Ha. Ik heb eigenlijk alleen deze bekeken. Breng me niet op ideeën...quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het ironische er aan is dat ik waarschijnlijk tussen nu en twee weken hun hele catalogus uit zal kijken. Lang leven de tekenfilmverslaafden.
Junkquote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het ironische er aan is dat ik waarschijnlijk tussen nu en twee weken hun hele catalogus uit zal kijken. Lang leven de tekenfilmverslaafden.
Maar wie weet was dat een leugen.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een smerige leugenaar was?
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wie weet was dat een leugen.
Deze ken ik dan weer wel. De rest op die pagina zegt me niets.
Doe het zo:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:33 schreef Arashimashou het volgende:
Ik krijg deze gif niet kleiner qua bestandsgrootte. Nou ja, worth.
[ afbeelding ]
op de achtergrond lijkt ie gewoon webm of mp4 af te spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:39 schreef Arashimashou het volgende:
Is dit dan toch echt het einde van het gif tijdperk?
Het mag ook wel. Het formaat is ouder dan ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:39 schreef Arashimashou het volgende:
Is dit dan toch echt het einde van het gif tijdperk?
x86 still stronk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het mag ook wel. Het formaat is ouder dan ik.
Ja godver, ze blijven steeds maar nieuwe meuk aan de instructieset lijmen. Oke, een 32-bit upgrade, sure, en toen de 64 bit upgrade.quote:
Alles wat je voor je geliefde 8086 hebt geschreven werkt nog steeds op je 5820K.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja godver, ze blijven steeds maar nieuwe meuk aan de instructieset lijmen. Oke, een 32-bit upgrade, sure, en toen de 64 bit upgrade.
Ik heb geen idee of de 16-bits instructieset nog steeds ingebakken zit eigenlijk. Het wordt een beetje een katamari zo.
Neat. Grappig trouwens dat je dat van die 5820k onthouden hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alles wat je voor je geliefde 8086 hebt geschreven werkt nog steeds op je 5820K.
Meestal.
Een CPU vergeet je niet snel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neat. Grappig trouwens dat je dat van die 5820k onthouden hebt.
Nah, dat is té ontopic en zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar goed, misschien iets te hard. Wellicht tijd voor diepgaande gesprekken over getekende poppetjes uit Japan?
voor allesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:54 schreef mschol het volgende:
haruhichan.com is ook wel een handige site voor recente releases
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |