abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152961856
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat voor trui draagt de hooggeleerde heer Frenkieboy?
Een witte 'dokters' jas.

(Mata ik krijg oma kriebels van dat schattige lachje van je :) )
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152961946
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:15 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Tis al afgelopen ik heb niet goed opgelet geen idee wat voor trui hij droeg :*
Ja, wat is dit nou? Het belangrijkste kenmerk van De Heer F van der G van Greppel tot Klovenstein was toch zeker zijn trui?

Daar sprak waaghalzerigheid uit.

En dat terwijl de beste man hier door anderen als een of ander bang-wezelig amateurtje wordt afgeschilderd, die niet durfde af te dalen in een kloof en "het wel gezien had" (*stem van HK op de achtergrond*). Zich er maar een beetje makkelijk vanaf maakte en "een lulverhaaltje" over "een niet-bestaande kloof" ging houden.

Staat allemaal in de Lijst Kloothommel.

:N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152962020
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Een witte 'dokters' jas.
Daar spreekt dan weer professionaliteit en kunde uit. Ootje, heb je ook gekeken?

quote:
(Mata ik krijg oma kriebels van dat schattige lachje van je :) )
:D :*
Zie je die nieuwsgierige blik in mijn oogjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152962173
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
volgens mij is hier de mirador
op het onderste beeld zie je het begin vd Pianista rivier

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een onbekende fotokwaliteit. Waar komt die vandaan, en hoe kunnen wij ons oriënteren?
pi_152962307
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, wat is dit nou? Het belangrijkste kenmerk van De Heer F van der G van Greppel tot Klovenstein was toch zeker zijn trui?

Daar sprak waaghalzerigheid uit.

En dat terwijl de beste man hier door anderen als een of ander bang-wezelig amateurtje wordt afgeschilderd, die niet durfde af te dalen in een kloof en "het wel gezien had" (*stem van HK op de achtergrond*). Zich er maar een beetje makkelijk vanaf maakte en "een lulverhaaltje" over "een niet-bestaande kloof" ging houden.

Staat allemaal in de Lijst Kloothommel.

:N
Ik was volkomen overweldigd door zijn professionele uitstraling en de allesverhelderende niet aan te tornen logica in zijn uitspraken, sorry het is me ontgaan :@
pi_152962350
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Dit is een onbekende fotokwaliteit. Waar komt die vandaan, en hoe kunnen wij ons oriënteren?
op het onderste beeld zie je de oorsprong van de pianista rivier
die loopt naar beneden richting Boquete
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 25 mei 2015 @ 23:39:15 #82
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_152962573
Degene de FvdG en zijn deskundigheid wil zien en horen

http://www.npo.nl/2doc/25-05-2015/VPWON_1225991

kijk dan vanaf 41:58

[ Bericht 0% gewijzigd door A_Fortiori op 26-05-2015 00:18:39 ]
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 23:53:01 #84
236264 crew  capricia
pi_152962938
Kan ik de vorderingen hier ergens nalezen, if any?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_152962943
quote:
Wat is dit voor link, jackie?

Kun je geen plaatje maken?

pi_152962961
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is dit voor link, jackie?

Kun je geen plaatje maken?
Nee kan ik niet.

Is toch een video?
pi_152962976
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef capricia het volgende:
Kan ik de vorderingen hier ergens nalezen, if any?
Bel nu 0900-FRENKIEBOY voor de laatste updates.

Kies 1 voor lichamelijke resten
Kies 2 voor psychopate knuffelaars
Kies 3 voor knuffelende psychopaten
Kies 9 voor een date met Betsy P.

pi_152963162
quote:
Ik denk het niet. Te klein en andere begroeiing. Ook niet langwerpig.
pi_152963395
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op het onderste beeld zie je de oorsprong van de pianista rivier
die loopt naar beneden richting Boquete
De interpretatie en plaatsing van de satellietfoto's is lastig. Ik kan de landschapselementen nog niet terugvinden op de Here kaart. Kunnen wij die kaart/bron van jou ook raadplegen?
pi_152963457
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

De interpretatie en plaatsing van de satellietfoto's is lastig. Ik kan de landschapselementen nog niet terugvinden op de Here kaart. Kunnen wij die kaart/bron van jou ook raadplegen?
nee dat kan niet want ik haal ze binnen via globalmapper
en ik neem aan dat jij dat niet gebruikt
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152963482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

op de onderste foto zie je ook goed de geul lopen waar je door heen loopt
(bij de rode streepjes)
pi_152963564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nee dat kan niet want ik haal ze binnen via globalmapper
en ik neem aan dat jij dat niet gebruikt
Wat is de schaal op die kaart van je als ik vragen mag?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152963582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Wat is de schaal op die kaart van je als ik vragen mag?
zal ik morgen even opzoeken
pi_152963591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zal ik morgen even opzoeken
ok dankjewel alvast
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152963611
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op de onderste foto zie je ook goed de geul lopen waar je door heen loopt
(bij de rode streepjes)
Globamapper heb ik niet. Zal het eens bekijken.

Het is heel goed om meerdere opnamen van hetzelfde gebied te hebben. De zon staat ergens anders en je ziet andere dingen: schaduwen, bomen, andere belichting van paddocks, schaduwen die hellingen anders belichten.
Zo'n geul kan verschillende dingen betekenen. Grote breuk in het gesteente, stukje steile helling, pad, rivierbedding, afwijkende begroeiing, restanten van natuurverschijnsel. Pad is eigenlijk het minst waarschijnlijk. Een pad daar is maar smal en loopt door de jungle. Is doorgaans niet van boven te zien. Dat blijkt uit alle video's.
pi_152963638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:24 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Globamapper heb ik niet. Zal het eens bekijken.

Het is heel goed om meerdere opnamen van hetzelfde gebied te hebben. De zon staat ergens anders en je ziet andere dingen: schaduwen, bomen, andere belichting van paddocks, schaduwen die hellingen anders belichten.
Zo'n geul kan verschillende dingen betekenen. Grote breuk in het gesteente, stukje steile helling, pad, rivierbedding, afwijkende begroeiing, restanten van natuurverschijnsel. Pad is eigenlijk het minst waarschijnlijk. Een pad daar is maar smal en loopt door de jungle. Is doorgaans niet van boven te zien. Dat blijkt uit alle video's.
Op sommige plaatsen is het pad maar 50cm breed. Las ik een topic of wat geleden.
Make my day!
pi_152963789
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:26 schreef agter het volgende:

[..]

Op sommige plaatsen is het pad maar 50cm breed. Las ik een topic of wat geleden.
Hebben we ook gezien met de AFKoeien op de Klim en in de Geul is het op sommige plekken ook flink nauw (Edwin).

pi_152963983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:26 schreef agter het volgende:

[..]

Een flinke boom is ca 10 meter in doorsnede. Dan kun je het detailniveau ongeveer inschatten.
pi_152964009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:46 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Een flinke boom is ca 10 meter in doorsnede. Dan kun je het detailniveau ongeveer inschatten.
Wat? 10 meter doorsnede "een flinke boom"?? Dat is een reus!

Die boompjes daar zijn niet als de Nederlandse dikke eiken en beuken, het zijn tropische bomen. Echt van die hoge bomen kunnen wel een flinke stronk hebben onderaan, maar kom, 10 meter?

Dat is mijn huiskamer en ik heb nog nooit zulke bomen hier ergens waar dan ook gezien...

dinsdag 26 mei 2015 @ 00:50:13 #100
261630 marsan
"D'oh!"
pi_152964028
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat? 10 meter doorsnede "een flinke boom"?? Dat is een reus!

Die boompjes daar zijn niet als de Nederlandse dikke eiken en beuken, het zijn tropische bomen. Echt van die hoge bomen kunnen wel een flinke stronk hebben onderaan, maar kom, 10 meter?

Dat is mijn huiskamer en ik heb nog nooit zulke bomen hier ergens waar dan ook gezien...
Misschien omtrek ipv doorsnee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')