Hoezo? 1 van de 2 ploegen zal er toch echt heen moetenquote:
...quote:Op zondag 24 mei 2015 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? 1 van de 2 ploegen zal er toch echt heen moeten
xDquote:Op zondag 24 mei 2015 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? 1 van de 2 ploegen zal er toch echt heen moeten
Heerenveen gaat wat meer naar voren spelen en Feyenoord krijgt het direct moeilijkquote:Op zondag 24 mei 2015 16:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Het kloten van Feyenoord is weer begonnen.. het is wachten op de 1-1
Als je UPC als provider hebt ben je sws niet wijs.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:47 schreef LouisLitt het volgende:
janlul wat een kutstream. Betaal ik daar nou 50 euro aan UPC voor..??
Hoezo 'ik denk'. Jij weet toch alles?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
kazim gaat warm lopen
ik denk voor bilal
Kut. Maar minder kut dan Heerenveen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe speelt Feyenoord? Zet hem pas net aan.
heeft denk ik meer met die janlul te maken dan met upc of welke provider dan ookquote:Op zondag 24 mei 2015 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je UPC als provider hebt ben je sws niet wijs.
De selectie is gewoon kut. Trainertje vervangen haalt niks uit want rutten haalde al het maximale eruit.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Het kloten van Feyenoord is weer begonnen.. het is wachten op de 1-1
Hahahah of niet die GGMM!!quote:Op zondag 24 mei 2015 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft denk ik meer met die janlul te maken dan met upc of welke provider dan ook
jij snap er ook lekker veel van he hahahah
Het is niet hoogstaand, maar het aanvalsspel is bij vlagen wel aardig en fris met dank aan een goed spelende Achahbar en Bassie. Verdedigende kwetsbaarheid is wel al een paar keer pijnlijk bloot gelegd.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe speelt Feyenoord? Zet hem pas net aan.
Thanks.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is niet hoogstaand, maar het aanvalsspel is bij vlagen wel aardig en fris met dank aan een goed spelende Achahbar en Bassie. Verdedigende kwetsbaarheid is wel al een paar keer pijnlijk bloot gelegd.
Haha je hebt van heerenveen hoerenveen gemaakt, leuk ik snap 'mquote:Op zondag 24 mei 2015 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
bijna iedere ploeg heeft dit seizoen wel lastig gehad tegen hoerenveen
ze selecteren daar vooral op fysieke kracht en lengte ...
Ah nee hè, niet wéér eenquote:
Hele seizoen al niet joh.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:57 schreef Henrys het volgende:
Boeitius heeft vandaag echt nog niks goed gedaan
Kan Boeitius van leren, lijkt wel of die maar 50kg weegt als je ziet hoe makkelijk hij valtquote:Op zondag 24 mei 2015 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Achahbar is echt een geweldig aanspeelpunt voor zo'n klein ventje. Staat echt stevig op z'n poten.
Als je dat dan vergelijkt met Boetiusquote:Op zondag 24 mei 2015 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Achahbar is echt een geweldig aanspeelpunt voor zo'n klein ventje. Staat echt stevig op z'n poten.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan Boeitius van leren, lijkt wel of die maar 50kg weegt als je ziet hoe makkelijk hij valt
Haha echt he. Hij mag wel eens een keer aan zijn (core) stabiliteit werken.quote:
Wie doet eigenlijk de krachttraining bij Feyenoord? De Vrij ging privetrainingen volgen buiten Feyenoord om volgen en dat heeft toen wel enorm geholpenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Haha echt he. Hij mag wel eens een keer aan zijn (core) stabiliteit werken.
Dit dus.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit kan echt niet anders dan mis gaan.
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 24 mei 2015 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit kan echt niet anders dan mis gaan.
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Een klein beetje Ajaxgeluk en het staat 6-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |