modellen die voor de export bedoeld zijn zoals Jiayu, Mlais, Doogee etc die hebben die band vaak wel. Jiayu is echt niet de enige
Ook bijv. Huawei heeft deze band op de Europese modellen.
Scanner er in denk ik? Had er eerst overigens ook altijd een hekel aan/vond het niet mooi. Maar sinds ik de Bluboo X6 heb gehad kan ik er wel mee leven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is hoogstwaarschijnlijk de Meizu MX5. Zo jammer dat ze afstand gedaan hebben van hun iconische ronde led home-knop. Hekel aan die Samsung dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Meizu m1 note 2 is trouwens best wel bang voor bucks
[ afbeelding ]
Prijs 130 dollar, specs:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is hoogstwaarschijnlijk de Meizu MX5. Zo jammer dat ze afstand gedaan hebben van hun iconische ronde led home-knop. Hekel aan die Samsung dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T-Mobile maakt hoofdzakelijk gebruik van de 1800 band (nog geen landelijke dekking) voor 4G. Wat nu net nodig is bij het aanschaffen van Chinaphones. Ook beschikken ze over de juiste 3G band. Om nu te zeggen dat dit geen goede alternatief is is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL kijkt naar dekkingskaart, schud zijn hoofd
Eind van het jaar, dan is het voor iedereen een redelijk alternatief (mits de de 1800 zo breed blijven uitrollen en de laatste delen niet alleen 900 doen.
Het is de Meizu MX5. Onlangs was dat ding in het echt geleaked.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:33 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk?
Het is gewoon weer een fan render. Er is nog niks officieels uit Meizu gekomen.![]()
Misschien over 2 weken eens kijken, kom ik vlakbij hun fabriek in Zhuhai, kijken of binnen kan wippen.
Die render en deze plaatjes zijn er weer verschillend uit. De bezel is anders, de verhouding.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is de Meizu MX5. Onlangs was dat ding in het echt geleaked.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, crappy camera, veel beter vind je ze niet denk ik binnen de zelfde prijsklasse.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Brecht35 het volgende:
Altijd als ik naar Chinese smartphones kijk, valt hij af door het ontbreken van band 20(die ook in Belgi aan populariteit wint..
B3/7 en 20 zijn benodigd voor de 4G en ik heb 900/2100 nodig voor 3G. Jiayu S3 is 1 van de weinige phones met lekkere specs(wel crappy camera jammer genoeg) n de juiste banden.
En dat zeg ik dus wel. Totdat ze landelijk dekkend 1800 hebben is het voor een heel aantal mensen geen alternatief. Als ze eind van het jaar die dekking hebben dan wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
T-Mobile maakt hoofdzakelijk gebruik van de 1800 band (nog geen landelijke dekking) voor 4G. Wat nu net nodig is bij het aanschaffen van Chinaphones. Ook beschikken ze over de juiste 3G band. Om nu te zeggen dat dit geen goede alternatief is is natuurlijk onzin.
Alle phones met de nieuwe MTK-chipset hebben toch 1/3/7/20 en daar zijn er ook een pak bij met goeie specs wat mij betreft. Als de camera echt belangrijk is kom je al rap uit bij de Meizu MX4 imho, is natuurlijk al weer een pak duurder dan de Jiayu S3. Band 7 wordt volgens mij trouwens niet eens gebruikt in Belgie (proximus, base en mobistar band 3 en mobistar ook nog band 20)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Brecht35 het volgende:
Ik had het vooral over de falende filmfunctie op de S3, de foto's zijn best goed inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:13 schreef Mehari het volgende:
[..]
Nou, crappy camera, veel beter vind je ze niet denk ik binnen de zelfde prijsklasse.
Vooral de kleur weergave is best wel goed, dit vergeleken met een SLR.
De video functie is wel jammer, de G4 deed het op dat punt beter.
Het is zelfs zo dat opnames op full HD niet echt 30 frames zijn, maar 15 met frame doubling.
720P gaat nog wel.
Volgens mij is dat softwarematig en makkelijk op te lossen dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:13 schreef Mehari het volgende:
[..]
Nou, crappy camera, veel beter vind je ze niet denk ik binnen de zelfde prijsklasse.
Vooral de kleur weergave is best wel goed, dit vergeleken met een SLR.
De video functie is wel jammer, de G4 deed het op dat punt beter.
Het is zelfs zo dat opnames op full HD niet echt 30 frames zijn, maar 15 met frame doubling.
720P gaat nog wel.
Inderdaad geen optie voor mensen die maar 4 maanden met een telefoon doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:20 schreef RobertNL het volgende:
En dat zeg ik dus wel. Totdat ze landelijk dekkend 1800 hebben is het voor een heel aantal mensen geen alternatief. Als ze eind van het jaar die dekking hebben dan wel natuurlijk.
Nouja, dan zou ik zeker nog even wachten indien mogelijk, nieuwe chipset komt voor die tijd nogquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Inderdaad geen optie voor mensen die maar 4 maanden met een telefoon doen.
(ga nu wel al bijna de 5e maand in met de S3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |