Er is een W rom, noem het maar internationaal, van Jiayu zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welke ROM als ik vragen mag? Ik krijg er binnenkort ook 1 binnen voor een collega.
Juist goed. Elke keer weer een smoes om een andere telefoon te kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat ze bang zijn dat als ze 's werelds meest ideale smartphone uitbrengen de komende jaren niks te verkopen hebben ofzo.Er is altijd wel iets te vinden wat dan weer afbreuk doet aan een foon. Zo heeft de Z9 inderdaad ook dat 'ie geen microSD-slot heeft. En hij heeft een ingebouwde accu, i.p.v. een verwisselbare.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Juist goed. Elke keer weer een smoes om een andere telefoon te kopen.
Zat toevallig gister te kijken ja, ziet er wel grappig uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 04:26 schreef Kenzi het volgende:
Iemand ooit een Oukitel gehad?
De U8 Universe Tap ziet er wel grappig uit. Bezel-less, soort van. Leuke hardware en prijs. Maar het hele merk nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik de Nubia Z9 of LeTV Max toch net wat mooier
Ik heb mijn telefoon altijd in mijn zak en zal dat nooit en ten nimmer gebruiken, mijne kun je zo unlocken en ik vind het wel best.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Wellicht om de telefoon snel en veilig te ontgrendelen?
Persoonlijk zou ik de Nubia pakken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zucht kiezen tussen de Nubia Z9 en de LETV Max, lastig :/. Geld staat klaar nu even zien welke het wordt.
Alle twee toffe toestellen. Maar 6,2" is toch wel beetje grootquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zucht kiezen tussen de Nubia Z9 en de LETV Max, lastig :/. Geld staat klaar nu even zien welke het wordt.
Ik vind dat formaat eigenlijk wel wat hebben. Tegenwoordig gebruik ik een smartphone alleen voor apps, internetbrowsing, streaming en social media. En dan is zo'n formaat ideaal. Aan de andere kant heeft het design van de Nubia Z9 ook wel wat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Alle twee toffe toestellen. Maar 6,2" is toch wel beetje groot![]()
Denk dat je bij de Nubia wel betere software support gaat krijgen. LeTV is op het gebied van Android roms compleet nieuw.
Zelfde twijfel hier. Ik denk dat ik nog even wacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef marco_sire het volgende:
Ik twijfel ook nog steeds tussen de P7000 en de S3.
Nadeel van de S3 vind ik de Android-versie; hoe zeker is het dat er een 5.0 update komt?
Nadeel van de P7000 is de beschikbaarheid alstie dalijk gereleased wordt.
http://www.gizchina.com/2(...)ndroid-5-0-lollipop/quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef Morri het volgende:
[..]
Zelfde twijfel hier. Ik denk dat ik nog even wacht.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:32 schreef rene90 het volgende:
Shiznuts je punten zijn op een papiertje meegegeven aan ZOPO, ze gaat het bespreken met de engineers![]()
Verder gelijk een nieuw telefoontje meegekregen waar nog vrijwel niks van op internet te vinden is. Qua prijs misschien wat hoog in de markt maar de bouwkwaliteit is wel echt dik in orde. Pre-viewtje net online gegooid:
[ link | afbeelding ]
Psies.quote:
Beide nog niet op voorraad. Zodra ze te koop zijn bij Ibuygou laat ik je wel weten welke het wordt, in verband korting :p.quote:
Authenticiteit gaat voor de goedkoopste dollarprijs. Daarom koop ik het in de bovenstaande webshop. Een mooie bijkomstigheid is dat ze vaak ook nog eens (voor Europeanen) het goedkoopst zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Psies.![]()
Z9.
Nu nog ff bedenken waar het beste...
veel bugs included : ( wacht wel op de ota update :pquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef RobertNL het volgende:
http://www.needrom.com/download/s3-lollipop-v5-1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |