SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
Optreden bij The Voice
2e repetitie in Wenen
En de grote vraag is natuurlijk, welke jurk gaat ze dragen?
Wordt het: #Teamjurk1
Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
Of toch: #Teambroekpak
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
twitter:Craig_92 twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 23:08:33The song says peace, but the eyes say: "Putin is holding my family hostage unless I sing!" #Eurovision2015 #RUS http://t.co/hHF3xOUDhn reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:55 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, 10 punten voor de meest valse Albanië
Ik kan me 't hele nummer niet eens herinneren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik vergat heel even dat Azaaarbajaaaaan in elk land mensen heeft zitten om te stemmen. Zoals elk jaar
Echtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:54 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAHA[ afbeelding ]twitter:Craig_92 twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 23:08:33The song says peace, but the eyes say: "Putin is holding my family hostage unless I sing!" #Eurovision2015 #RUS http://t.co/hHF3xOUDhn reageer retweet
DIe wolf die niet kon slapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me 't hele nummer niet eens herinneren.
Volgend jaar massaal vakantie vieren tijdens het ESF?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik vergat heel even dat Azaaarbajaaaaan in elk land mensen heeft zitten om te stemmen. Zoals elk jaar
Ik wel, ben bang dat 1 van mn favorieten niet wintquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Greys het volgende:
Wat is het belachelijk spannend.
Ik neem alles terug.
Ik wil WEL dat alles duidelijk is vanaf het elfde land
Is toch lachen om dat homofeest daar te vierenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef Tinkepink het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Rusland zo hoog staat?
Poetinquote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, mij ook graag.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:06 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat er een rel uitbreekt in de zaal als Rusland wint.
hahaha. Je hebt gelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef loveli het volgende:
Het hoogteverschil tussen de borsten van de presentatrices is minstens 15 cm. Best storend.
Echt he, 4 uur lang beeld op zwart.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
Gaat leuke ESF worden in Moskou, als protest gewoon holebi's afvaardigen
juist daarom hoop ik dat Rusland wint.. zie je opeens die Poolse zangeres wegrennenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:06 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat er een rel uitbreekt in de zaal als Rusland wint.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef Jif het volgende:
[..]
juist daarom hoop ik dat Rusland wint.. zie je opeens die Poolse zangeres wegrennen
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef Jif het volgende:
[..]
juist daarom hoop ik dat Rusland wint.. zie je opeens die Poolse zangeres wegrennen
Past wel bij het themaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:09 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat Rusland wint en dat Conchita de zaal toespreekt, we are here to build bridges bla bla bla
Jawelquote:Op zondag 24 mei 2015 00:09 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet dat al die landen op Rusland hebben gestemd
Zo een geweldig nummer was het toch helemaal niet?
Hier idem. Het is het ideale liedje zowat, goed gezongen, mooi in beeld gebracht. Alleen verkeerde hashflag.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind Rusland een erg mooi nummer maar ik baal er zo van dat het van Rusland is.
Ja, ik kan me daar niet overheen zetten zelfs niet voor het ESF.![]()
hahaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:13 schreef roos85 het volgende:
Cornald denkt gelijk hey das een lekker snoepje!
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:16 schreef Cee het volgende:
"Oh look a single point for United Kingdom, thank you very much."
Thnx sweetie.quote:
Ik hoop het echt, wil dat gezicht van de grote Putinshow dan wel zienquote:Op zondag 24 mei 2015 00:20 schreef Greys het volgende:
Of zou iedereen nou echt op Rusland hebben gestemd om te zorgen dat heel homo-Europa daarheen gaat?
Ultieme trollpoging van heel Europa.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:20 schreef Greys het volgende:
Of zou iedereen nou echt op Rusland hebben gestemd om te zorgen dat heel homo-Europa daarheen gaat?
Nee, Contra-psychologie. Mensen willen graag laten zien dat ze politiek en muziek niet willen mengen en dus stemmen ze maar op Rusland.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik verwacht dat die landen afgesloten zijn van fokquote:
hier ook,ik zit in mn uppiequote:
Verbaast me ook! Kijk, Duitsland snap ik maar Oostenrijk is echt zo slecht niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik vond Oostenrijk helemaal niet zo slecht
Beetje middenmoter. Raar dat die nog op nul staan.
datquote:Op zondag 24 mei 2015 00:26 schreef Greys het volgende:
Iedereen. Let maar op.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:27 schreef roos85 het volgende:
Stel dat Rusland wint, ben ik benieuwd welke artiest bereid is om te gaan.
Vleesch noch vis. Daarmee pak je geen stemmen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:26 schreef Greys het volgende:
Het zou juist getuigen van stijl om niet te gaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:27 schreef roos85 het volgende:
Ja maar het gaat toch om de ervaaaaaring en het profileren van jezelf en een leuke tijd hebben?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Het zou juist getuigen van stijl om niet te gaan.
Dries.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:27 schreef roos85 het volgende:
Gelul.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch om de ervaaaaaring en het profileren van jezelf en een leuke tijd hebben?
Ach, als we naar een WK willen waar arbeiders dood neervallen.. of een OS in Zuid-Amerika waar vanalles aan schort..quote:Op zondag 24 mei 2015 00:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Gelul.
Ik zou als artiest niet willen optreden in een homofoob land.
Dat.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:31 schreef Greys het volgende:
Nou laat dan in godsnaam Zweden maar winnen ipv Rusland.
eurovision.tv stream zonder commentaarquote:Op zondag 24 mei 2015 00:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zwaar irritant die commentator, probeert hij Nostradamus uit te hangen met zijn voorspellingen????
Iddquote:Op zondag 24 mei 2015 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik wilde per se Italië.
Maar met Zweden kan ik leven.
Alles in plaats van Rusland.
twitter:Eurovision twitterde op zondag 24-05-2015 om 00:36:30Don't we know that dress from somewhere? #NED #Eurovision http://t.co/byOAPo8tml reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |