je verwacht het nietquote:
Hij zat er gewoon volledig achter.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Terecht, hij prikt hem er gewoon tussen. Niks mis mee.
Ja en hoe had kimi dan een crash moeten voorkomen? Hij prikte hem er niet tussen, hij zat er nog lang niet naast.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:52 schreef Dos37 het volgende:
Heeft de crash van Verstappen toch wat moois voortgebracht
Geen Hamilton
Geen Hamilton
Geen Hamilton
hoho in Maleisie ging het ook al bijna mis en had die geluk dat de andere coureur oplette.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef marcodej het volgende:
Tot nu toe gingen alle inhaalacties van Max goed, en stonden we op de banken. Nu gaat er eentje mis door een blokactie, en nu zijn we aan het piepen.
Max is gewoon een echte racer, en dan maak je af en toe brokken.
jaquote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Mogen dit soort teamorders als bij Red Bull wel?
dat magquote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dit meen je?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
hoho in Maleisie ging het ook al bijna mis en had die geluk dat de andere coureur oplette.
Weer brilliant tactics by Mercedes idd.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Zelden iemand zo een overwinning weg zien geven.
Weer lekker de hele wedstrijd met die engineer babbelen en dan tactisch zo slecht...
Kampioenschap soort van spannend houdenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Weer brilliant tactics by Mercedes idd.
Ja dat meen ik, straks wordt het een tweede Grosjean, een idioot die veel te gevaarlijke acties maakt, een echt talent heeft dat soort kamikazeacties niet nodig.quote:
Alonso kreeg voor zo'n actie wel 5 seconden aan het begin van de race (op dezelfde plek). Alleen rijdt Hulkenberg wel de muur in en Raikkonen niet. ANders had hij echt wel die straf gehad,quote:Op zondag 24 mei 2015 15:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Toch wat stom. Maargoed. Die kop van Lewis straks. -pakt popcorn-
Toen mocht het ook nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Oostenrijk 2002 namelijk ...
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Toch wat stom. Maargoed. Die kop van Lewis straks. -pakt popcorn-
dat magquote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef dz5b604 het volgende:
Sainz trouwens het meeste van iedereen ingehaald.
ja de Manor's zijn een cadeautje natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef dz5b604 het volgende:
Sainz trouwens het meeste van iedereen ingehaald.
Toen mocht het ook en daarna zijn teamorders verboden. Tegenwoordig mag dat weer.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Oostenrijk 2002 namelijk ...
Schumi was dan ook geen talent. Senna ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja dat meen ik, straks wordt het een tweede Grosjean, een idioot die veel te gevaarlijke acties maakt, een echt talent heeft dat soort kamikazeacties niet nodig.
Net zoals Max net deed bij Grosjean...quote:Op zondag 24 mei 2015 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schumi was dan ook geen talent. Senna ook niet.
Die actie in Maleisië was geweldig. En hoezo 'hij had geluk dat de andere oplette'? Je moet altijd opletten als coureur.
Deed Max vandaag anders niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schumi was dan ook geen talent. Senna ook niet.
Die actie in Maleisië was geweldig. En hoezo 'hij had geluk dat de andere oplette'? Je moet altijd opletten als coureur.
veel bliepjes denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:57 schreef franklop het volgende:
Wel jammer dat ze boardradio niet laten horen
Een braketest terwijl je in zijn achtervleugel zit, heeft niets met niet opletten te maken.quote:
onzin en was zeker geen echte braketest.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een braketest terwijl je in zijn achtervleugel zit, heeft niets met niet opletten te maken.
quote:Toto Wolff: "We have lost Lewis [Hamilton] the Grand Prix with our decision [to pit]. We misjudged the gap and all we can do is apologise."
Ja iemand heeft een heel slechte call gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef eenjongen... het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik zou ook boos zijn.
Dat wel natuurlijk. Maar ROS valt niets te verwijten.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef eenjongen... het volgende:
Hij reed zelf de pits in.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef eenjongen... het volgende:
wel in opdracht van het team.quote:
Ja omdat het team dat van hem vroeg, kan je moeilijk weigeren als je net een contract van 150 miljoen hebt getekend.quote:
De 2 marussias inhalen die op 3 rondes eindigen en de rest inhalen door crashes, uitvallers en lange pitstoppen door schadequote:Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef dz5b604 het volgende:
Sainz trouwens het meeste van iedereen ingehaald van de pits naar 10, maar slechter dan Max![]()
En daarna janken dat hij Ferrari niet voorbij kan komenquote:
Eigen keus, of order gekregen? Hij kan moeilijk teamorders gaan weigeren toch?quote:
Nee, natuurlijk niet, maar daar gaat het ook helemaal niet om denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Maar ROS valt niets te verwijten.
Verstappen zou er voor tekenen.quote:
Ja, altijd lastig, tijdverschillen meten met je stopwatch, kan gebeuren!quote:Op zondag 24 mei 2015 15:59 schreef franklop het volgende:
Wolf zegt dat ze dachten dat het gat groter was dan wat het eigenlijk was
Of ze wisselen of niet, daarin zijn ze wel redelijk afhankelijk van het team. Die moeten inschatten of het kan, dat kan 'ie zelf niet, vanuit de wagen. Dit was echt een blunder vanuit de pit.quote:
Nee, weet ik, daarom ook gewoon netjes feliciteren enzo. Maar dat zal nog wel oorlog worden achteraf. Lekker ook, net nadat je 3 jaar bij getekendquote:Op zondag 24 mei 2015 16:00 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar daar gaat het ook helemaal niet om denk ik.
Idd. Het is gewoon een blunder van de mensen aan de pitwall.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, altijd lastig, tijdverschillen meten met je stopwatch, kan gebeuren!
Serieus, 1000 schermen met telemetrie en timing en dan zo'n lulverhaal.
Ja en dat moest waarschijnlijk van het team. Dan ben je gewoon boos, klaar. Als het zijn eigen idee was dan is hij ook boos, op zichzelf. Dan schaamt hij zich en dan is het ook logisch.quote:
Ja, ik kan hem echt heel goed begrijpen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, weet ik, daarom ook gewoon netjes feliciteren enzo. Maar dat zal nog wel oorlog worden achteraf. Lekker ook, net nadat je 3 jaar bij getekend
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om de trolls te negeren? Je weet toch inmiddels wel wie het zijn?
Dit is de crash; http://streamable.com/9f2kquote:Op zondag 24 mei 2015 16:03 schreef Class het volgende:
Iemand gifje van de geslaagde Max inhaalacties?
Hij zal in ieder geval die neiging goed moeten onderdrukken. Kan het me overigens goed voorstellen, zou net zo pissig zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Hamilton gaat zijn engineer neerhoeken met een champagnefles.
onderbuikgevoelens...quote:Op zondag 24 mei 2015 16:03 schreef Toekito het volgende:
* Toekito trots op de inhaalacties van Max. Wel teleurgesteld over het eindresultaat.
Ben benieuwd wat de FIA gaat zeggen....ik neig naar strafpunt op licentie van Gros.
Die gaat nu in zijn eentje die fles champagne adten.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:03 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, ik kan hem echt heel goed begrijpen.
echte grote doen datquote:Op zondag 24 mei 2015 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eigen keus, of order gekregen? Hij kan moeilijk teamorders gaan weigeren toch?
ff wat frustratie wegzuipen, ik geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die gaat nu in zijn eentje die fles champagne adten.
ligt eraan wat je zegt wat mij betreft. Maar alleen Verstappenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het wel mooi dat je hier niets negatiefs over Verstappen mag zeggen, want dan ben je 'een troll'. Lekker makkelijk, allemaal positief lullen dat hij net iemand uit de wedstrijd heeft gekegeld en een ander team punten kost.![]()
Hoop van ganser harte dat het ooit andersom gebeurd, reacties worden dan om te smullen.
Helemaal mee eens, treurige bedoeling hier.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het wel mooi dat je hier niets negatiefs over Verstappen mag zeggen, want dan ben je 'een troll'. Lekker makkelijk, allemaal positief lullen dat hij net iemand uit de wedstrijd heeft gekegeld en een ander team punten kost.![]()
Hoop van ganser harte dat het ooit andersom gebeurd, reacties worden dan om te smullen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die gaat nu in zijn eentje die fles champagne adten.
Laat dat filmpje dan maar zien, een slomo zou ook fijn zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:05 schreef dz5b604 het volgende:
Als ik dat filmje zit, dan remt Max veel te laat, die had uberhaupt nooit die bocht meer gehaald. Grosjean gaat nog wat naar links (waardoor die ook bijna geen schade heeft).
Ze hebben elkaar gewoon uit de wedstrijd gekegeld. Verstappen nam risico door te pushen, Grosjean door als een debiel te verdedigen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
http://streamable.com/9f2kquote:Op zondag 24 mei 2015 16:06 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Laat dat filmpje dan maar zien, een slomo zou ook fijn zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |