quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik denk dat het voor mij de S3 gaat worden en niet de P7000. Waar kan je die het goedkoopst (en een beetje vlot) kopen? En zie ik misschien toch nog een alternatief met een wat kleiner scherm over het hoofd?
 of zelf eens rondkijken op AliExpress / pandawill / geekbuying / ...
 of zelf eens rondkijken op AliExpress / pandawill / geekbuying / ... GPS werkt perfect, zeer goed bereik, ...
 GPS werkt perfect, zeer goed bereik, ... 

Welke ROM als ik vragen mag? Ik krijg er binnenkort ook 1 binnen voor een collega.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Banggood voor de S3 3GB versie. Krijg je ook ineens een (glass??) screen protector. Maar wel alleen in combinatie met een coupon van 5% anders kan je beter wachten op een nieuwe saleof zelf eens rondkijken op AliExpress / pandawill / geekbuying / ...
Ik ben trouwens enorm tevreden over mijn Jiayu S3. Prachtige GSM voor dat geld. Er stond wel wat malware op, maar na een nieuwe ROM te installeren was het opgelostGPS werkt perfect, zeer goed bereik, ...

Verder vind ik 'em niet echt bijzonder. Anyways, de http://www.elephone.hk/S2.html dan? Heeft wel een beetje een soortgelijk design vond ik. Alleen weer zo'n 5.5" koelkast.
 Verder vind ik 'em niet echt bijzonder. Anyways, de http://www.elephone.hk/S2.html dan? Heeft wel een beetje een soortgelijk design vond ik. Alleen weer zo'n 5.5" koelkast. 

Er is een W rom, noem het maar internationaal, van Jiayu zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welke ROM als ik vragen mag? Ik krijg er binnenkort ook 1 binnen voor een collega.

Er is altijd wel iets te vinden wat dan weer afbreuk doet aan een foon. Zo heeft de Z9 inderdaad ook dat 'ie geen microSD-slot heeft. En hij heeft een ingebouwde accu, i.p.v. een verwisselbare.
 Er is altijd wel iets te vinden wat dan weer afbreuk doet aan een foon. Zo heeft de Z9 inderdaad ook dat 'ie geen microSD-slot heeft. En hij heeft een ingebouwde accu, i.p.v. een verwisselbare.

Juist goed. Elke keer weer een smoes om een andere telefoon te kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat ze bang zijn dat als ze 's werelds meest ideale smartphone uitbrengen de komende jaren niks te verkopen hebben ofzo.Er is altijd wel iets te vinden wat dan weer afbreuk doet aan een foon. Zo heeft de Z9 inderdaad ook dat 'ie geen microSD-slot heeft. En hij heeft een ingebouwde accu, i.p.v. een verwisselbare.

quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Juist goed. Elke keer weer een smoes om een andere telefoon te kopen.
 Dat natuurlijk dan weer wel.
 Dat natuurlijk dan weer wel. 

Er is altijd 'room for improvement' en 'time to change it up a bit' zou ik zeggen.
 Er is altijd 'room for improvement' en 'time to change it up a bit' zou ik zeggen.

Zat toevallig gister te kijken ja, ziet er wel grappig uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 04:26 schreef Kenzi het volgende:
Iemand ooit een Oukitel gehad?
De U8 Universe Tap ziet er wel grappig uit. Bezel-less, soort van. Leuke hardware en prijs. Maar het hele merk nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik de Nubia Z9 of LeTV Max toch net wat mooier

Ik heb mijn telefoon altijd in mijn zak en zal dat nooit en ten nimmer gebruiken, mijne kun je zo unlocken en ik vind het wel best.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht om de telefoon snel en veilig te ontgrendelen?

Persoonlijk zou ik de Nubia pakken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zucht kiezen tussen de Nubia Z9 en de LETV Max, lastig :/. Geld staat klaar nu even zien welke het wordt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |