Ik moet je heel eerlijk bekennen.... De voorkant is mij ontgaan?quote:
Ligt eraan hoe lang het nog gaat duren, Taz ligt maar 4 punten achter, ik zie die smeerlap nog wel naar boven klimmen als het seizoen nog lang duurtquote:Op zondag 31 mei 2015 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
Lijkt er wel trouwens op dat we voor het eerst een winnaar krijgen die geen Geo4Kant of Tazmaniac heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees ik hier nou!!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het nog gaat duren, Taz ligt maar 4 punten achter, ik zie die smeerlap nog wel naar boven klimmen als het seizoen nog lang duurt
En wanneer is de laatste?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef n00cL30n het volgende:
Een event, en het klassement ligt gelijk weer helemaal open.
[ afbeelding ]
Dat is het gevaar van Brazil cardsquote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker die juryleden bij Parke - Trinaldo, boren ff dik 30 euro door mn neus heen met hometown judging.
Inderdaad en dan doen we het ook nog eens erg slechtquote:Op zondag 31 mei 2015 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
Lijkt er wel trouwens op dat we voor het eerst een winnaar krijgen die geen Geo4Kant of Tazmaniac heet.
Patrick Holohan heeft een schorsing lopenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Laat het een grapje zijn...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door THEFXR op 01-06-2015 12:06:25 ]
quote:Op maandag 1 juni 2015 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Patrick Holohan heeft een schorsing lopenHmmz, als het daar maar bij blijft ben ik happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Eerlijk gezegd weet ik het niet.... Tot het eerste event in juli?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En wanneer is de laatste?
Er staan 43 events gepland dit jaar en we hebben er 17 gehad.
Tot het laatste event in juni en dan in juli weer een nieuw seizoen beginnen? Want op 11, 12 , 15 en 18 juli heb je alweer vier events.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet.... Tot het eerste event in juli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |