Ja boeie die kennen we ook op Veronica kijkenquote:
Nee de banden zijn debiel.quote:
banden worden verneukt door de aeroquote:
Komt wel dichterbij hoor, zij het in tientallen seconden..quote:Op zondag 24 mei 2015 14:28 schreef merino het volgende:
Gat tusen Perez en Ves blijft nu wel rond de 5 seconden hangen
Ja, ik nietquote:Op zondag 24 mei 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja boeie die kennen we ook op Veronica kijken
gaat nog wel dichtquote:Op zondag 24 mei 2015 14:28 schreef merino het volgende:
Gat tusen Perez en Ves blijft nu wel rond de 5 seconden hangen
Aero kun je weinig aan doen behalve de vleugels eraf halen. Banden zijn simpel te fixen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
banden worden verneukt door de aero
allebei debiel
Daarnet had Perez weer beter rondje. Maar lijkt idd wel langzaam dichter bij te komen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt wel dichterbij hoor, zij het in tientallen seconden..
5.0 naar 4.7 naar 4.5
Tienden van seconden, niet tientallenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt wel dichterbij hoor, zij het in tientallen seconden..
5.0 naar 4.7 naar 4.5
Ah ja, kon het weten. Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2015 14:30 schreef MrStock het volgende:
[..]
Tienden van seconden, niet tientallen(Sorry for being taalnazi
)
Ik denk dat Mexicanobakker al naar F1 keek toen jij nog in je vaders balzak rond zwom.quote:
Wat een domme reactie. Normaal zijn er JUIST gevechten op de baan in Monaco.quote:
Zou oud ben ik ook weer niet ben ik bang.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Mexicanobakker al naar F1 keek toen jij nog in je vaders balzak rond zwom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |