Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb even geen hapjes voorhanden... Ik neem het meestal niet op de foto
Niks mis meequote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Mijn UI is ook een eigen foto, alleen de lichtjes toegevoegd.quote:
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.
Duh.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.
Nee, nog net niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit de inboedel van een overleden tante?
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:23 schreef chufi het volgende:
Mijn servies is of van mn ouders of dat wat ooit mn ex uitgezocht had...
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn dingquote:Op maandag 25 mei 2015 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.
En ze zijn lelijk, maar ik eet er graag van.
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Je italiaans is zeker niet zo goed Pietquote:Op maandag 25 mei 2015 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |