SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 25-05-2015 10:26:59 ]![]()
Ik zeg toch nog steeds 7HL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes en enjoy (op zijn minst tot kilometer 32) Mr. B!Het gaat om de IJsselsteinloop. Na mijn toch wel behoorlijk mislukte Vestingloop had ik revenge nodig. Het liefst in de vorm van een PR (al zei ik dat tegen niemand, mossel had het wel in de gaten), maar mocht dat niet lukken dan op zijn minst gewoon door een rondje lekker te lopen. Ik herinnerde me een verslag van Guppy over de IJsselsteinloop en hoe leuk die wel niet was, en ze hadden er een vijf kilometer.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heel goed! Maar eh... welk rondje en welke tijd hebben we het over? Ik heb endomondo (?) lang geleden al de nek omgedraaid.
Wij op naar IJsselstein en om 13.00 startte ik daar met mijn 5 km. Het plan was om 2 kilometer net onder de 7:00 min/km te lopen en vervolgens te bepalen of ik voor een PR zou gaan. Het ging gewoon lekker. Iedere kilometer ging wat sneller dan de vorige en toen ik er klaar mee was hoefde ik nog maar 1,5 kilometer en lukte het me dus goed om door te lopen en over dat dooie punt heen te komen. Anyway; uiteindelijk liep ik 5 km in 33.28. Bijna drie minuten sneller dan mijn officiële PR op de 5. Ik had al wel sneller gelopen tijdens een 10 km en liep vorig jaar 4.85 in 33.48, maar toch. Bijna drie minuten van m'n PR af ben ik echt superblij mee!![]()
Terecht! Supergoed gedaanquote:Op zondag 24 mei 2015 11:04 schreef Gogo83 het volgende:
Succes en enjoy (op zijn minst tot kilometer 32) Mr. B!
[..]
Het gaat om de IJsselsteinloop. Na mijn toch wel behoorlijk mislukte Vestingloop had ik revenge nodig. Het liefst in de vorm van een PR (al zei ik dat tegen niemand, mossel had het wel in de gaten), maar mocht dat niet lukken dan op zijn minst gewoon door een rondje lekker te lopen. Ik herinnerde me een verslag van Guppy over de IJsselsteinloop en hoe leuk die wel niet was, en ze hadden er een vijf kilometer.
Wij op naar IJsselstein en om 13.00 startte ik daar met mijn 5 km. Het plan was om 2 kilometer net onder de 7:00 min/km te lopen en vervolgens te bepalen of ik voor een PR zou gaan. Het ging gewoon lekker. Iedere kilometer ging wat sneller dan de vorige en toen ik er klaar mee was hoefde ik nog maar 1,5 kilometer en lukte het me dus goed om door te lopen en over dat dooie punt heen te komen. Anyway; uiteindelijk liep ik 5 km in 33.28. Bijna drie minuten sneller dan mijn officiële PR op de 5. Ik had al wel sneller gelopen tijdens een 10 km en liep vorig jaar 4.85 in 33.48, maar toch. Bijna drie minuten van m'n PR af ben ik echt superblij mee!![]()
![]()
Warmte alleen is nooit zo'n probleem, heb vooral last van hooikoorts. Maar het had een uurtje voor de start nog geregend, dus dat viel nu heel erg mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is inderdaad een hele mooie tijd! Het was gisteren best warm, dus des te knapper!![]()
Zo, even weer in het basiskamp in Emmen en dadelijk weer een stukje terug. Vanacht belabberd geslapen, maar lopen gaat vooralsnog goed. We zijn in Nederland, dus nu wordt het qua publiek ook leuker!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Goed bezig!!quote:Op zondag 24 mei 2015 11:28 schreef Cynic het volgende:
Zo, even weer in het basiskamp in Emmen en dadelijk weer een stukje terug. Vanacht belabberd geslapen, maar lopen gaat vooralsnog goed. We zijn in Nederland, dus nu wordt het qua publiek ook leuker!![]()
![]()
Drie minuten, dat is een mooie PR-verbetering, op 5km nog wel. Mooie progressie.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Bijna drie minuten van m'n PR af ben ik echt superblij mee!
Zo te zien heb ik in 5 jaar hardlopen maar weinig gedaan. Gelukkig vind ik het wel steeds leuker.![]()
Superquote:Op zondag 24 mei 2015 11:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Het gaat om de IJsselsteinloop. Na mijn toch wel behoorlijk mislukte Vestingloop had ik revenge nodig. Het liefst in de vorm van een PR (al zei ik dat tegen niemand, mossel had het wel in de gaten), maar mocht dat niet lukken dan op zijn minst gewoon door een rondje lekker te lopen. Ik herinnerde me een verslag van Guppy over de IJsselsteinloop en hoe leuk die wel niet was, en ze hadden er een vijf kilometer.
Wij op naar IJsselstein en om 13.00 startte ik daar met mijn 5 km. Het plan was om 2 kilometer net onder de 7:00 min/km te lopen en vervolgens te bepalen of ik voor een PR zou gaan. Het ging gewoon lekker. Iedere kilometer ging wat sneller dan de vorige en toen ik er klaar mee was hoefde ik nog maar 1,5 kilometer en lukte het me dus goed om door te lopen en over dat dooie punt heen te komen. Anyway; uiteindelijk liep ik 5 km in 33.28. Bijna drie minuten sneller dan mijn officiële PR op de 5. Ik had al wel sneller gelopen tijdens een 10 km en liep vorig jaar 4.85 in 33.48, maar toch. Bijna drie minuten van m'n PR af ben ik echt superblij mee!goed gevoel na afloop is fijn!
En Mr. B! Zet m op vandaag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanmorgen voor het eerst weer eens 10km gelopen sinds de marathon. Ging wel aardig. Het was wel stervensdruk op de dijk: hardlopers, wielrenners, motorrijders, wandelaars, skeeleraars. Het was soms gewoon slalommen. Maar goed. De eerste duurloop naar de HM van Roosendaal zit erop. Als nu dat klein stomme pijntje nog eens weggaat ben ik helemaal tevreden.
En hup MrB!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wij op naar IJsselstein en om 13.00 startte ik daar met mijn 5 km. Het plan was om 2 kilometer net onder de 7:00 min/km te lopen en vervolgens te bepalen of ik voor een PR zou gaan. Het ging gewoon lekker. Iedere kilometer ging wat sneller dan de vorige en toen ik er klaar mee was hoefde ik nog maar 1,5 kilometer en lukte het me dus goed om door te lopen en over dat dooie punt heen te komen. Anyway; uiteindelijk liep ik 5 km in 33.28. Bijna drie minuten sneller dan mijn officiële PR op de 5. Ik had al wel sneller gelopen tijdens een 10 km en liep vorig jaar 4.85 in 33.48, maar toch. Bijna drie minuten van m'n PR af ben ik echt superblij mee!Goed gedaan
![]()
Mr.B ALLEZ !!!!!!
Twijfel of ik naar het strand ga (vast heel druk) of lekker rustig
door het boerenlandschap een LDL ga doen vanmiddag....![]()
Goed bezigquote:Op zondag 24 mei 2015 11:28 schreef Cynic het volgende:
Zo, even weer in het basiskamp in Emmen en dadelijk weer een stukje terug. Vanacht belabberd geslapen, maar lopen gaat vooralsnog goed. We zijn in Nederland, dus nu wordt het qua publiek ook leuker!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een kort bericht uit Kopenhagen: het is helaas een DNF geworden. Tot 18km ging het prima (km's tussen de 3:50 en 3:55) maar toen begon de hamstring ineens steeds pijnlijker te worden. Omdat de finish toen dichtbij was,22km nog er ver is en ik geen zin heb in een ernstige blessure, ben ik uitgestapt. Helaas...
Kopenhagen is trouwens wel een erg leuke marathon om te lopen. Echt een aanrader![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef Mr.B. het volgende:
Een kort bericht uit Kopenhagen: het is helaas een DNF geworden. Tot 18km ging het prima (km's tussen de 3:50 en 3:55) maar toen begon de hamstring ineens steeds pijnlijker te worden. Omdat de finish toen dichtbij was,22km nog er ver is en ik geen zin heb in een ernstige blessure, ben ik uitgestapt. Helaas...
Kopenhagen is trouwens wel een erg leuke marathon om te lopen. Echt een aanraderWel de verstandigste keuze....volgende keer ga je die 2:48 halen !!!
![]()
![]()
Ik zag al geen tijden meer van je na 15 km.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef Mr.B. het volgende:
Kopenhagen is trouwens wel een erg leuke marathon om te lopen. Echt een aanrader
Balen, maar verstandig besluit.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat zonde Mr.B.!
Je bent er vol voor gegaan in je trainingen en alsnog kwam de blessure echt vrijwel uit het niets, dat het al weken sluimerde ofzo. Geeft maar aan dat de grootste challenge bij een marathon fit aan de start komen is, zo ongeveer...
Wel jammer dat deze periode verder niet zoveel marathons meer heeft of het wel echt te warm wordt, al heb je wel een goede basis voor een najaarsmarathon evt. als je de komende maanden de trainingen wat op pijl houdt.Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: