Tussen het TagHeuer en het Johnny Walker bord.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is dat voor of na het zebrapad onder het Johnny Walker bord?
F3 praktijkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef Fopje het volgende:
En het zijn maar 5 plekjes he. Misschien moet ie na Canada elke race wel 5 plekken inleveren op de grid.
Ik ben wel vaker met dat sujet in aanraking gekomen helaasquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen jou en Firefly3
errug verwarrend
RFactor?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ehmm... het lijkt erop dat Grosjean of niet veel eerder remde dan de ronde ervoor, of het geluid van de motor geen betrouwbare bron is voor het terugschakelmoment
Hij zat wel veel meer aan de binnenkant, als hij net zo reed als 2 rondes ervoor was Max erlangs gekomen
Camerapositie echt:
[ afbeelding ]
Zelfde camerapositie, met de locatie van de vorige render:
[ afbeelding ]
Ik vind de gelijkenis eng
3DS Maxquote:
Gas loslaten zonder remmen = knipperend lampje achter. Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:21 schreef twiFight het volgende:
Mensen moeten wel even onderscheid blijven maken tussen remmen (rempedaal bewust indrukken met de voet) en afremmen (op aero/KERS, gaspedaal loslaten met de voet). Dat laatste is heel normaal en doet elke coureur bij elke race (remmen sparen, brandstof sparen, etc.). Dat eerste kan een brake test zijn en dat is niet toegestaan. Dat een auto afremt betekent dus niet per se dat Grosjean ook "vroeger remde".
Ik vind Hakkinen zijn verhaal op zich prima, maar ook opmerkelijk. "Grosjean reed een andere lijn". Errr ja, hij probeerde te verdedingen tegen iemand die 'm in wilde halen. Nogal wiedes dat hij een andere lijn rijdt. "Hij reed een andere snelheid". Ook niet heel verwonderlijk met slechter wordende banden en remmen.
Cool, kan jij dat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3DS Max
[..]
Gas loslaten zonder remmen = knipperend lampje achter. Die heb ik niet gezien.
oh zou dat zo graag willen leren, zodat ik circuitjes kan maken voor Assetto Corsaquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de modellen eerlijk geript uit F1 2012.
Lang geleden dat ik daar wat mee gedaan heb (ca 20 jaarquote:
Wist niet dat dat lampje dan ging knipperen. Dacht alleen bij regen en pitlimiter.quote:[..]
Gas loslaten zonder remmen = knipperend lampje achter. Die heb ik niet gezien.
Als iemand branstof aan het sparen is ofzo zie je het lampje knipperen voor de bochtquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
Wist niet dat dat lampje dan ging knipperen. Dacht alleen bij regen en pitlimiter.
Ja, dat verklaart ook meteen waarom ervaren coureurs ook dit soort fouten maken. Even een paar voorbeelden, Webber in Valencia 2010, Schumacher meerdere keren in Singapore, Grosjean in Monaco 2013, etc.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Massa is Max gewoon te jong, heeft-ie te weinig ervaring en doet-ie daarom levensgevaarlijke dingen. Zijn superlicentie zou heroverwogen moeten worden. Just saying
Massa heeft vergelijkbare acties laten zien, maar dan met 10 jaar ervaring. Wat zegt dat over hem dan? Ook zijn superlicentie niet waard?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Massa is Max gewoon te jong, heeft-ie te weinig ervaring en doet-ie daarom levensgevaarlijke dingen. Zijn superlicentie zou heroverwogen moeten worden. Just saying
Bedankt voor de mededelingquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
wel een sympathieke gozer verder maar dit zeiken om het zeikenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Massa met al zijn ervaring wel weet waarover hij praat. De man was eens bijna wereldkampioen.
twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 25-05-2015 om 15:43:31Misschien heb ik in Canada een intv. met Massa. aanvraag gedaan bij Williams. kan leuk worden:))) hij krijgt m dan wel van me reageer retweet
dat interview krijgt hij dus nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft Olav dat interview met Massa al?twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 25-05-2015 om 15:43:31Misschien heb ik in Canada een intv. met Massa. aanvraag gedaan bij Williams. kan leuk worden:))) hij krijgt m dan wel van me reageer retweet
Dat wil niet zeggen dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Massa met al zijn ervaring wel weet waarover hij praat. De man was eens bijna wereldkampioen.
Leeftijd is slechts een getal. Als hij maar over het stuur kan kijken, bij de pedalen kan en bewezen heeft dat hij kan rijden zou het prima moeten zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |