wel jammer dat we volgend jaar niet meer op de Vetkampstraat zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe een zeer positieve play-offs. Veel vermaak. Veel beleving.
Niemand zal ze missenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel jammer dat we volgend jaar niet meer op de Vetkampstraat zijn.
Direct die armpjes omhoogquote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt al die Roda-fans met hun scheidsrechtercomplex.
Nee man, eindelijk verlost van dat clubje.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we De Graafschap er voor in kunnen ruilen, ben ik tevreden.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een groot onderdeel van een club die alleen maar professioneel voetbal speelt.quote:
Ik wel. Liever Eagles dan Heracles of PEC eigenlijkquote:
Zal de nummer 6 van de Jupiler League enige kans maken erin te blijven?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we De Graafschap er voor in kunnen ruilen, ben ik tevreden.
Alles of niets, en zo hoort het. Beter dan GAE die het hoofd maar wat liet hangen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop Gall gaat 0-5-5 spelen, wat een god.
Go Ahead was twee seizoenen geleden ook gepromoveerd als nummer zes.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zal de nummer 6 van de Jupiler League enige kans maken erin te blijven?
Drie goals in één kwartier of nog één goal in 10 minuten, tsjaquote:Op maandag 25 mei 2015 16:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alles of niets, en zo hoort het. Beter dan GAE die het hoofd maar wat liet hangen.
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Liever Eagles dan Heracles of PEC eigenlijk
Dan nog, je hoort het te proberen. En 3x in een kwartier is niet iets wat nog nooit gebeurt is.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie goals in één kwartier of nog één goal in 10 minuten, tsja
Johan Derksen?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
Quizvraag:
Wie zei ooit over Joop Gall: 'Joop, houd alsjeblieft je vervelende bek dicht'.
Joop himself?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
Quizvraag:
Wie zei ooit over Joop Gall: 'Joop, houd alsjeblieft je vervelende bek dicht'.
Cambuur in 2014quote:Op maandag 25 mei 2015 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die promotie van Cambuur was ook een fascinerend iets. De eerste wedstrijden in 2013/14 waren echt gęnant tegen NAC en Roda. Daarna ging het opeens lopen.
Mijn meest favoriete Cambuur-wedstrijd in de Eredivisie is die tegen NEC in Nijmegen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur in 2014
Maar die andere 2 halve jaren waren echt niks
Van welke club kreeg Feyenoord er trouwens 5 tegen in een kwartier en even later 3 binnen 10 minuten, kan er even niet opkomenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie goals in één kwartier of nog één goal in 10 minuten, tsja
quote:Hup! Roda ! Los mer Joa.
Roda, Roda, Roda los mer joa,
Roda, Roda, dieng supporters zunt werm doa.
Roda, Roda, vier blieve diech truij.
Vier blieve allenuij beij-ee, vuur Roda J.C.
Et tsondiegs um hoaver drei, is jidder supporter op Kaalhei.
Doa sjteunt heë ziene kloep, de Roda luu hant jenne floep.
Ze weesse ziech tse jeëve, ze sjpelle vuur heun leëve.
Den wenne is et parool, en vier zinge noa jidder jool:
Cambuur - Ajax uit 99 en Ajax - Cambuur vorig seizoen. Daarna Cambuur - Groningen vorig seizoen en Cambuur - Vitesse inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn meest favoriete Cambuur-wedstrijd in de Eredivisie is die tegen NEC in Nijmegen.
Op een goede tweede plek komt de 1-0 thuis tegen Roda. Daarna CAM4-3VIT
Zo'n ploeg moet je niet willen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
Roda en hun gekanker op de scheids
Flikker op zeg
CAM3-0GRO vond ik toffer dan die CAM4-1GROquote:Op maandag 25 mei 2015 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Ajax uit 99 en Ajax - Cambuur vorig seizoen. Daarna Cambuur - Groningen vorig seizoen en Cambuur - Vitesse inderdaad.
