SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door SQ op 25-05-2015 10:14:25 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
checken op: pijn, fles op schone luier aan... En anders hop in bedquote:Op maandag 25 mei 2015 07:45 schreef AwayTL het volgende:
Wat doen jullie trouwens met een baby die echt alleen maar wil jammeren?
Op schoot is niet goed, wagen niet, in de auto niet, kleedje niet, stoel even, tula ging wel goed gisteren, maar moet nog wat meer oefenen met rugdragen om het langer vol te houden.
Laten jullie dan gewoon op schoot een beetje piepen, zodat hij weet dat je er voor hem bent?
klinkt vermoeiend Zoëquote:Op maandag 25 mei 2015 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
AwayTL
Hier ook veel gejammerS.ophie heeft best veel volume ..
Ik zie ook best veel nieuwe ontwikkelingen en daardoor is ze snel moe. Ze is veel actiever dan E.mma (al kan E hetzelfde als S) maar E is gewoon rustiger.
Ik doe S sneller op bed, muziekje aan en in de rust. Ze zijn ook zoekende naar
een nieuw ritme lijkt het. Ze weigeren nog steeds vaak de fles. 1x pd beginnen ze tegelijk te huilen(krijsen) en dan moeten ze echt de fles. als ik het regelmatig aanbied willen ze het niet dus moet echt afwachten..
Ik vind dit best een pittige fase![]()
Ze eten gelukkig wel goed.
Weer fruit geïntroduceerd . Banaan met liga ging goed.
Ze drinken gelukkig af en toe slokjes water uit een chicco fles. Andere flesjes willen ze niet(heb allemaal avent en dr Brown flessen)
Valt mee hoor, 71 cm. Nog altijd onder gemiddeldquote:Op maandag 25 mei 2015 10:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Lucas! Wat goed! En wat issie lang!!
Wat leuk dat ie nog in de box speelt! Wij hebben m weggehaald. O zat er maar spiradisch in en ze vond het maar saai, die bewegingsbeperking. Wat een ruimye je dan ineens hebt in je huiskamer <3
veel bijtspeelgoed geven .. sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Even zonder bijlezen, heeft iemand tips tegen knarsen of moet ik dit lijdzaam doorstaan? Ik heb geen kippenvel meer over en ze doet het pas sinds vanmorgen![]()
Dat wordt lijdenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Even zonder bijlezen, heeft iemand tips tegen knarsen of moet ik dit lijdzaam doorstaan? Ik heb geen kippenvel meer over en ze doet het pas sinds vanmorgen![]()
8,5 jaar geleden was jij 12 manquote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef Zoë23 het volgende:
lief tante soesa
wat goed chanty!!
Wat fijn Razz
LT
Is het ookben soms blij dat ik weer werk. Alleen tot 22u werken is niet zo prettig
![]()
En misschien kan ik dan toch na de zomer aan de slag als S.ociotherapeut. Wel op een strengbewaakte en gesloten afdeling..weet nog niet of ik dat wil met 3 kindjes thuis. 8,5jr geleden was dat toch makkelijker..
Wil er heel erg graag weer aan het werk *zucht*
Jaarstagequote:Op maandag 25 mei 2015 14:02 schreef AwayTL het volgende:
[..]
8,5 jaar geleden was jij 12 man.
Maar klinkt wel alsof je er gelukkiger van zou worden.
Frans slaapt veel vandaag, als hij wakker is, is het gezeur
. Toen peuter een tand (eu nee hij kreeg alles tegelijk zo ongeveer) kreeg heeft hij ook heuuuul veel geslapen. Was hij echt 2 uur van die 2 dagen wakker ofzo. Heerlijk. Geen leed.
Nikki kan het ook! Ga er voor !quote:Op maandag 25 mei 2015 14:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Jaarstage![]()
Alle afdelingen waar ik daarna heb gewerkt vond ik toch minder leuk.
De afdelingen waar ik nu werk zijn wel leuk voor nu (rustiger) maar ik mis een bepaalde verantwoordelijkheid in deze functie.
We zullen zienzou wel erg leuk zijn als t te combineren is met thuis.
Oei tandjesleedfijn dat hij lekker slaapt!
quote:
Zo ga ik weer terug naar de kindeonco.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]NIKKI is een goed voorbeeld idd
Werken maakt me ook gelukkiger (gedoe met werkgever nietmaar het contact met de cliënten wel)
L van Chanty is al 11 maanden en die van mij bijna 10.. die van Blue ruim 10 geloof ik... dus ja er gaan dr wel een paar verhuizen...quote:Op maandag 25 mei 2015 17:25 schreef Risu het volgende:
Wat gaan die baby's ineens snel. Straks zitten jullie allemaal al in het dreumestopic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Saar begon met zitten, toen tijgeren (achteruit) toen staan en nu dus kruipen... er is nog hoopquote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef Dyre het volgende:
Shop, wat fijn dat ze nu allebei thuis zijn!
Heerlijk gevoel, met een baby in de maxi-cosi eindelijk thuiskomen en je gezinnetje thuis compleet hebben. Kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn met 2 babietjes
L staatWat een groot mannetje is het meteen zeg!
En Saar kruipt
Ik denk dat mijn L het kruipen echt overslaat. Ze tijgert, is daarna gaan zitten, probeert nu te staan, maar kruipen ho maar. Hoe leer je ze dat?
Ingee, schone kleding ook voor jezelf meegerekend? Met mijn spuugmonster moet ik echt 3 keer op een dag wisselen van shirtje
Dat is wel een gebruikelijke volgorde hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef Dyre het volgende:
Ik denk dat mijn L het kruipen echt overslaat. Ze tijgert, is daarna gaan zitten, probeert nu te staan, maar kruipen ho maar. Hoe leer je ze dat?
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Staan op een gladde vloer is ook niet altijd makkelijk
Chanty, wij hebben O haar sokken uitgedaan en haar in principe haar gang laten gaan. Ze i een paar keer gevallen, maar stond al vrij snel heel stevig. Steil achterover vallen is hier niet gebeurd. Meer dat ze in zit viel en daarna omrolde. Maar zorgen voor stroeve voeten op gladde grond is wel een tip.
Wat kan je gloeie van trots soms, zeg! Was op kraamvisite met O en daar waren nog wat vriendinnen, zonder kinderen. En O maar lachend rondkruipen, blauwe bessen eten, bij iedereen op schoot, bij de baby in de maxicosi koekeloeren, nog meer blauwe bessen eten, al gierend de doodsbange kat achterna zitten. Kind had de tijd van haar levenEn iedereen daarna: joh, is ze altijd zo blij? Is ze altijd zo gezellig en rustig? Wat een mooi meisje. En oh wat is ze lief! Wat kruipt ze mooi! Die haartjes! Oh ze lijkt echt op je! Wat lacht ze veel! En dan maar ja-knikken. *gloei*
/trots weekdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga niet haten omdat ik mijn peuter spray tan
[ Bericht 61% gewijzigd door Spees_Eend op 25-05-2015 20:47:49 ]
Damn die van jou gaat ook hardquote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef Loj het volgende:
Woe, kruipende Saar
Ik schoof de tafel altijd op veilige afstand Chanty, en verder ja had Ow wel eens pijn...
Js gaat de hele kamer door op het moment. En ik moet het bedje lager zeggen, hij had zich vanmiddag met twee handjes omhoog getrokken en hing over het bedrandje heen
+1quote:Op maandag 25 mei 2015 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat klinkt ook echt heerlijk Room!snap dat je dan uit elkaar knapt!
Chanty ik leg achter Suus voor de zekerheid ook een kussen. Ze zit al heel goed zelf maar is nog te wiebelig om zich altijd te kunnen corrigeren. Vallen vind ik echt niet erg maar dan liever niet met haar bolletje op de houten vloer. Dat vind ik zielig.
Brrrrquote:Op maandag 25 mei 2015 20:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1
Maar met het optrekken aan alles en klimmen op alles is het soms wel lastig om het vallen voor te zijnZodra ze valt lijken haar hoofd en vloer ook te werken als een soort magneetjes. Ze valt niet op haar kont of op haar zij, altijd op haar hoofd
Dat gaat met een klap (en daarna overstuur gehuil), ik schrik me elke keer weer kapot.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:17 schreef ingee het volgende:
Jeuj! Staande L en kruipende S.
een knuffeltje oid en een gedragen shirtje van jou waar je geur aanzit. Op die manier heeft ze iets van jou bij zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes morgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:19 schreef AwayTL het volgende:
Ooooo spees die foto'sen S1 wordt echt een hartenbreker! S2 is echt wel een kopie van jou he ( of ligt het aan mij dat ik jou ook wel met je tong uit je mond in bad zie zitten
)
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Spees, nu moet ik een bad en een tweede kindje. Wat doe je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Drogerquote:Op maandag 25 mei 2015 21:52 schreef Twinkle20 het volgende:
De S'jes![]()
Te schattig![]()
Ik doe ze hier altijd in bad. Zou niet weten hoe ik ze in de douche moet doen tenzij dragen. Anders glibberen ze alle kanten op.
Hilmo ik had Sesamstraat ook gezien.. ik hou ervan
![]()
Pfieuw het lijkt toch iets beter te gaan hier. Beide kids nog wel flink diarree maar geen gebraak meer vandaag. Scheelt me al de helft qua was. Zit er nu toch serieus aan te denken om een droger aan te schaffen want handig was het niet de afgelopen dagen. Als het kouder was geweest had ik ook een vet probleem gehad omdat de was dan niet zo snel zou drogen.
Pinksterweekend wel compleet in het water gevallen helaas![]()
maar over vijf weken zomervakantie. Dus dan geen school ... wel mijn werk nog maar die uren probeer ik zo minimaal mogelijk te houden zodat we toch wat leuks kunnen ondernemen. Want ik was jaloers op al die leuke uitjes van jullie de afgelopen dagen!
Toen sliep ze nog hele avonden op mij...quote:Op maandag 25 mei 2015 22:07 schreef faptist het volgende:
Mwoh... Wat een lieve foto's!
Jm,
Sterkte met wat het ook is wat zo veel drukte in je hoofd veroorzaakt. Soms is het juist goed om er even aan toe te geven en het te ventileren..
Vanaf wanneer is het verstandig om je baby structuur aan te leren met naar bed gaan enzo?
Ik ben er helemaal niet mee bezig geweest. Ging altijd goed en sinds een paar dagen gaat het lastiger. Ze blijft maar wakker.
Of wordt na 20 min wakker en gaat dan jammeren/huilen.
Maar nu las ik net dat ik er verstandiger aan had gedaan wanneer ik haar altijd met hetzelfde patroontje naar bed breng.
Badje, voeden en slapen bijvoorbeeld.
Of de pyjama aan doen.. Hier ligt ze regelmatig met haar kleertjes van die dag in de wieg.
Hoe doen jullie dat? Ze is nu 2 maanden (min 1 dag!). -mocht dat iets uitmaken
Thanks. Ik had nog niet gezegd dat ik jouwes mooierds vind, maar dat was impliciet in mijn reactie over jou met je tong uit je mond in badquote:
Issie ookquote:Op maandag 25 mei 2015 21:56 schreef Crumpette het volgende:
Fijn twink! T komt goed! En een droger is echt heerlijk, in de winter al helemaal.
melba lijk me een gezelligerd kwak! En spekarmpjes
wat de rest zegt: ws een sprongetjequote:Op maandag 25 mei 2015 22:07 schreef faptist het volgende:
Mwoh... Wat een lieve foto's!
Jm,
Sterkte met wat het ook is wat zo veel drukte in je hoofd veroorzaakt. Soms is het juist goed om er even aan toe te geven en het te ventileren..
Vanaf wanneer is het verstandig om je baby structuur aan te leren met naar bed gaan enzo?
Ik ben er helemaal niet mee bezig geweest. Ging altijd goed en sinds een paar dagen gaat het lastiger. Ze blijft maar wakker.
Of wordt na 20 min wakker en gaat dan jammeren/huilen.
Maar nu las ik net dat ik er verstandiger aan had gedaan wanneer ik haar altijd met hetzelfde patroontje naar bed breng.
Badje, voeden en slapen bijvoorbeeld.
Of de pyjama aan doen.. Hier ligt ze regelmatig met haar kleertjes van die dag in de wieg.
Hoe doen jullie dat? Ze is nu 2 maanden (min 1 dag!). -mocht dat iets uitmaken
Lquote:
argh! ik haal alle babies door elkaar... sorry!quote:Op maandag 25 mei 2015 22:43 schreef Dyre het volgende:
[..]
L
Maar thanks
Wat worden ze groot he, onze frummels. Ik moet ook maar eens in het dreumestopic kijken geloof ik, over 5 weken is het al zo ver![]()
![]()
Eu ja, maar L heeft gecheat, dan mag jij dat ook!quote:Op maandag 25 mei 2015 22:43 schreef Dyre het volgende:
[..]
L
Maar thanks
Wat worden ze groot he, onze frummels. Ik moet ook maar eens in het dreumestopic kijken geloof ik, over 5 weken is het al zo ver![]()
![]()
Niet...quote:Op maandag 25 mei 2015 22:43 schreef Dyre het volgende:
[..]
L
Maar thanks
![]()
Je laatste zinnetje... wat verwoord je t mooi!quote:Op maandag 25 mei 2015 23:27 schreef faptist het volgende:
Oh Bedankt dames. Wat een geruststelling weer. Stom om toe te geven, maar echt een pak van mijn hart.
Stomme opvoedkundige boekjes neem
Ik soms gewoon te serieus.
Ik krijg ook steeds te horen "komt dat wel uit met haar middagslaapje?" wanneer iemand iets met me wil afspreken
Lol. Wat? Ze slaapt gewoon wanneer ze slapen kan.
maar iets meer herhaling kan misschien geen kwaad.
Hier ook een beetje een but weekend gehad waardoor alles me gewoon meer dwars zit. Ik heb aan man duidelijk gemaakt dat ik verandering wilde. Hij is zo passief de laatste tijd. Ik voel me al een tijdje meer de huisgenoot als zijn vrouw. Ik mis het spontaan ergens naar toe gaan zoals Iets ophalen van Mp aan de andere kant van het land en er een daagje van maken.. Een kaartje.. Een attentie.. gewoon even van elkaar genieten. Dat werd een huilbui van mijn kant en een stille man. Vandaag gaf hij aan dat hij ook ongelukkig is. Niet met mij of R. (Pffew!) maar met zijn (nieuwe) baan. Hij heeft er geen plezier in, maar weet ook niet wat hij dan wel wil. Hij kent en kan niets anders dan schilderen (huisschilder).
Hij heeft 5 maanden thuis gezeten en 'niks' gedaan, zoals hij dat zegt. behalve mij verzorgen tijdens de horrormoonvolle laatste maanden van de zwangerschap! Noem dat maar niks..
En daardoor voelt hij zich mislukt.
Hij heeft het idee dat hij geen passie heeft in wat hij doet. Dat hij dit opvult met klein geluk (gamen, telefoon gamen, weer gamen). Hij mist iets en weet niet wat en zo zet hij zichzelf uit.
Sorry. Moest het er even uit gooien.
Ik gun hem alles en zo niet meer, maar iemand die zelf niet eens weet wat Hij wil: .. Hoe help je die?
-kind op schoot.. Manlief naast me te slapen. Ik voel me zo rijk, maar ook zo kwetsbaar.
als hij het dan zo moeilijk vindt om het initiatief te nemen, waarom neem jij het dan niet? neus eens op mp rond naar iets wat je graag wil hebben, zoek het zo ver mogelijk weg en sleep hem gewoon mee.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:27 schreef faptist het volgende:
Oh Bedankt dames. Wat een geruststelling weer. Stom om toe te geven, maar echt een pak van mijn hart.
Stomme opvoedkundige boekjes neem
Ik soms gewoon te serieus.
Ik krijg ook steeds te horen "komt dat wel uit met haar middagslaapje?" wanneer iemand iets met me wil afspreken
Lol. Wat? Ze slaapt gewoon wanneer ze slapen kan.
maar iets meer herhaling kan misschien geen kwaad.
-edit om edit-
-kind op schoot.. Manlief naast me te slapen. Ik voel me zo rijk, maar ook zo kwetsbaar.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:03 schreef faptist het volgende:
Nu ik er over nadenk kom ik tot de conclusie dat ik gewoon soms eventjes in een romcom wil leven
+1 op echt allesquote:Op maandag 25 mei 2015 23:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je laatste zinnetje... wat verwoord je t mooi!
Wb je man, geef het tijd, hij zal moeten ontdekken wat hij echt wil en waar zijn passie ligt, en dat kan wel even duren voor je dat ontdekt...
En wb t meer tijd voor elkaar herken ik wel, dat schiet er met Saar ook gewoon vaak bij in, maar tegelijk hebben we allebei ook niet echt de behoefte om samen weg te gaan, we gaan net zo lief met zn 3en.
Kaartjes en attenties... mijn man is zo romantisch als een loden deur, dus dat ben ik sowieso niet gewend
Het gaat echt waanzinnig snel! En L. van Chanty ook al bojna een jaar!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
omg nog maar 3 dagen![]()
Waar is mijn baby gebleven?
Ik moet toegeven dat ik hier erg weinig heb gepost, niet omdat ik niet wilde, maar ik merk dat ik echt nauwelijks tijd heb om te FOK!ken met 2 kids en een fulltime HBO opleiding... vrije avonden worden besteed aan leren, huiswerk en samenvattingen maken
En nu moet ik over 3 dagen al verhuizen naar het dreumes topicwaaaaaaaar is de tijd gebleven?
Niettus!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
omg nog maar 3 dagen![]()
Waar is mijn baby gebleven?
Ik moet toegeven dat ik hier erg weinig heb gepost, niet omdat ik niet wilde, maar ik merk dat ik echt nauwelijks tijd heb om te FOK!ken met 2 kids en een fulltime HBO opleiding... vrije avonden worden besteed aan leren, huiswerk en samenvattingen maken
En nu moet ik over 3 dagen al verhuizen naar het dreumes topicwaaaaaaaar is de tijd gebleven?
Jij begint?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Het gaat veel te snel allemaal
Tijd voor een nieuwe!
ik zou persoonlijk lekker laten knippen. t hoeft niet meteen model bloempot of opgeschoren met een kuifje oid he? ik heb nu zelf melle's haar boven zijn oortjes al twee keer een beetje geknipt omdat t op zn oorschelp hing.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:34 schreef Chanty het volgende:
Mensen wat vinden jullie? Ik twijfel over wel of niet met Lucas naar de kapper gaanIk vind het toch een een dingetje want dan heeft mijn baby straks een kapsel en ik ben bang dat het dan geen baby meer is. Maar dat is hij natuurlijk straks sowieso niet meer
![]()
Zijn haar is best lang (voornamelijk in zijn nek en rond zijn oren). En als ik de babyfoto's van mijn man zie, die hetzelfde kapsel had, dan vind ik hem er wat sullig uitzien met dat lange haar en hoewel ik het nu nog schattig vind bij Lucas, wil ik niet dat hij straks ook sullig eindigt en ik dat gewoon niet zie door mijn alles verblindende liefde voor mijn kind ().
is jouwes niet geknipt dan? groeit zijn haar vanzelf in zo'n tof model?quote:
met een wattenstaafje. Gewoon niet tot de hersentjes prikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:52 schreef faptist het volgende:
Het lange haar staat Lucas allerschattigst. Ik zou het gewoon een beetje bij knippen.
Haar uit ogen, oren en nek bijvoorbeeld.
En yes. M'n afspr van 14:00 gaat niet door. Lekker lummelen <3
Hoe halen jullie de purken uit een baby neus?
Ik hoor dat er een dik groen propje zit, maar kan er niet bij met m'n vinger.
Wattenstaafje lijkt me al gauw te ver gaan en het baby wattenstaafje pakt het net niet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is jouwes niet geknipt dan? groeit zijn haar vanzelf in zo'n tof model?
ik zou ook niet voor een geknipt kapsel gaan, maar lange pluizen in nek en ogen en boven oren ben ik gewoon allergisch voor
Hehehehehequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Groene pulken hier met een stukje keukenrol/wcpapier gefrummeld en dan de grote vermoordtruc uithalen.
Met de tandenborstel er langs was het toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:20 schreef Crumpette het volgende:
Yay samen uit eten Chanty!Zo belangrijk.
Selvaria, heb je je plintjes wel gestofzuigd?![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Groene pulken hier met een stukje keukenrol/wcpapier gefrummeld en dan de grote vermoordtruc uithalen.
Heilige stront!quote:
menigmaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben je al gebeten met haar nieuwe scherpe tandjes?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zag net een kind voorbij kruipen met een kat in zijn handjes![]()
Oftewel poes sleept mee aan zijn staart
Bevrijd ik kat, zit die sukkel te knorren als een grote
Dat postte ik gisteren nog in het bvtopic.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tandenboks! Maar mauw heeft wel echt haast!
Benijd jullie bv niet met die tanden... ik heb n blauwe plek op mn arm vh bijten, en dat dan in de buurt van je tepel...kleine piranha's zijn t.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boaz heeft met bijna 10 maanden nog steeds maar twee tanden![]()
Tot p 5 doorgelezen, dus wilde alleen even een boks doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou persoonlijk lekker laten knippen. t hoeft niet meteen model bloempot of opgeschoren met een kuifje oid he? ik heb nu zelf melle's haar boven zijn oortjes al twee keer een beetje geknipt omdat t op zn oorschelp hing.
maar goedik ben dan geloof ik ook de enige moeder op Fok die lang haar bij jongens vrijwel zonder uitzondering vreselijk vindt (kort staat bijna altijd vlotter en leuker wat mij betreft), en een boblijn bij meisjes niet "zonde"
jamaar Silliequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:58 schreef Spees_Eend het volgende:
6 tanden, djiezes. Succes met voeden, ik heb nog heel even mogen genieten van voeden met 1 tand bij baby en ik gilde het al uit bij het bijten
Lang haar bij jongens vind ik meestal leuker dan kort. Mits niet enorm sluik haar bij lang haar en tenzij een heel zachte uitstraling bij kort haar.
Ik heb Sils haar afgelopen herfst voor het eerst echt kort laten knippen en hij ging van een heel lieve en open uitstraling naar een boevenwesleyhoofd. Hoewel het hem objectief gezien prima stond, kreeg ik instant heimwee
Ohquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar Silliedat vind ik ook niet echt lang hoor, wat hij heeft/had.
dus daar heb je toen meteen een mooie piercing doorheen gejast? /omdenkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:24 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat postte ik gisteren nog in het bvtopic.
Ik had serieus perforatiegaatjes incl bloed
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dus daar heb je toen meteen een mooie piercing doorheen gejast? /omdenken
Maizena tegen luieruitslag! Houdt het droog!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:10 schreef faptist het volgende:
Mwuh.. Ro slaapt steeds 10 minuutjes, piest en dan is het huilend wakker worden.
Ik haat luieruitslag.
Blue,
Wat een toffe kat heb jij.
Jammer van de piercinggaatjes.. Dat is zó 2014. Micro dermals moet je hebben.
Lief dat je her vraagt!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Wat worden jullie baby's groot!
Jaleesa, hoe is het nu met die epilepsie? Is daar nog iets uit gekomen?
Verder niet zo bijgelezen, want druk. Maar tand #6 is eindelijk door. Hopelijk even wat minder nachtdrama weer*doet boks met DaD*
Meestal klappert ze nog ff d'r schedel op zo'n hard stuk plastic. Viel me alleszins meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:55 schreef BlueEyes het volgende:
Soesje![]()
Mauwtje die mama van jou dat wordt janken
Ja dat idd, ze doet het zo beheerst, zo'n beetje wiegend ipv headbangend!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef Skittles het volgende:
Wat doet ze dat wiebelen zachtjes en liefen al op handen en voeten wow!
Lou is echt een wildebras volgens mij vergeleken met Mauw![]()
Suus in de versnelling!
We hebben een prinsessenkasteel van megabloks...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Goed om te horen dat ze er geen last van heeft Jaleesa!
Wat voor cadeau heb je gekocht GM?
Kijk nou wat mijn baby op het kdv ineens aan het doen is:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze heeft de 5e versnelling nu echt gevonden
Zo, nou! Je arme rugquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tof om te zien, Mauw. Even tussendoor die speen in dr mond
S heeft dit nog nooit zo gedaan, meestal gaat ze meteen huilen als ik dr op dr buik op de grond leg.
Dat lopen vindt zij heel leuk maar ik en mijn rug iets minder. Ze heeft mij er namelijk nog bij nodig en ik heb mijn handen af en toe ook voor wat anders nodig
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja, 't is natuurlijk ook nog gewoon een tandeloze melkbaby, tegelijk.![]()
Babysukkels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LT en GM goede stats! Man man… 10 kilo ook
JJ wel eng, hopelijk groeit ze er vlot overheen dan.
Pessie welkom terug
Soes die van jou heeft echt enorme haast om groot te worden he
SQGaat vast niet meer lang duren!
Blue nu pas een eerste tik? Hier heeft Lucas er al zoveel gehad maar het maakt weinig indruk
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Met nog ruim 9 weken te gaan heb ik net mevrouw haar eerst verjaardagscadeau binnen...mja 55% korting en past bij t cadeau van oma, dus deze moest ik er gewoon bij hebben
Over 9 weken al???quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Met nog ruim 9 weken te gaan heb ik net mevrouw haar eerst verjaardagscadeau binnen...mja 55% korting en past bij t cadeau van oma, dus deze moest ik er gewoon bij hebben
Dat zou voor mij ook meteen dé reden zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Chanty het volgende:
Dreumesklaar idd en wat ook meespeelde was dat mijn moeder vorige week zei dat hij het haar van mijn schoonvader heeft (ook altijd te lang) en ik wist dat ze gelijk had en aangezien ze over een paar weken weer naar Nederland komen, moest ik die gelijkenis om zeep helpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik weer aanhaken!
Ohja, Inge heeft vandaag d'r eerste werkdag geloof ik! Hoe is dat gegaan??
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weinig gelezen en heel veel gedaan, ik ga weer aanhaken.
Sjaak slaapt overdag nog steeds nauwelijks over het algemeenmaar we hebben een avondritueel ingesteld een paar avonden geleden om hem in ieder geval 's nachts goed te laten slapen. Hij gaat in bad om 19.00u, krijgt daarna een flesje, dan een half uurtje omhoog houden en om 20.30u naar bed. Slapen tot 23.00u, dan weer een flesje en dan met z'n drietjes slapen. En hij slaapt tot nu toe (*afkloppen ivm fokwet) door tot 6.30u/7.00u! Dan is het weer verschonen en flesje en dan wil hij nog doorslapen tot 10.00u. Ook al slaapt hij overdag dus niet/nauwelijks, genoeg uren maakt hij wel gelukkig. Nu maar hopen dat hij het zo volhoudt!
Vanmorgen bij de babymassage heeft hij 2x over me heen geplast, met een mooie straal. Hij was lekker ontspannen zullen we maar zeggen.
Verder kan Sjaak nu van buik naar rug rollen! Heerlijk houterig en onhandig, maar hij doet het wel!
SlaapSjaak met pakje van Kwak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik weer aanhaken!
Ohja, Inge heeft vandaag d'r eerste werkdag geloof ik! Hoe is dat gegaan??awww wat lief! nu kan ik ineens goed inschatten hoe klein/groot hij is
staat m snoepig en hij kan nog even voort denk ik...
en go Sjaak!dat rollen van buik naar rug kunnen ze na t begin weer even mee stoppen, tot t gecontroleerder gaat. dus niet sxhrikken als hij zn trucje ineens weer afleert (tussendoor leren ze dan eerst vaak nog van rug naar buik).
Kwak
Behalve dat beeb niets wil afrondenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Sjakie!
Lou denkt "wat soeze kan, kan ik ook"? Dafuq baby, doe normaalwat knap!
Inge leeft nog
Ze krijgt van ons een driewieler met duwstang.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef Roomsnoes het volgende:
2 maanden en we hebben een dreumes![]()
Maar wel twee maanden waarinw e naar NL en naar UK reizen <3
Wat heb je voor Saar gekocht, GM?
Wij weten het nog niet. Een zandbak misschien <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn zus krijgt ze een schelp, dus zandbak en badje in 1..S. 2014
J. 2016
Jupquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
GM, jij haalt vrijwillig de roze plastic prinsessenellende in huis?
Wacht m.....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
GM, jij haalt vrijwillig de roze plastic prinsessenellende in huis?
nee, daar ben ik niet zo bang voorquote:
rrrrrr ik ben dan wel blij dat ik een jongetje hebquote:
cool! elk jaar even passenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn dochter heeft ook al n bmx fiets..![]()
![]()
heeft mn vader geregeld, kind kan er de komende 6 jaar echt niet op maar goed...![]()
Niks mis mee toch?! Als saar een werkbank wil ipv n keuken dan krijgt ze een werkbank.. en een skelter en auto's. Oh en ik wil ook een tractor voor dr, met aanhangerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rrrrrr ik ben dan wel blij dat ik een jongetje heb
ik ga trouwens op zoek naar een leuke pop voor Melle. for realz. ik bracht m laatst weg naar t kdv en toen zat ie terwijl ik wegliep bij de leidster op schoot, die hield hem een pop voor die toevallig op de bank lag en hij viel dat ding echt aan met open armpjes en een blik van verrukking
en als ie kan lopen krijgt hij ook een poppenwagen als ie dat leuk vindt.
ja dat dacht je. Vtech heeft een hele aparte meisjeslijn. Allemaal dezelfde autootjes als de normale lijn. Maar dan louter rozetintenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:31 schreef Risu het volgende:
Ik zag vandaag mooie kindjes voorbij komen.
Lucas z'n nieuwe kapselDie traantjesfoto is echt te schattig.
Ik ben ook niet allergisch voor roze poppenspul. Heb er alleen zelf niks mee. Maarja, kind heeft zelf ook wensen straks, dus veel plezier ermee. Doe in het begin wel unisex speelgoed. Zoals lego en blokken enzo. Al is eigenlijk alles wel redelijk unisex.
Y deed vanmiddag duimen, ineens had ze haar duim te pakken ipv de hele vuist. Ik ging helemaalEn heb er een foto en filmpje van.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhhhh cactus wat een mooi en lief kindje![]()
Chanty goeie keuze! Het staat hem goed, dat kortere!
Zo'n roze prinsessenkasteel vind ik zelf echt gruwelijk. Maar ik weet inmiddels hoe een kind daarop kan reageren (lang verhaal over marktplaatsfout waarbij Sil een mega roze beauty slash kapsalon kreeg in plaats van een boerderij) dus ik denk dat saar m helemaal geweldig gaat vinden
Oh en de Suzerups gaat van per ongelukke hupsjes ineens maar effectief vooruithupsen! Vraag niet hoe maar het werkt
Høpsen:
Shhht!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Was je niet jaloers?
M. is een keer gaan huilen toen de leidster haar aan mij gaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En m'n nieuwe bril opgehaald![]()
Ohja! En hier ook vaak een wat verstoorde uk als ik 'm ophaal @ kdv, soms met pruillip of huils.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Wat is dit gaaf om te zien!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhhhh cactus wat een mooi en lief kindje![]()
Chanty goeie keuze! Het staat hem goed, dat kortere!
Zo'n roze prinsessenkasteel vind ik zelf echt gruwelijk. Maar ik weet inmiddels hoe een kind daarop kan reageren (lang verhaal over marktplaatsfout waarbij Sil een mega roze beauty slash kapsalon kreeg in plaats van een boerderij) dus ik denk dat saar m helemaal geweldig gaat vinden
Oh en de Suzerups gaat van per ongelukke hupsjes ineens maar effectief vooruithupsen! Vraag niet hoe maar het werkt
Høpsen:
Mja wat is fulltime, zo'n 4x per dag en ruim niet voldoende voor alleen borstvoeding. Q's tongriempje is gekliefd, geloof inmiddels 3 weken terug. Die middag is ook de laatste keer geweest dat hij goed heeft aangehapt en gedronken.. Maar hij begon een paar dagen later ineens wel z'n tong meer te bewegen! Hoofdzaak voor ons was sowieso het voorkomen van problemen bij het leren eten en praten. Qua fysio had ik geloof ik ook nog niet gezegd dat het geen KISS bleek te zijn, hij heeft geen pijn als z'n nek gedraaid wordt. Hij kijkt gewoon liever naar rechts, hij kan z'n hoofdje duidelijk wel zelf draaien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Da's best lang sunshine. Heb je verder niemand in de buurt?.vriendin voor een gezellig avondje op de bank?
Gevalletje, ook nog es spruw! Gelukkig heb je de oorzaak gevonden, maar wat vervelend zeg. Kolf jij nog steeds fulltime? Is Q al gekliefd?
Je kunt voor jezelf beter gewoon miconazol gebruiken, kun je vrij verkrijgen bij de apotheek. De meeste artsen schrijven dat ook voor: nystatine voor de baby, miconazol voor de mama. Nystatine is namelijk een soort van suikerwater vind ikzelf, ik zou er niet zo gelukkig van worden als ik die plakzooi op mn tepels moest smerenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Mja wat is fulltime, zo'n 4x per dag en ruim niet voldoende voor alleen borstvoeding. Q's tongriempje is gekliefd, geloof inmiddels 3 weken terug. Die middag is ook de laatste keer geweest dat hij goed heeft aangehapt en gedronken.. Maar hij begon een paar dagen later ineens wel z'n tong meer te bewegen! Hoofdzaak voor ons was sowieso het voorkomen van problemen bij het leren eten en praten. Qua fysio had ik geloof ik ook nog niet gezegd dat het geen KISS bleek te zijn, hij heeft geen pijn als z'n nek gedraaid wordt. Hij kijkt gewoon liever naar rechts, hij kan z'n hoofdje duidelijk wel zelf draaien.
Oh en sinds Q z'n tong meer beweegt en sabbelig werd, liet ik em wel af en toe aan m'n tepels likken en ietwat sabbelen (hapte soms wel iets maar hielt niet meer vast). Ga er dus wel vanuit dat die schimmel nu ook aan m'n tepels zit.. Volgens assistente van vervangende HA hoefde ik niks te doen omdat ik kolf, volgens vrouw van cb die ik eerst belde moet ik het juist wel ook op m'n tepels smeren. Lijkt me ook wel handig, hoop dat er dan nog wel genoeg van de 1ml voor Q overblijft, flesje is precies genoeg voor 6 dagen..
Het gaat voorbij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:54 schreef faptist het volgende:
Gevalletje,
Beterschap. Lijkt me zo zielig.
Wel fijn dat jullie er samen zijn achter gekomen wat het is!
JufM,
Toch kopen! Super leuk! Heel veel plezier met de zoektocht.
Ro heeft duidelijk last van de 8 weken sprong.
Huilen! Doet ze normaal nooooooit. Wel af en toe een beetje jammeren, maar nu snap ik dus wat jullie bedoelen met overstekken. Man is ook niet goed genoeg. Alleen bij mij wordt ze rustig.
En niet willen slapen.. Wel willen slapen.. Vechten tegen de slaap. Niet kunnen slapen zonder dat er een tiet aan haar gezicht vast geplakt zit.
Bedankt LE. Dankzij jouw rs kan ik nog een beetje lopen in huis
En dan die klooooote luieruitslag.
Ik probeer nu maar de maizena truc.
Hopelijk gaat het snel over.
Ze ligt nu op m'n borst en hoewel we samen zweten van elkaars warmte laat ik haar lekker liggen.
Merkte vandaag trouwens op dat ze zulke klamme handjes/ armen heeft terwijl ze helemaal niet warm aangekleed is. Is dat normaal?
Katten op facebookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:46 schreef faptist het volgende:
NTS,
Lieverd toch. This too Shall pass.
Ik zou willen zeggen dat het nog 2,5 uur duurt, maar helaas.. Je zult er even doorheen moeten.
Wat fijn dat je moeder je komt helpen. Ik
Hoop dat jij nu even wat tijd voor jezelf neemt. Minstens zo belangrijk!
Ingee,
That's me! Hoe kom je daar nou zo opeens op?
En ro slaapt al zeker een uur! Vooruitgaaaaaaaang
Hahaquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:52 schreef Loj het volgende:
Eigenlijk hetzelfde wat SQ zegt NTS. Het is gewoon super zwaar bij jou als ik het zo hoor.
Zag ik nou dat Lou staat![]()
Ik weet verder ff niet meer waarop te reageren...
Ik heb vandaag een leuke uitdaging. Ik pas op m'n neefje (van m'n zusje, die best veel huilt) en natuurlijk m'n eigen kids. Oh en dan vanmiddag nog m'n nichtje erbij. Dus straks boodschappen doen met een kind in de reiswieg, een op het meerijplankje en Js in de draagzak. Ik vind mezelf stoer! (En Zoe denkt nu vast... Ja en?)
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:34 schreef Hilmo het volgende:
Kruipende S![]()
Nts, sterkte! Klinkt heftig. Hopelijk krijg je hulp.
Oh ja dat wou ik zeggen, kwak, een tip voor een pop doe jongens ook leuk zouden vinden is die van IKEA, heb ik gehoord. Wel schattig dat hij daar zo enthousiast op reageerde.![]()
Wij hebben al een loopfiets in huisop verpakking staat vanaf 3 jaar... Man wou hem kopen bij lidl.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:21 schreef Burdie het volgende:
De IKEA poppen zijn creepy juist
[ afbeelding ]
Yyyy m c aaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die IKEA poppen ook best aardig!
Ik ga voor de homoseksuele neger (middelste rij links), dat is lekker verantwoord
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die IKEA poppen ook best aardig!
Ik ga voor de homoseksuele neger (middelste rij links), dat is lekker verantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |