al maanden eigenlijkquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:09 schreef Paxcon het volgende:
Nou snel verder, ik wil niks missen van Roda - Emmen
Jawel hoor.quote:
Hoorde flink wat kabaal, maar hij kwam er niet bovenuit.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is er iets mis met je televisie.
Ik horde hem prima.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoorde flink wat kabaal, maar hij kwam er niet bovenuit.
Alsof Regie Blinker lekker ABN spreekt.quote:
of Duits is zijn moedertaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is er iets mis met je televisie.
Omdat er niets gebeurd....quote:Op maandag 25 mei 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaan we naar de reclame verdomme.
Allemaal doordacht.quote:
Bij RTV Oost dachten ze waarschijnlijk dat die stewards ook tokkiefans zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 14:14 schreef Isane het volgende:
rtv oost:
De play-off wedstrijd Go Ahead Eagles - De Graafschap is vanmiddag onderbroken nadat fans het veld bestormden
2 mensen op t veld
d <> t het is zo simpel, en ik blijf het fout doen.quote:
Fan - enkelvoudquote:Op maandag 25 mei 2015 14:14 schreef Isane het volgende:
rtv oost:
De play-off wedstrijd Go Ahead Eagles - De Graafschap is vanmiddag onderbroken nadat fans het veld bestormden
2 mensen op t veld
Mwah het wordt lastig, als de Graafschap het achterin dicht kan houden redden ze het niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik denk dat Go Ahead het niet gaat redden.
Vervang het woord dat je wil gebruiken in je hoofd door een vorm van "lopen". als je een -t klank hoort, schrijf je het met een t. Anders niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
d <> t het is zo simpel, en ik blijf het fout doen.
Nog even en ik noem een mug een vlieg (Groningers snappen deze)
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fan - enkelvoud
Fans - meervoud.
Er zijn er twee dus meervoud.
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 25-05-2015 om 14:16:05Alles wat Van Marwijk sinds WK 2010 aanraakt verandert in hout:- EK 2012- Hamburger SV- Go Ahead Eagles reageer retweet
Niet meer of minder dan Eagles, Dordt, Excelsior, NAC, VVV, Roda of FC Eindhoven.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:16 schreef TLC het volgende:
Nu heeft een ploeg als de Graafschap natuurlijk ook niks te zoeken in de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |