Ja boeie die kennen we ook op Veronica kijkenquote:
Nee de banden zijn debiel.quote:
banden worden verneukt door de aeroquote:
Komt wel dichterbij hoor, zij het in tientallen seconden..quote:Op zondag 24 mei 2015 14:28 schreef merino het volgende:
Gat tusen Perez en Ves blijft nu wel rond de 5 seconden hangen
Ja, ik nietquote:Op zondag 24 mei 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja boeie die kennen we ook op Veronica kijken
gaat nog wel dichtquote:Op zondag 24 mei 2015 14:28 schreef merino het volgende:
Gat tusen Perez en Ves blijft nu wel rond de 5 seconden hangen
Aero kun je weinig aan doen behalve de vleugels eraf halen. Banden zijn simpel te fixen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
banden worden verneukt door de aero
allebei debiel
Daarnet had Perez weer beter rondje. Maar lijkt idd wel langzaam dichter bij te komen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt wel dichterbij hoor, zij het in tientallen seconden..
5.0 naar 4.7 naar 4.5
Tienden van seconden, niet tientallenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt wel dichterbij hoor, zij het in tientallen seconden..
5.0 naar 4.7 naar 4.5
Ah ja, kon het weten. Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2015 14:30 schreef MrStock het volgende:
[..]
Tienden van seconden, niet tientallen(Sorry for being taalnazi
)
Ik denk dat Mexicanobakker al naar F1 keek toen jij nog in je vaders balzak rond zwom.quote:
Wat een domme reactie. Normaal zijn er JUIST gevechten op de baan in Monaco.quote:
Zou oud ben ik ook weer niet ben ik bang.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Mexicanobakker al naar F1 keek toen jij nog in je vaders balzak rond zwom.
P4 hoogstens als ik de tijden zo zie...quote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef Zinedinho het volgende:
Als Max zo blijft rijden dan ligt er een podiumplaats voor hem in het verschiet.
Dat zal wel lukken in jaartje of 3quote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef Zinedinho het volgende:
Als Max zo blijft rijden dan ligt er een podiumplaats voor hem in het verschiet.
Ouder dan 50+ tochquote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou oud ben ik ook weer niet ben ik bang.
Je mist Trulli dus? Geen treintje...quote:Op zondag 24 mei 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een domme reactie. Normaal zijn er JUIST gevechten op de baan in Monaco.
Dat er dan niet ingehaald boeit me niet, maar het zou leuk zijn als er wat gasten wat dichter bij elkaar zouden zitten.
Trulli was wel een coureur die voor wat spanning zorgde ja.quote:
Komt wel net rond de pitstops die voor lap 27 waren berekendquote:
Rosberg komt er aanquote:Op zondag 24 mei 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor wie zwaaien ze nu blauwe vlaggen?
Ze doen maar watquote:Op zondag 24 mei 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor wie zwaaien ze nu blauwe vlaggen?
Hamilton vooral.quote:
stukgereden op malledonnaquote:
Gezien zijn tempo was dat niet nodig.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:44 schreef Beach het volgende:
Ik kan nu al de berichten van de trolls op de fp voorspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |