quote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Godsamme. Ouwe trollert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij kwam hij laatst langs.. Of niet?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ben benieuwd of .Cake sama nog terugkeert.
Laatst is hij nog even teruggekomen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ben benieuwd of .Cake sama nog terugkeert.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij laatst langs.. Of niet?
Ik heb de Second Coming van .Cake gemist???????quote:Op maandag 25 mei 2015 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst is hij nog even teruggekomen.
Alletwee de posts oid.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de Second Coming van .Cake gemist???????
Gelukkig kan ik deze in mijn hoofd spelen.quote:
Ga sociaal doen danquote:Op maandag 25 mei 2015 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kan nu geen filmpjes bekijken... Ben op bezoek.
Jouw topics hebben zes pagina's?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wow, dit is echt lang niet meer gebeurd, binnen 1 dag al op pagina 5
Ik ben hier om jullie te motiveren te shitposten.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wow, dit is echt lang niet meer gebeurd, binnen 1 dag al op pagina 5
Nu nog het Latijnse woord voor shitposten vinden en het kan op een wapenschild.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben hier om jullie te motiveren te shitposten.
merdam mitterequote:Op maandag 25 mei 2015 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu nog het Latijnse woord voor shitposten vinden en het kan op een wapenschild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |