abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152950711
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Laatste update is Panama, dicht bij de grens. Dat hij een idioot was, staat wel vast. Zocht het gevaar op.
ok, ik dacht dichtbij panama. Maar dat is bijzaak.
dat hij niet al te handig omging met risico's is inderdaad een feit als ik het even snel lees.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 25 mei 2015 @ 18:06:01 #52
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152950713
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Darien is een levensgevaarlijk gebied, zit vol met drugssmokkelaars en dat is alleen het menselijke gevaar. Er zijn daar geen wegen, moet je gewoon met een machete je weg zien te banen.

Werkelijk totáál onvergelijkbaar met wat dan ook rond de kleine expatgemeenschap van Boquete.

[..]

Zo typisch weer. :r
:+ , maar dichter bij huis zijn er ook een paar vermist dus maak je geen zorgen.
pi_152950716
Zitten er al kogelgaten in het bord op de mirador? :7
pi_152950737
quote:
12s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, heilig hof van Eden Boquete is nergens mee te vergelijken, i know.
Gelukkig hebben ze in Chiriqui ook 17 jeugdbendes en drugsproblemen, dus komt aardig in de buurt!
Philip knew he was going to be trekking through some dangerous territory in the jungles of the Darien. As he was packing and getting ready to leave, someone posted a comment on his blog saying "Based on what I've read about the Darién region, all I have to say is: good luck and you are insane." <- bericht van ootje, of een andere VinexNederlander.

But at the same time, Philip was an experienced traveler. And he was also no dummy. He was studying for his PhD at Purdue University as a Science and Technology Fullbright Fellowship, and had also made an earlier trip through Africa. Before setting off to see Central America, he had already visited more than 50 countries at the relatively tender age of 26;
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 25 mei 2015 @ 18:06:50 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152950748
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef 11en30 het volgende:
Zitten er al kogelgaten in het bord op de mirador? :7
Nee, zijn kusjes van lieve locals, vertelde Mata me
  maandag 25 mei 2015 @ 18:07:51 #56
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152950777
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Philip knew he was going to be trekking through some dangerous territory in the jungles of the Darien. As he was packing and getting ready to leave, someone posted a comment on his blog saying "Based on what I've read about the Darién region, all I have to say is: good luck and you are insane." <- bericht van ootje, of een andere VinexNederlander.

But at the same time, Philip was an experienced traveler. And he was also no dummy. He was studying for his PhD at Purdue University as a Science and Technology Fullbright Fellowship, and had also made an earlier trip through Africa. Before setting off to see Central America, he had already visited more than 50 countries at the relatively tender age of 26;

Hij sliep bij totaal onbekenden thuis, totdat hij zich daar ook niet veilig meer voelde.
Hele verstandige jongen!
pi_152950824
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:+ , maar dichter bij huis zijn er ook een paar vermist dus maak je geen zorgen.
Ik kom zovaak op plekken waar mensen vermoord of verdwenen zijn. 15.000 moorden per jaar, alleen in Bogotá. Goed, net zo slecht verdeeld als in Panama. Het zuiden van de stad is dan de Darien en waar ik woon Boquete, maar goed.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152950860
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij sliep bij totaal onbekenden thuis, totdat hij zich daar ook niet veilig meer voelde.
Hele verstandige jongen!
Ik zal je mijn reiservaringen maar besparen, voor je het weet krijg je een hartverzakking.

pi_152956468
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:45 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hangt ervan af door wie ze zouden zijn gevonden.
- Als de overheid ze zou hebben gevonden, dan zou wellicht een patsy uitkomst bieden.
- Als een local ze zou hebben gevonden die eerder met ze in aanraking zou zijn geweest, dan zou die alles zo snel mogelijk onder de mat willen vegen.
- Als een local ze zou hebben gevonden die eerder níet met ze in aanraking zou zijn geweest, dan zou ook die persoon uit angst het liefst willen doen alsof-ie het niet ontdekt heeft.
- En verder: als ze gevonden zouden zijn op iemands land (en die iemand staat overal buiten), ook dán zal hun overlijden verhuld worden.
Kortom: allemaal redenen om hun overlijden te verhullen.

Ik heb overigens niet de indruk dat het toerisme geleden heeft onder hoe het nu is gegaan.

Ik denk zelfs dat de schrik er goed in zou hebben gezeten indien er een moordverdachte was gevonden, al was het maar een patsy.
De ware toedracht van de zaak K en L moest gewoon bedekt blijven...

Twee jonge vrouwen tijdens een Pianista-hike tegelijk of ongeveer tegelijk van het leven beroofd...
pi_152956795
Hi allen
pi_152956977
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:07 schreef Knuffelpsychopaat het volgende:
Hi allen
Mooie naam, goed begin, al ben je een kloon, toppie.

pi_152956986
Hi allen,

Nieuw hier qua op FOK! zijn maar al een geruime tijd meelezende omtrent dit topic. Ondanks ik de zaak al vanaf het begin volg laat het me na al die tijd maar niet los, en het doet me goed te zien dat het ook nog ergens leeft buiten mijn eigen hoofd om :W
pi_152957211
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef Knuffelpsychopaat het volgende:
Hi allen,

Nieuw hier qua op FOK! zijn maar al een geruime tijd meelezende omtrent dit topic. Ondanks ik de zaak al vanaf het begin volg laat het me na al die tijd maar niet los, en het doet me goed te zien dat het ook nog ergens leeft buiten mijn eigen hoofd om :W
Welkom! Hoop dat je mee gaat posten. :)
Make my day!
pi_152957493
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooie naam, goed begin, al ben je een kloon, toppie.
Mijn internet faalde weer eens, maar thanks anyway!

quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:18 schreef agter het volgende:

[..]

Welkom! Hoop dat je mee gaat posten. :)
Thanks! Dat is inderdaad wel de bedoeling dat ik hier ga posten nu ik ergens de plek heb om mijn gedachten omtrent deze zaak over de loop van tijd ergens kwijt te kunnen.
pi_152957543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:25 schreef Knuffelpsychopaat het volgende:

[..]

Mijn internet faalde weer eens, maar thanks anyway!

[..]

Thanks! Dat is inderdaad wel de bedoeling dat ik hier ga posten nu ik ergens de plek heb om mijn gedachten omtrent deze zaak over de loop van tijd ergens kwijt te kunnen.
We kunnen wel wat nieuwe gedachten gebruiken. Dus leef je uit.
Make my day!
pi_152958412
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik hou de mogelijkheid wel open. Zelfs in het FvdG-scenario kan er nog sprake zijn van een cover-up, bijvoorbeeld voor het falen van de zoektochten als ze op de ongevalslokatie gevonden hadden moeten zijn. Dan kun je de boel beter even verplaatsen naar niemandsland en een paar serieuze locals vragen daar te gaan zoeken.
FvdG was heel duidelijk over waarheid en fictie. Het KAN zo gegaan zijn en er zijn geen aanwijzingen gevonden voor misdrijf. De waarheid is niet ont-dekt. Het gaat er voor de ouders ook om wanneer je stopt en vrede hebt met het ongeluk dat je trof en met verwerken kunt beginnen.

Wij hobbyisten kunnen gewoon doorgaan natuurlijk. Een beetje smaakvol, bij voorkeur. Maar waakzaamheid kan geen kwaad. Er kan ook een lokale variant van Dutroux aan het werk zijn geweest, waarvan we nog nul weet hebben. Vraag is wel of dat op FOK wordt ontdekt.
  maandag 25 mei 2015 @ 22:36:54 #67
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152960390
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:29 schreef jackie12 het volgende:

Het kan ,helemaal als je ruim 2 maanden de tijd hebt, maar het laat sporen na.
Deze sporen kunnen gevonden worden door het NFI maar dan moeten ze wel specifiek naar deze velden kijken.
Duidelijk.

Het NFI is ongetwijfeld een goede organisatie die een hoop goed werk doet.
Mijn contactpersoon heeft mij verteld dat het NFI geen onderzoek heeft gedaan naar manipulatie.

Het hele eieren eten is of er wel of niet naar gekeken is.

Perico, hoe "diep" zou het NFI moeten gaan om (indien manipulatie) deze manipulatie te ontdekken.
Ja dit speelt nu al sinds eind augustus. Je kunt er weinig zinnigs over zeggen. Ga je mee in de feilloze competentie van het NFI... en dat iemand daar alles van metadata en wat gebruikelijk is afweet, ook wat Canon toestellen specifiek betreft.

Of zeg je, gelet op het aantal pagina's in het rapport en dat er een hele dikke telefoonparagraaf in voorkomt... dat het bij een tabel met datum en tijden is gebleven... maar is dat dan, omdat ze goed hebben gekeken en het okay hebben bevonden en die sloot data verder niet relevant voor het rapport vonden.. of omdat ze maar echt oppervlakkig hebben gekeken.

Ik kan er niets definitiefs over zeggen.

Om manipulatie te ontdekken hoef je niet diep te gaan. Een foto openen met ExifTool vertelt je alles.

1) In het eerste FILE hoofdstukje van 16 velden moeten tijd en datum van File Modify Date, File Access Date en File Create Date min of meer gelijk zijn, van 1 of 8 april 2013.

2) Als in de FILE sectie een Motorola parameter voorkomt, is de foto 100% gemanipuleerd. Daar hebben wij nu last van, maar dat komt sowieso door de verkleining naar 1024x768. Staat die er bij het origineel ook, moeten alle alarmbellen gaan rinkelen.

3) Staat er in de EXIF sectie iets achter Software, kun je er ook meteen mee ophouden.

4) Staat er iets in van "Adjusted Makernotes", is er 100% mee geknoeid, zoals nu.

5) Is de XMP sectie van de metadata gevuld, zijn er 100% derden mee aan de slag gegaan, met een PC.

6) Komen er bij de originele foto's in de EXIF sectie geen velden ThumbnailOffset en ThumbnailLength voor, zoals ze nu ook ontoelaatbaar gewoon ontbreken, is er 100% mee gerommeld.

7) Ontbreekt er een laatste MPF sectie van zestien velden, ook weer met Thumbnail info ondermeer, zoals die nu ook kwijt is, zijn de foto's eveneens gemanipuleerd.

Dit alles moet standaard geheid iedere keer voorkomen. Zou wel lachen zijn, als die rammelende metadata die nu in de foto's zitten... dat dat ook bij de originelen de officiele lezing is.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:50 schreef RapaNui het volgende:
Kort vraagje: ben jij in staat (geweest) om de ACCESS data van de foto's van K&L te analyseren? Of is dat helemaal niet mogelijk?
Daar is helaas geen historie van. Je ziet alleen een veld, wanneer voor het laatst het bestand geopend of bewerkt is. Ja, die staan dan op 30 augustus 2014, waarschijnlijk omdat ik toen die foto's zelf heb opgeslagen, of omdat die toen in de media kwamen.

Die parameter kan ook niet overschreven worden. De data van Kris op de Mirador zijn bijna helemaal gestript. Zelfs Facebook laat meer van data over dan dat.

Dat kan doelbewust zijn gebeurd, door software. Maar het is dus niet zo dat je van dat alles een geschiedenis kunt inzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 25-05-2015 22:42:26 ]
pi_152960844
volgens mij is hier de mirador
op het onderste beeld zie je het begin vd Pianista rivier

[ Bericht 6% gewijzigd door StaceySinger op 25-05-2015 22:59:23 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152961394
Waar ligt dat op de Here kaart?
pi_152961437
Nu F vd G op NPO 2
pi_152961498
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:05 schreef bladwijzer het volgende:
Nu F vd G op NPO 2
Waarover heeft ie het?
Make my day!
pi_152961601
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:07 schreef agter het volgende:

[..]

Waarover heeft ie het?
Koetjes en kalfjes en dat je sporen nog 15 weken later terugvindt op de paddocks. :7

pi_152961624
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:07 schreef agter het volgende:

[..]

Waarover heeft ie het?
Iets over een andere zaak, Een lijk in het bos heet het programma.
o.a. hij spreekt als forensisch patholoog in de documentaire

Opvallend detail de familie wilde niet aan de documentaire meewerken
pi_152961742
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:10 schreef bladwijzer het volgende:
Opvallend detail de familie wilde niet aan de documentaire meewerken
Wat voor trui draagt de hooggeleerde heer Frenkieboy?

pi_152961812
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tis al afgelopen ik heb niet goed opgelet geen idee wat voor trui hij droeg :*
pi_152961856
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een witte 'dokters' jas.

(Mata ik krijg oma kriebels van dat schattige lachje van je :) )
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152961946
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:15 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Tis al afgelopen ik heb niet goed opgelet geen idee wat voor trui hij droeg :*
Ja, wat is dit nou? Het belangrijkste kenmerk van De Heer F van der G van Greppel tot Klovenstein was toch zeker zijn trui?

Daar sprak waaghalzerigheid uit.

En dat terwijl de beste man hier door anderen als een of ander bang-wezelig amateurtje wordt afgeschilderd, die niet durfde af te dalen in een kloof en "het wel gezien had" (*stem van HK op de achtergrond*). Zich er maar een beetje makkelijk vanaf maakte en "een lulverhaaltje" over "een niet-bestaande kloof" ging houden.

Staat allemaal in de Lijst Kloothommel.

:N

pi_152962020
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:16 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Een witte 'dokters' jas.
Daar spreekt dan weer professionaliteit en kunde uit. Ootje, heb je ook gekeken?

quote:
(Mata ik krijg oma kriebels van dat schattige lachje van je :) )
:D :*
Zie je die nieuwsgierige blik in mijn oogjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_152962173
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
volgens mij is hier de mirador
op het onderste beeld zie je het begin vd Pianista rivier

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een onbekende fotokwaliteit. Waar komt die vandaan, en hoe kunnen wij ons oriënteren?
pi_152962307
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, wat is dit nou? Het belangrijkste kenmerk van De Heer F van der G van Greppel tot Klovenstein was toch zeker zijn trui?

Daar sprak waaghalzerigheid uit.

En dat terwijl de beste man hier door anderen als een of ander bang-wezelig amateurtje wordt afgeschilderd, die niet durfde af te dalen in een kloof en "het wel gezien had" (*stem van HK op de achtergrond*). Zich er maar een beetje makkelijk vanaf maakte en "een lulverhaaltje" over "een niet-bestaande kloof" ging houden.

Staat allemaal in de Lijst Kloothommel.

:N
Ik was volkomen overweldigd door zijn professionele uitstraling en de allesverhelderende niet aan te tornen logica in zijn uitspraken, sorry het is me ontgaan :@
pi_152962350
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Dit is een onbekende fotokwaliteit. Waar komt die vandaan, en hoe kunnen wij ons oriënteren?
op het onderste beeld zie je de oorsprong van de pianista rivier
die loopt naar beneden richting Boquete
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 25 mei 2015 @ 23:39:15 #82
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_152962573
Degene de FvdG en zijn deskundigheid wil zien en horen

http://www.npo.nl/2doc/25-05-2015/VPWON_1225991

kijk dan vanaf 41:58

[ Bericht 0% gewijzigd door A_Fortiori op 26-05-2015 00:18:39 ]
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 23:53:01 #84
236264 crew  capricia
pi_152962938
Kan ik de vorderingen hier ergens nalezen, if any?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_152962943
quote:
Wat is dit voor link, jackie?

Kun je geen plaatje maken?

pi_152962961
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is dit voor link, jackie?

Kun je geen plaatje maken?
Nee kan ik niet.

Is toch een video?
pi_152962976
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:53 schreef capricia het volgende:
Kan ik de vorderingen hier ergens nalezen, if any?
Bel nu 0900-FRENKIEBOY voor de laatste updates.

Kies 1 voor lichamelijke resten
Kies 2 voor psychopate knuffelaars
Kies 3 voor knuffelende psychopaten
Kies 9 voor een date met Betsy P.

pi_152963162
quote:
Ik denk het niet. Te klein en andere begroeiing. Ook niet langwerpig.
pi_152963395
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op het onderste beeld zie je de oorsprong van de pianista rivier
die loopt naar beneden richting Boquete
De interpretatie en plaatsing van de satellietfoto's is lastig. Ik kan de landschapselementen nog niet terugvinden op de Here kaart. Kunnen wij die kaart/bron van jou ook raadplegen?
pi_152963457
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

De interpretatie en plaatsing van de satellietfoto's is lastig. Ik kan de landschapselementen nog niet terugvinden op de Here kaart. Kunnen wij die kaart/bron van jou ook raadplegen?
nee dat kan niet want ik haal ze binnen via globalmapper
en ik neem aan dat jij dat niet gebruikt
pi_152963482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

op de onderste foto zie je ook goed de geul lopen waar je door heen loopt
(bij de rode streepjes)
pi_152963564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nee dat kan niet want ik haal ze binnen via globalmapper
en ik neem aan dat jij dat niet gebruikt
Wat is de schaal op die kaart van je als ik vragen mag?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152963582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Wat is de schaal op die kaart van je als ik vragen mag?
zal ik morgen even opzoeken
pi_152963591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zal ik morgen even opzoeken
ok dankjewel alvast
pi_152963611
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op de onderste foto zie je ook goed de geul lopen waar je door heen loopt
(bij de rode streepjes)
Globamapper heb ik niet. Zal het eens bekijken.

Het is heel goed om meerdere opnamen van hetzelfde gebied te hebben. De zon staat ergens anders en je ziet andere dingen: schaduwen, bomen, andere belichting van paddocks, schaduwen die hellingen anders belichten.
Zo'n geul kan verschillende dingen betekenen. Grote breuk in het gesteente, stukje steile helling, pad, rivierbedding, afwijkende begroeiing, restanten van natuurverschijnsel. Pad is eigenlijk het minst waarschijnlijk. Een pad daar is maar smal en loopt door de jungle. Is doorgaans niet van boven te zien. Dat blijkt uit alle video's.
pi_152963638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:24 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Globamapper heb ik niet. Zal het eens bekijken.

Het is heel goed om meerdere opnamen van hetzelfde gebied te hebben. De zon staat ergens anders en je ziet andere dingen: schaduwen, bomen, andere belichting van paddocks, schaduwen die hellingen anders belichten.
Zo'n geul kan verschillende dingen betekenen. Grote breuk in het gesteente, stukje steile helling, pad, rivierbedding, afwijkende begroeiing, restanten van natuurverschijnsel. Pad is eigenlijk het minst waarschijnlijk. Een pad daar is maar smal en loopt door de jungle. Is doorgaans niet van boven te zien. Dat blijkt uit alle video's.
Op sommige plaatsen is het pad maar 50cm breed. Las ik een topic of wat geleden.
Make my day!
pi_152963789
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:26 schreef agter het volgende:

[..]

Op sommige plaatsen is het pad maar 50cm breed. Las ik een topic of wat geleden.
Hebben we ook gezien met de AFKoeien op de Klim en in de Geul is het op sommige plekken ook flink nauw (Edwin).

pi_152963983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:26 schreef agter het volgende:

[..]

Een flinke boom is ca 10 meter in doorsnede. Dan kun je het detailniveau ongeveer inschatten.
pi_152964009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:46 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Een flinke boom is ca 10 meter in doorsnede. Dan kun je het detailniveau ongeveer inschatten.
Wat? 10 meter doorsnede "een flinke boom"?? Dat is een reus!

Die boompjes daar zijn niet als de Nederlandse dikke eiken en beuken, het zijn tropische bomen. Echt van die hoge bomen kunnen wel een flinke stronk hebben onderaan, maar kom, 10 meter?

Dat is mijn huiskamer en ik heb nog nooit zulke bomen hier ergens waar dan ook gezien...

dinsdag 26 mei 2015 @ 00:50:13 #100
261630 marsan
"D'oh!"
pi_152964028
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat? 10 meter doorsnede "een flinke boom"?? Dat is een reus!

Die boompjes daar zijn niet als de Nederlandse dikke eiken en beuken, het zijn tropische bomen. Echt van die hoge bomen kunnen wel een flinke stronk hebben onderaan, maar kom, 10 meter?

Dat is mijn huiskamer en ik heb nog nooit zulke bomen hier ergens waar dan ook gezien...
Misschien omtrek ipv doorsnee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')