Cambuur is in elk geval absoluut een toevoeging aan de Eredivisie. Leuke club, leuke spelers, leuke fans, leuk voetbal.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die promotie van Cambuur was ook een fascinerend iets. De eerste wedstrijden in 2013/14 waren echt gęnant tegen NAC en Roda. Daarna ging het opeens lopen.
Die deed pijn, overtuigd zijn van een nette winst, en dan thuiskomen met een 5-1 aan je broek, beschamend.quote:
GRO-CAM dit seizoen was wel volop genotquote:Op maandag 25 mei 2015 16:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die deed pijn, overtuigd zijn van een nette winst, en dan thuiskomen met een 5-1 aan je broek, beschamend.
Cambuur als lelijke eendje tegen PSV tijdens de jubileumwedstrijd.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Ajax uit 99 en Ajax - Cambuur vorig seizoen. Daarna Cambuur - Groningen vorig seizoen en Cambuur - Vitesse inderdaad.
Dat was echt een slechte wedstrijd van beide kanten. Ach.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Cambuur als lelijke eendje tegen PSV tijdens de jubileumwedstrijd.
Had nog hoop op Eindhovenquote:
Als dat zo zou zijn, dan zouden ze nu niet in de Jupiler League spelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
Ik ben bang dat Roda vol gaat houden. Die club heeft fucking altijd geluk.
Vond het vooral leuk dat PSV aan de KNVB had gevraagd om een makkelijke tegenstander.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt een slechte wedstrijd van beide kanten. Ach.
geluk dwing je af. Koempelmentaliteit.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
Ik ben bang dat Roda vol gaat houden. Die club heeft fucking altijd geluk.
Bassie zorgt er eigenhandig voor dat dat niet gebeurtquote:Op maandag 25 mei 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer. Roda gaat er wel aan tegen NAC
Muiters oid, wl een redelijke fout van zwarthoedt.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:25 schreef hottentot het volgende:
Keeper Eindhoven scoort (ja weet ik veel hoe die kerel heet)
Dan zal NAC ook wel door gaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x de minst goede ploeg door. Genant.
GAE was beter dan De Graafschap? Plsquote:Op maandag 25 mei 2015 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x de minst goede ploeg door. Genant.
Uuuuuuuh, ja. De Graafschap heeft 180 minuten lang goed verdedigd en twee uitbraken gehad, maar op basis van alle stats had GAE gewoon door moeten gaan. Zoals ik zei: als Plet kon voetballen hadden ze het gered, want die heeft over twee wedstrijden wel vijf 100%-kansen verneukt.quote:
Vandaag zeker.quote:
Zo'n vervelend vooroordeel is dat altijd hč. Pas maar op dat zo'n Volendammer je niet een keer op komt zoeken samen met zijn vaderoomneven en achterkleinbroerzwagers.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut. Nou ja die inteelters worden er in de volgende ronde wel uitgeschopt.
Nou ja, je hoeft maar naar de verkiezingsuitslagen te kijken om te weten wat voor een hersenloos tokkievolk er in dat inteeltdorp woont.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo'n vervelend vooroordeel is dat altijd hč. Pas maar op dat zo'n Volendammer je niet een keer op komt zoeken samen met zijn vaderoomneven en achterkleinbroerzwagers.
Stoer hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft maar naar de verkiezingsuitslagen te kijken om te weten wat voor een hersenloos tokkievolk er in dat inteeltdorp woont.
hebben we hem weer hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft maar naar de verkiezingsuitslagen te kijken om te weten wat voor een hersenloos tokkievolk er in dat inteeltdorp woont.
Vooral als ze ook nog gesnoven hebben, dan mag je helemaal oppassenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo'n vervelend vooroordeel is dat altijd hč. Pas maar op dat zo'n Volendammer je niet een keer op komt zoeken samen met zijn vaderoomneven en achterkleinbroerzwagers.
Wat is er tegen Lijst Kras, Volendam 80 en CDA?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:31 schreef hottentot het volgende:
Zoveel inteelt dat je een erfelijke ziekte naar je dorp krijgt vernoemd
#viesdikquote:Op maandag 25 mei 2015 16:32 schreef hottentot het volgende:
Goed ik ga Chinees halen, anders sta ik straks in de rij.
Dat was ik helemaal vergetenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:31 schreef hottentot het volgende:
#Legekoelkastquote:
Ok. Opgerot.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
#Legekoelkast
Kipfilet in zwartebonen-saus met bami en varkenssate denk ik. Tot straks
Dit. Heb ik gemist omdat ik nog aan het gamen was.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:40 schreef bamibij het volgende:
Iemand al een filmpje van de veldbestorming bij Go Ahead gevonden?
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:40 schreef bamibij het volgende:
Iemand al een filmpje van de veldbestorming bij Go Ahead gevonden?
De "veldbestorming" was letterlijk twee dudes die aan de rand renden richting het uitvak met De Graafschapfans. Eentje praatte met een speler van GAE. Toen haalde de scheids de spelers van het veld, stewards renden er op en toen schakelde Fox naar de studio.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Heb ik gemist omdat ik nog aan het gamen was.
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als NAC verliest.
Dan krijgen we Roda he.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:31 schreef hottentot het volgende:
quote:PCH-2 staat ook wel bekend als de Volendamse ziekte. Dit komt omdat de aandoening relatief veel voorkomt in Volendam. Binnen deze hechte gemeenschap vormen mensen vaak onderling een paar en als beide ouders gendrager zijn krijgt het kind de ziekte in een kwart van de gevallen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
quote:
Hij heeft bluf.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Maaskant?
Omdat het een hele nare man is die zichzelf geen nare man vindt.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Maaskant?
Roda is ook een nare club die zichzelf niet naar vindtquote:Op maandag 25 mei 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het een hele nare man is die zichzelf geen nare man vindt.
Ja, ik mis Eindhoven.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap - FC Volendam en Roda JC - NAC Breda
Dat wordt genot, jongens.
Misschien volgend seizoen beter. Een duidelijke favoriet zie ik vooralsnog niet voor 15/16 in De Juup.quote:
Dan krijgen we dus De Graafschap of Volendam in de Erequote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap met Vermeij in de spits in de Eredivisie. Ik denk dat iedere verdediging nu al geen oog dicht meer doet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij ziet VVV niet meer scoren begrijp ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
VVV - Roda zou ook een leuke clash zijn voor promotie
2 mooiere clubs dan veel van de zooi die je er vorig jaar in had/hebtquote:Op maandag 25 mei 2015 16:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus De Graafschap of Volendam in de Ere
Volendam zal direct degraderen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus De Graafschap of Volendam in de Ere
Graafschap terug is wel weer eens leuk. Lange tijd geleden.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Volendamse verdediging is ook niet zo spectaculair. 68 tegengoals in de reguliere competitie.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Graafschap met Vermeij in de spits in de Eredivisie. Ik denk dat iedere verdediging nu al geen oog dicht meer doet.
Als je incest waardeert kun je misschien nog iets voor Volendam voelen, anders niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 mooiere clubs dan veel van de zooi die je er vorig jaar in had/hebt
Roda als winnaar natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eens.
Met VVV dan als winnaar uiteraard.
Verschrikkelijk zaadquote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Limburgquote:Op maandag 25 mei 2015 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Roda als winnaar natuurlijk
Noord-Limburg
Wel weer met Tuyp en Kwakman volgend jaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volendam zal direct degraderen. Daar ben ik van overtuigd.
Zuid-Limburgquote:Op maandag 25 mei 2015 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Roda als winnaar natuurlijk
Noord-Limburg
Tuypquote:Op maandag 25 mei 2015 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel weer met Tuyp en Kwakman volgend jaar.
Noord Limburg heeft alleen wat zatte Polen die op die zandgrond asperges steken en champignons telen.quote:
Maar geen goede vleugelspelers. Marengod en Kuwas gaan weg maar die bezetting erachter is zware aids.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel weer met Tuyp en Kwakman volgend jaar.
Of VVVquote:Op maandag 25 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zal dan meer zijn dan "Zuid Limburg"quote:Op maandag 25 mei 2015 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Noord Limburg heeft alleen wat zatte Polen die op die zandgrond asperges steken en champignons telen.
En zelfs dat stelt meer voor dan het Zuidelijke deel.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Noord Limburg heeft alleen wat zatte Polen die op die zandgrond asperges steken en champignons telen.
Jerry van Ewijkquote:Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Graafschap heeft op Cavlan na nou ook niet echt leuke spelers om naar te kijken.
Van oudsher enorm vruchtbare grond. Zie je ook terug in de ontwikkeling.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal dan meer zijn dan "Zuid Limburg"
Ze hebben een leuke linksbuiten, Dean Koolhof. Die is helaas een tijdje geblesseerd geweest.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Graafschap heeft op Cavlan na nou ook niet echt leuke spelers om naar te kijken.
wauwquote:Op maandag 25 mei 2015 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Van oudsher enorm vruchtbare grond. Zie je ook terug in de ontwikkeling.
Dit is puur vanwege het feit dat Volendam erin weer een garantie voor een saaie degradatiestrijd is.quote:
Het balletje rolt zoals het balletje rolt.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed. Ik vind het vooralsnog lastig te zeggen hoe De Graafschap en Volendam er uit gaan zien.
De tijd zal het leren.
Met de Graafschap niet dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is puur vanwege het feit dat Volendam erin weer een garantie voor een saaie degradatiestrijd is.
De play-offs zijn een loterij.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het balletje rolt zoals het balletje rolt.
Dran met Ted vd Pavert op de bank..quote:Op maandag 25 mei 2015 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die halen 10 oudjes en worden 17e
Die zijn denk ik net iets meer gebalanceerd dan Volendam. Ik heb het gevoel dat die hard zullen moeten strijden voor plek 15. Eerlijk wezen, ik zag net bijvoorbeeld het lijstje van spelers bij NAC na de zomer. Die moeten ook door een hele zee rennen om goede spelers te krijgen. Excelsior moet ook met een nieuwe trainer opnieuw beginnen, daar zal ook waarschijnlijk de hechtpleister Sander Fischer vertrekken.quote:
Ted met de 1-0 tegen Ajaxquote:Op maandag 25 mei 2015 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dran met Ted vd Pavert op de bank..
De club is al rot vanbinnen en als ze daar 5 keer op een rij verliezen ofzo is het meteen weer anarchie in het boerenland .quote:Op maandag 25 mei 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn denk ik net iets meer gebalanceerd dan Volendam. Ik heb het gevoel dat die hard zullen moeten strijden voor plek 15. Eerlijk wezen, ik zag net bijvoorbeeld het lijstje van spelers bij NAC na de zomer. Die moeten ook door een hele zee rennen om goede spelers te krijgen. Excelsior moet ook met een nieuwe trainer opnieuw beginnen, daar zal ook waarschijnlijk de hechtpleister Sander Fischer vertrekken.
Ik weet dat die club rot van binnen is, maar dat biedt sowieso meer vermaak dan Volendam dat er meteen uitvliegt, ook al hebben die goden als Kwakman en Tuyp. 2-4 thuis verliezen van Fortuna Sittard, 6-2 bij MVVquote:Op maandag 25 mei 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De club is al rot vanbinnen en als ze daar 5 keer op een rij verliezen ofzo is het meteen weer anarchie in het boerenland .
6 punten, niets mis meequote:Op maandag 25 mei 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2008/09, het rampseizoen.
Volendam 1-2 Ajax
Ajax 2-1 Volendam
Gęnant, oh zo gęnant.
Jes.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
De Graafschap - Ajax is altijd een nulletje of 5,6
Ga je kijken dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jupiler League wordt komend seizoen ook weer genot.
Wie voorspel je alvast als kampioen?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Jong Twente meer, dus 19 clubsquote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel, mits Beenhakker blijft en er weer geen chaos komt in het bestuur van Sparta Wanbeleid Rotterdam, zie ik Sparta als een goede optie om kampioen te worden. Als Eindhoven niet zichzelf in de been schiet, kunnen die ook een leuke optie zijn.quote:
Lastig, niet wetende of NAC wel of niet ere speelt.quote:
Als NAC degradeert, zullen die het ook heel zwaar krijgen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lastig, niet wetende of NAC wel of niet ere speelt.
Uh jaquote:Op maandag 25 mei 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komt waarschijnlijk een 20e club toch?
volgens mij zag niemand dat zittenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komt waarschijnlijk een 20e club toch?
Het is lastig op de 0 spelen met zo'n keeper.quote:
Nou is de verdediging ook niet denderend als Ligeon je beste verdediger is.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is lastig op de 0 spelen met zo'n keeper.
Marcellis.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nou is de verdediging ook niet denderend als Ligeon je beste verdediger is.
Ervan uitgaandequote:Op maandag 25 mei 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Er vanuitgaande dat VVV niet meer scoort:
Donderdag
18:45 De Graafschap - FC Volendam
19:45 Roda JC - NAC Breda
Zondag
12:30 NAC Breda - Roda JC
14:30 FC Volendam - De Graafschap
Sport 1 heeft alleen Sjon, Sanne en Fatima.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Fox heeft de copa del rey ?
Dacht eerst sport 1
Is altijd op Sport1, is dat nu anders dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Fox heeft de copa del rey ?
Dacht eerst sport 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Emile maar dat is geen mensquote:Op maandag 25 mei 2015 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sport 1 heeft alleen Sjon, Sanne en Fatima.
Zag een reclame van fox dat ze die finale hebbenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is altijd op Sport1, is dat nu anders dan?
Het niveau van Sanne en Fatima zit wel in de lift.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sport 1 heeft alleen Sjon, Sanne en Fatima.
quote:Op maandag 25 mei 2015 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik vind vooral de heatmap van Fernandez opvallend.Doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die Ikea lamp boven hun hoofd,, schijnt goed in de spaarpot van Sanne.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niveau van Sanne en Fatima zit wel in de lift.
quote:Op maandag 25 mei 2015 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik vind vooral de heatmap van Fernandez opvallend.En dan vind je mijn humor slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kiest er zelf voor om weg te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:40 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom mag die Hans de Koning niet blijven bij Volendam?
Ooooh. Das vreemd. Sport1 heeft ook de halve finales uitgezonden van de spaanse beker, is dat nu ineens bij fox, geen sierd in de finale dusquote:Op maandag 25 mei 2015 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zag een reclame van fox dat ze die finale hebben
Weet je of hij al iets anders heeft?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kiest er zelf voor om weg te gaan.
???quote:Op maandag 25 mei 2015 17:43 schreef hafcfan het volgende:
Zijn jullie al klaar voor de wedstrijd van de dag"?
Apart om dan weg te gaan.quote:
twitter:aad300 twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:30:26"@FCEindhoven: Wij adviseren om indien mogelijk met de fiets te komen, i.v.m. met de drukte. #geschiedenisschrijven" we zijn onderweg.klopt reageer retweet
Vanochtend moesten 5 mensen om mij lachen.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is een grappige man, maar dat komt er niet altijd uit.
Ik snap dit niet. Zijn er zo veel méér mensen dan stoelen of heeft dat stadion om te beginnen al niet genoeg parkeerplek voor alle toeschouwers?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:30:26"@FCEindhoven: Wij adviseren om indien mogelijk met de fiets te komen, i.v.m. met de drukte. #geschiedenisschrijven" we zijn onderweg.klopt reageer retweet
quote:Op maandag 25 mei 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanochtend moesten 5 mensen om mij lachen.
Hoeveel daarvan was je zelf?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de Nacompetitie te maken?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit in een extreem lastig mastermind level en ik heb nog maar twee beurten
Laat eens zienquote:Op maandag 25 mei 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit in een extreem lastig mastermind level en ik heb nog maar twee beurten
Is dat in VBL een vereiste dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de Nacompetitie te maken?
Zagen ze je hoofd?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er zo grappig is aan een man met een snor.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zagen ze je hoofd?
Hmmm, nee. Dit is niks. Ik ben niet echt in vorm moet ik toegeven.
check WA ffquote:Op maandag 25 mei 2015 17:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat bijzonder dat mijn post wordt verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |