SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door SQ op 25-05-2015 10:14:25 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
checken op: pijn, fles op schone luier aan... En anders hop in bedquote:Op maandag 25 mei 2015 07:45 schreef AwayTL het volgende:
Wat doen jullie trouwens met een baby die echt alleen maar wil jammeren?
Op schoot is niet goed, wagen niet, in de auto niet, kleedje niet, stoel even, tula ging wel goed gisteren, maar moet nog wat meer oefenen met rugdragen om het langer vol te houden.
Laten jullie dan gewoon op schoot een beetje piepen, zodat hij weet dat je er voor hem bent?
klinkt vermoeiend Zoëquote:Op maandag 25 mei 2015 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
AwayTL
Hier ook veel gejammerS.ophie heeft best veel volume ..
Ik zie ook best veel nieuwe ontwikkelingen en daardoor is ze snel moe. Ze is veel actiever dan E.mma (al kan E hetzelfde als S) maar E is gewoon rustiger.
Ik doe S sneller op bed, muziekje aan en in de rust. Ze zijn ook zoekende naar
een nieuw ritme lijkt het. Ze weigeren nog steeds vaak de fles. 1x pd beginnen ze tegelijk te huilen(krijsen) en dan moeten ze echt de fles. als ik het regelmatig aanbied willen ze het niet dus moet echt afwachten..
Ik vind dit best een pittige fase![]()
Ze eten gelukkig wel goed.
Weer fruit geïntroduceerd . Banaan met liga ging goed.
Ze drinken gelukkig af en toe slokjes water uit een chicco fles. Andere flesjes willen ze niet(heb allemaal avent en dr Brown flessen)
Valt mee hoor, 71 cm. Nog altijd onder gemiddeldquote:Op maandag 25 mei 2015 10:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Lucas! Wat goed! En wat issie lang!!
Wat leuk dat ie nog in de box speelt! Wij hebben m weggehaald. O zat er maar spiradisch in en ze vond het maar saai, die bewegingsbeperking. Wat een ruimye je dan ineens hebt in je huiskamer <3
veel bijtspeelgoed geven .. sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Even zonder bijlezen, heeft iemand tips tegen knarsen of moet ik dit lijdzaam doorstaan? Ik heb geen kippenvel meer over en ze doet het pas sinds vanmorgen![]()
Dat wordt lijdenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Even zonder bijlezen, heeft iemand tips tegen knarsen of moet ik dit lijdzaam doorstaan? Ik heb geen kippenvel meer over en ze doet het pas sinds vanmorgen![]()
8,5 jaar geleden was jij 12 manquote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef Zoë23 het volgende:
lief tante soesa
wat goed chanty!!
Wat fijn Razz
LT
Is het ookben soms blij dat ik weer werk. Alleen tot 22u werken is niet zo prettig
![]()
En misschien kan ik dan toch na de zomer aan de slag als S.ociotherapeut. Wel op een strengbewaakte en gesloten afdeling..weet nog niet of ik dat wil met 3 kindjes thuis. 8,5jr geleden was dat toch makkelijker..
Wil er heel erg graag weer aan het werk *zucht*
Jaarstagequote:Op maandag 25 mei 2015 14:02 schreef AwayTL het volgende:
[..]
8,5 jaar geleden was jij 12 man.
Maar klinkt wel alsof je er gelukkiger van zou worden.
Frans slaapt veel vandaag, als hij wakker is, is het gezeur
. Toen peuter een tand (eu nee hij kreeg alles tegelijk zo ongeveer) kreeg heeft hij ook heuuuul veel geslapen. Was hij echt 2 uur van die 2 dagen wakker ofzo. Heerlijk. Geen leed.
Nikki kan het ook! Ga er voor !quote:Op maandag 25 mei 2015 14:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Jaarstage![]()
Alle afdelingen waar ik daarna heb gewerkt vond ik toch minder leuk.
De afdelingen waar ik nu werk zijn wel leuk voor nu (rustiger) maar ik mis een bepaalde verantwoordelijkheid in deze functie.
We zullen zienzou wel erg leuk zijn als t te combineren is met thuis.
Oei tandjesleedfijn dat hij lekker slaapt!
quote:
Zo ga ik weer terug naar de kindeonco.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]NIKKI is een goed voorbeeld idd
Werken maakt me ook gelukkiger (gedoe met werkgever nietmaar het contact met de cliënten wel)
L van Chanty is al 11 maanden en die van mij bijna 10.. die van Blue ruim 10 geloof ik... dus ja er gaan dr wel een paar verhuizen...quote:Op maandag 25 mei 2015 17:25 schreef Risu het volgende:
Wat gaan die baby's ineens snel. Straks zitten jullie allemaal al in het dreumestopic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Saar begon met zitten, toen tijgeren (achteruit) toen staan en nu dus kruipen... er is nog hoopquote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef Dyre het volgende:
Shop, wat fijn dat ze nu allebei thuis zijn!
Heerlijk gevoel, met een baby in de maxi-cosi eindelijk thuiskomen en je gezinnetje thuis compleet hebben. Kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn met 2 babietjes
L staatWat een groot mannetje is het meteen zeg!
En Saar kruipt
Ik denk dat mijn L het kruipen echt overslaat. Ze tijgert, is daarna gaan zitten, probeert nu te staan, maar kruipen ho maar. Hoe leer je ze dat?
Ingee, schone kleding ook voor jezelf meegerekend? Met mijn spuugmonster moet ik echt 3 keer op een dag wisselen van shirtje
Dat is wel een gebruikelijke volgorde hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef Dyre het volgende:
Ik denk dat mijn L het kruipen echt overslaat. Ze tijgert, is daarna gaan zitten, probeert nu te staan, maar kruipen ho maar. Hoe leer je ze dat?
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Staan op een gladde vloer is ook niet altijd makkelijk
Chanty, wij hebben O haar sokken uitgedaan en haar in principe haar gang laten gaan. Ze i een paar keer gevallen, maar stond al vrij snel heel stevig. Steil achterover vallen is hier niet gebeurd. Meer dat ze in zit viel en daarna omrolde. Maar zorgen voor stroeve voeten op gladde grond is wel een tip.
Wat kan je gloeie van trots soms, zeg! Was op kraamvisite met O en daar waren nog wat vriendinnen, zonder kinderen. En O maar lachend rondkruipen, blauwe bessen eten, bij iedereen op schoot, bij de baby in de maxicosi koekeloeren, nog meer blauwe bessen eten, al gierend de doodsbange kat achterna zitten. Kind had de tijd van haar levenEn iedereen daarna: joh, is ze altijd zo blij? Is ze altijd zo gezellig en rustig? Wat een mooi meisje. En oh wat is ze lief! Wat kruipt ze mooi! Die haartjes! Oh ze lijkt echt op je! Wat lacht ze veel! En dan maar ja-knikken. *gloei*
/trots weekdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga niet haten omdat ik mijn peuter spray tan
[ Bericht 61% gewijzigd door Spees_Eend op 25-05-2015 20:47:49 ]
Damn die van jou gaat ook hardquote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef Loj het volgende:
Woe, kruipende Saar
Ik schoof de tafel altijd op veilige afstand Chanty, en verder ja had Ow wel eens pijn...
Js gaat de hele kamer door op het moment. En ik moet het bedje lager zeggen, hij had zich vanmiddag met twee handjes omhoog getrokken en hing over het bedrandje heen
+1quote:Op maandag 25 mei 2015 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat klinkt ook echt heerlijk Room!snap dat je dan uit elkaar knapt!
Chanty ik leg achter Suus voor de zekerheid ook een kussen. Ze zit al heel goed zelf maar is nog te wiebelig om zich altijd te kunnen corrigeren. Vallen vind ik echt niet erg maar dan liever niet met haar bolletje op de houten vloer. Dat vind ik zielig.
Brrrrquote:Op maandag 25 mei 2015 20:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1
Maar met het optrekken aan alles en klimmen op alles is het soms wel lastig om het vallen voor te zijnZodra ze valt lijken haar hoofd en vloer ook te werken als een soort magneetjes. Ze valt niet op haar kont of op haar zij, altijd op haar hoofd
Dat gaat met een klap (en daarna overstuur gehuil), ik schrik me elke keer weer kapot.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:17 schreef ingee het volgende:
Jeuj! Staande L en kruipende S.
een knuffeltje oid en een gedragen shirtje van jou waar je geur aanzit. Op die manier heeft ze iets van jou bij zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes morgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:19 schreef AwayTL het volgende:
Ooooo spees die foto'sen S1 wordt echt een hartenbreker! S2 is echt wel een kopie van jou he ( of ligt het aan mij dat ik jou ook wel met je tong uit je mond in bad zie zitten
)
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Spees, nu moet ik een bad en een tweede kindje. Wat doe je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Drogerquote:Op maandag 25 mei 2015 21:52 schreef Twinkle20 het volgende:
De S'jes![]()
Te schattig![]()
Ik doe ze hier altijd in bad. Zou niet weten hoe ik ze in de douche moet doen tenzij dragen. Anders glibberen ze alle kanten op.
Hilmo ik had Sesamstraat ook gezien.. ik hou ervan
![]()
Pfieuw het lijkt toch iets beter te gaan hier. Beide kids nog wel flink diarree maar geen gebraak meer vandaag. Scheelt me al de helft qua was. Zit er nu toch serieus aan te denken om een droger aan te schaffen want handig was het niet de afgelopen dagen. Als het kouder was geweest had ik ook een vet probleem gehad omdat de was dan niet zo snel zou drogen.
Pinksterweekend wel compleet in het water gevallen helaas![]()
maar over vijf weken zomervakantie. Dus dan geen school ... wel mijn werk nog maar die uren probeer ik zo minimaal mogelijk te houden zodat we toch wat leuks kunnen ondernemen. Want ik was jaloers op al die leuke uitjes van jullie de afgelopen dagen!
Toen sliep ze nog hele avonden op mij...quote:Op maandag 25 mei 2015 22:07 schreef faptist het volgende:
Mwoh... Wat een lieve foto's!
Jm,
Sterkte met wat het ook is wat zo veel drukte in je hoofd veroorzaakt. Soms is het juist goed om er even aan toe te geven en het te ventileren..
Vanaf wanneer is het verstandig om je baby structuur aan te leren met naar bed gaan enzo?
Ik ben er helemaal niet mee bezig geweest. Ging altijd goed en sinds een paar dagen gaat het lastiger. Ze blijft maar wakker.
Of wordt na 20 min wakker en gaat dan jammeren/huilen.
Maar nu las ik net dat ik er verstandiger aan had gedaan wanneer ik haar altijd met hetzelfde patroontje naar bed breng.
Badje, voeden en slapen bijvoorbeeld.
Of de pyjama aan doen.. Hier ligt ze regelmatig met haar kleertjes van die dag in de wieg.
Hoe doen jullie dat? Ze is nu 2 maanden (min 1 dag!). -mocht dat iets uitmaken
Thanks. Ik had nog niet gezegd dat ik jouwes mooierds vind, maar dat was impliciet in mijn reactie over jou met je tong uit je mond in badquote:
Issie ookquote:Op maandag 25 mei 2015 21:56 schreef Crumpette het volgende:
Fijn twink! T komt goed! En een droger is echt heerlijk, in de winter al helemaal.
melba lijk me een gezelligerd kwak! En spekarmpjes
wat de rest zegt: ws een sprongetjequote:Op maandag 25 mei 2015 22:07 schreef faptist het volgende:
Mwoh... Wat een lieve foto's!
Jm,
Sterkte met wat het ook is wat zo veel drukte in je hoofd veroorzaakt. Soms is het juist goed om er even aan toe te geven en het te ventileren..
Vanaf wanneer is het verstandig om je baby structuur aan te leren met naar bed gaan enzo?
Ik ben er helemaal niet mee bezig geweest. Ging altijd goed en sinds een paar dagen gaat het lastiger. Ze blijft maar wakker.
Of wordt na 20 min wakker en gaat dan jammeren/huilen.
Maar nu las ik net dat ik er verstandiger aan had gedaan wanneer ik haar altijd met hetzelfde patroontje naar bed breng.
Badje, voeden en slapen bijvoorbeeld.
Of de pyjama aan doen.. Hier ligt ze regelmatig met haar kleertjes van die dag in de wieg.
Hoe doen jullie dat? Ze is nu 2 maanden (min 1 dag!). -mocht dat iets uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |