Zo leek het ook ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Grosjean remde een halve kilometer voor de bocht ...
Jep.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah gewoon fout van Verstappen dit.
maar dat mag en daar moet Max dan op anticiperen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef DeeBee het volgende:
Dat shot van tevoren leek het alsof hij er zo op rijdt, maar op die on-board slingerde Grosjean half en remde vrij vroeg.
Te gejaagd.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Gewoon de schuld van Verstappen die te laat wou remmen volgens mij.
Trolling ... 't is een levenswijze voor sommigenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Beach het volgende:
Mensen die nooit posten komen opeens weer als ratten tevoorschijn om Max af te kraken
Ja, dat doet-ie dan beter dan Sainz.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef wolferl het volgende:
Dit is wel goed voor Max, dit soort dingen moet je meemaken in je opleiding.
Vandaag wederom wel. Tenzij die ook een idiote fout maakt.quote:
Het eerste waar ik aan dachtquote:
Dit jaquote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Beach het volgende:
Mensen die nooit posten komen opeens weer als ratten tevoorschijn om Max af te kraken
ik ookquote:Op zondag 24 mei 2015 15:32 schreef MakkieR het volgende:
ik kreeg het gevoel dat Grosjean veel te vroeg op de remmen trapte
en dat magquote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef eenjongen... het volgende:
Nou met alle respect hoor maar Grosjean remde wel echt vroeg.
Je plaat blijft hangen.quote:
Jaquote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Maar Max kan toch ook gewoon remmen als Grosjean remt. Gewoon niet goed opgelet dus?
Willen inhalen en niet verwachten dat Grosjean op dat moment zou remmen.. Leermomentjequote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Maar Max kan toch ook gewoon remmen als Grosjean remt. Gewoon niet goed opgelet dus?
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Als je zo dom bent, reageer niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
nee, het is gewoon zo en Max reageerde te laat.
EN DAT MAG!!!!quote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Weten jullie al dat Grosjean te vroeg remde ?
Wist je al dat dat schijnt te mogen?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Alles mag. Betekent niet dat het tof is.quote:
Uhjmm nee, puntje veiligheid! Je hebt opvangen door te liften en je hebt een onvervalste braketest!quote:
DAT MAGquote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Niet met zo'n snelheid en iemand er zo kort op die aan het drukken is. Dat is levensgevaarlijk. Kijken wat de raceleiding gaat doen.quote:
Lukt nooit met een reactietijd van een paar tienden.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
dat leek er wel op. Maar de FIA kan die data zo in zien.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:32 schreef MakkieR het volgende:
ik kreeg het gevoel dat Grosjean veel te vroeg op de remmen trapte
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef tja77 het volgende:
Gewoon tactiek dit, TR pakt de punten en offeren Verstappen op.
Ja ik hoor het hier ook net.quote:
onzin, want je weet dat die daar gaat remmen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lukt nooit met een reactijd van een paar tienden.
Wat is daar slim aan? Grosjean ligt nu ook niet meer 10e hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef BrandX het volgende:
Gewoon een slimme move van grosjean om eerder te remmen. Had hij dat niet gedaan had max de move van de race gemaakt en hem in gehaald.
met andere woorden: dat is topsport.
ik hoop dat ze dat zien, want dit was belachelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dat leek er wel op. Maar de FIA kan die data zo in zien.
gaat nog wel leuk wordenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hamilton heeft nu wel maar 10 laps om 2 man in te halen, ben benieuwd
Dit. Iets meer afstand, GRO wijd en dan Had hij het wrsch gered... Maar achteraf ik het mooi wonen...quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fout van Max, onhandig van Grosjean, gewoon raceincidentje.
grosjean hoopte wsch dat max het op tijd zou zien en genoeg zou afremmen waardoor grosjean geen plekken zou zijn verlorenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar slim aan? Grosjean ligt nu ook niet meer 10e hoor.
Mja tuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
grosjean hoopte wsch dat max het op tijd zou zien en genoeg zou afremmen waardoor grosjean geen plekken zou zijn verloren
Je rijd niet allebei 50 km. per uur, zeer weinig tijd te reageren. Daarbij blokkerende band. Ja, fout van Verstappen, maar sommige mensen hier vinden het wel erg fijn 'm de grond in te boren/trollen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt me niet eens een punt van discussie. Max moet wat minder gehaast zij met dat inhalen van hem, maleisie ging ook een keer maar net goed omdat Ericcson wel op let, in tegenstelling tot Max blijkbaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed ondanks dat Gros heftig remt denk ik dat het toch de schuld van max was. Hoe dan ook dit krijgt een flink staartje. Gelukkig is hij ok.
Precies, dit was strategiequote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Max bezorgt torro rosso wel punten
Ik meld elke troll persoonlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Doe ik 1x verversen. Komt er allemaal "dat mag" onzin in beeld
tsja, dat mag je postenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Doe ik 1x verversen. Komt er allemaal "dat mag" onzin in beeld
Met een paar tienden voorsprong en zo''n snelheid dan kun je niet met de druk omgaan dan weet je dat je hem in je achtervleugel hebt hangenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef BrandX het volgende:
Gewoon een slimme move van grosjean om eerder te remmen. Had hij dat niet gedaan had max de move van de race gemaakt en hem in gehaald.
met andere woorden: dat is topsport.
Senna deed het vier keer.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:38 schreef MakkieR het volgende:
drie keer inhalen op monaco is dat ooit wel eens eerder gebeurt?
Leuk voor jequote:
ik vind dan ook dat max alle lof verdient en grosjean gewoon laf vroeg remde.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Met een paar tienden voorsprong en zo''n snelheid dan kun je niet met de druk omgaan dan weet je dat je hem in je achtervleugel hebt hangen
zal aan de data liggen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie het best gebeuren dat VES een grid penalty krijgt.
Idd. Geweldig leuke rijder.quote:
onzin, gevaarlijk rijden levert je geen punten op.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind dan ook dat max alle lof verdient en grosjean gewoon laf vroeg remde.
Max probeert ten minste.
Het is tenminste een racer, iemand die niet bang is om schade te maken. De rest rijdt gewoon hun rondjes.quote:
hoezo? zegt toch dat hij eerste lagquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef MakkieR het volgende:
ik vind trouwens die blauwe vlag ook maar een rare regel
Het is racen nu gebeurd er tenminste watquote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens een punt van discussie. Max moet wat minder gehaast zij met dat inhalen van hem, maleisie ging ook een keer maar net goed omdat Ericcson wel op let, in tegenstelling tot Max blijkbaar.
Wat een oliedomme opmerking. Je maakt jezelf volkomen belachelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
Max is gewoon een leuke modale rijder. Meer niet. Geen wereldkampioenmateriaal. Met zijn jeugdige enthousiasme kan die best eens een keer verrassen, maar voor de rest is het louter gebaseerd op geluk.
En wat heb jij gepresteerd?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
Max is gewoon leuke rijder. Meer niet. Geen wereldkampioenmateriaal. Met zijn jeugdige enthousiasme kan die best eens een keer verrassen, maar voor de rest is het louter gebaseerd op geluk.
Minimaal 4 auto's afstand voortaan. Of gewoon niet meer inhalen, maakt het een stuk leuker. Wat was er gevaarlijk aan? Remfout, maar hoe was het verder gevaarlijk?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
onzin, gevaarlijk rijden levert je geen punten op.
Daar denkt de F1 wereld anders over.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
Max is gewoon een leuke modale rijder. Meer niet. Geen wereldkampioenmateriaal. Met zijn jeugdige enthousiasme kan die best eens een keer verrassen, maar voor de rest is het louter gebaseerd op geluk.
Oh ik verstond iets als 'Nico was me na de streep voorbij' maar mijn commentator houdt z'n klep niet.quote:
Joh rookie in zn 1e seizoen, wat denk je danquote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
Gewoon Sport 1, maar de commotie was eerst over Max, maar wat HAM deed was bizar.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij loopt je stream een beetje achter
Weet je dus beter dan al die pro's. Ook knap, zo'n hoge dunk van je eigen analystisch vermogenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
Jij bent zeker zo'n babyboomer waarbij de autotjes netjes achter elkaar moeten rijden, owee als je risico neemt. Man man man wat is deze sport ook ontiegelijk verzadigd zeg.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens een punt van discussie. Max moet wat minder gehaast zij met dat inhalen van hem, maleisie ging ook een keer maar net goed omdat Ericcson wel op let, in tegenstelling tot Max blijkbaar.
Oh wacht jij geeft nooit kritiek op mensen die meer hebben gepresteerd dan jij? Je tong zal wel veel overuren hebben gedraaid.quote:
Klopt, als hij er voorbij was hadden we weer 10 tweets van Mercedes en Olaf die klaar komt op tv. Het hoort erbij.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind dan ook dat max alle lof verdient en grosjean gewoon laf vroeg remde.
Max probeert ten minste.
Max Verstappen laat hier wel zien hoe ongelooflijk slim hij is door gebruik te maken van een blauwe vlag, en nog mooier een inhaal actie op Monaco. Dat heb ik hamilton en rosberg vandaag niet zien doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
ongeluk veroorzaken is nooit goed.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n babyboomer waarbij de autotjes netjes achter elkaar moeten rijden, owee als je risico neemt. Man man man wat is deze sport ook ontiegelijk verzadigd zeg.
dat is hier niet aan de ordequote:Op zondag 24 mei 2015 15:42 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Oh wacht jij geeft nooit kritiek op mensen die meer hebben gepresteerd dan jij? Je tong zal wel veel overuren hebben gedraaid.
Sainz presteert wel beter.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, als hij er voorbij was hadden we weer 10 tweets van Mercedes en Olaf die klaar komt op tv. Het hoort erbij.
Sainz wel door de 2 marussia in te halen en problemen bij andere rijders 10e wat een beest 10x beter dan Max hoor ik nu al
Vermoedelijk zal hij zijn getrol van vanmiddag als een gelijkwaardige prestatie zienquote:
ben heel benieuwd naar de redenatie van die pitstop.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:43 schreef franklop het volgende:
Hele race niks aan de hand voor HAM en dan dit
6 races op rij winnen in een uiterst competitief veld met auto's waarbij het lastig inhalen is en ruim een seconde sneller per ronde in de regen rijden dan de rest van het veld op een rondje wat maar 44 seconde duurt is inderdaad puur geluk.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
Ik wil die kop van Hamilton wel eens een keer niet zien op het podiumquote:Op zondag 24 mei 2015 15:43 schreef Beach het volgende:
Ik wil die kop van Hamilton wel eens zien op het podium.
Als hij niet zichzelf uit frustratie een muur in boort...quote:Op zondag 24 mei 2015 15:43 schreef Beach het volgende:
Ik wil die kop van Hamilton wel eens zien op het podium.
Ik citeer slechts Sky.quote:
Jij kijkt 4 jaar f1 zeker?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niemand neemt Sjaak serieus gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef WEST het volgende:
Let maar op nu gaat Villeneuve zijn gelijk opeisen
nee dat is dan weer een voordeelquote:
Hier spreekt een kennerquote:Op zondag 24 mei 2015 15:40 schreef LouisLitt het volgende:
http://espn.go.com/video/clip?id=12942230quote:Op zondag 24 mei 2015 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als hij niet zichzelf uit frustratie een muur in boort...
Toen hadden we ook nog doden in de F1, toptijd...quote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jij kijkt 4 jaar f1 zeker?kijk maar eens wat oude races terug. Deze acties heb ik schumi, hakinnen, hill etc ook zien maken en eraf vliegen
toen er nog heel wat gebeurde in een race dan het veredeld touring rondjes rijden wat er nu gebeurd.
Mjaquote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef WEST het volgende:
Let maar op nu gaat Villeneuve zijn gelijk opeisen
die zou perfect tussen dat onkundig volk op de frontpage passenquote:
Mwah dat lijkt me sterk. Het was gedaan om de penalty te beperkenquote:
Ze gaan eerst de rijders horen denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al uitspraak over incident met Max en Romain?
Denk dat beide rijders eerst gehoord worden en dan de telemetrie bekeken wordt.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar er is geen pit meer dus dan komt die pas na de race erbij. Toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:46 schreef sasquatsch het volgende:
5 seconde straf voor Ricciardo? Kreeg ALonso ook voor eenzelfde actie.
Niet gezien dat ie under investigation is eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2015 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet gezien dat ie under investigation is eigenlijk
Zal na de race pas zijn. Beide coureurs mogen hun verhaal doen inclusief uitlezen data.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
is die wel, ook in beeld geweest.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ik gemistquote:
Krijgt gelukkig een penalty.quote:
Okee duidelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat beide rijders eerst gehoord worden en dan de telemetrie bekeken wordt.
Is het wel. Spuit 11quote:Op zondag 24 mei 2015 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Sinds 96 inderdaad. Gewoon een domme fout, moeilijk he? Accepteren?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jij kijkt 4 jaar f1 zeker?kijk maar eens wat oude races terug. Deze acties heb ik schumi, hakinnen, hill etc ook zien maken en eraf vliegen
toen er nog heel wat gebeurde in een race dan het veredeld touring rondjes rijden wat er nu gebeurd.
hij zegt juist dat die dat niet gaat doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:48 schreef Falco het volgende:
Olav zemelt, dus Ricardo gaat Hamilton nog eens extra pownen
Verliest daar 1 plek mee nu, dus kan best proberenquote:
Verstappen is toch heilig verklaard op fok?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sinds 96 inderdaad. Gewoon een domme fout, moeilijk he? Accepteren?
Zou stom zijn, hij moet minstens 20 seconden krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Verliest daar 1 plek mee nu, dus kan best proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |