Vertelquote:
En dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon als dames mij afwijzen gewoon mes tegen der keel dan geeft ze wel der nummer
Ja Nick. Use your train facts!!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
"Wist je dat deze trein geintroduceerd werd in 2002 en een van de eerste treinen was met het digitale display systeem? Dat wist je vast niet."
- Uhh.. nee, dat klopt, dat wist ik niet.
"Nou, ik weet niks van relaties, dus nu is het jouw beurt,"
Wanna know how i got these scars?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon als dames mij afwijzen gewoon mes tegen der keel dan geeft ze wel der nummer
quote:
Zei met jouw poesje spelen en dan jij met die van haar natuurlijk he ouwe geilebokquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Geo mijn leidinggevende komt vlakbij mij wonen. Had gezegd dat ze welkom is dan om hier te komen haha
Zeiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei met jouw poesje spelen en dan jij met die van haar natuurlijk he ouwe geilebok![]()
![]()
Als dat zou werken was ik al getrouwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Nick. Use your train facts!!
Weet je veel van treinen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat zou werken was ik al getrouwd.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben zo knap dat dames zelf hun nummer in mijn mobiel zetten
In welk parallel universum is dit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben zo knap dat dames zelf hun nummer in mijn mobiel zetten
Beetje ego boostenquote:
je bent lekker bezig vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou eerder afschrikken van je Roald
Nou hartstikke aardig weer van je. Bedankt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou eerder afschrikken van je Roald
Ik ben eerlijkquote:
No problemquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou hartstikke aardig weer van je. Bedankt.
Dat jaquote:
Ben geen albinoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Laat ze maar lullen Ro-ald maar ik vind je pretty fly for an albino-white guy
Binnekort DBZ.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De nieuwe zijn van het type DDZ, ook bekend als NID.
Denk niet dat ie dat erg vindtquote:
Jongequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De nieuwe zijn van het type DDZ, ook bekend als NID.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Kan mij geen fuck schelen wat jullie van mij vinden
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Al in Zeeland?quote:
Zorg maar dat je een V voor het leven vindt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mat '64 is wel veel fijner. Plan V voor de leven.
Stop eens met je spamquote:
geen idee wie je bent dus komt goed uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
De meeste mensen vinden je gewoon leuk en lief Ro-ald maar kunnen zich niet op een normale fijne emotionele lieve manier uiten dus komt het eruit als tough guy praat en pesten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
De meeste mensen vinden je gewoon leuk en lief Ro-ald maar kunnen zich niet op een normale fijne emotionele lieve manier uiten dus komt het eruit als tough guy praat en pesten.
Soooonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zorg maar dat je een V voor het leven vindt.
Ik word altijd vrolijk als jij in het topic komt. Want Scarlettquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wie je bent dus komt goed uit.
Ik heb al modeltreintjes sinds ik, wat, zes was of zo? Ik ga geen rijtuigjargon in het topic mikken waar niemand een neuk om geeft, of treinen spotten, maar het interesseert me wel.quote:
Korte dagen hebben die Spanjaarden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
Volgende week maandag lekker 6 dagen Spanje
Ohquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al modeltreintjes sinds ik, wat, zes was of zo? Ik ga geen rijtuigjargon in het topic mikken waar niemand een neuk om geeft, of treinen spotten, maar het interesseert me wel.
Alsof ik zo lullig doe?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
De ijskoffie en de cola zijn duidelijk aangeslagen.
Ik vind je leuke interessante hobbies hebben, tofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rookie mistake.
Voetnoot, het is interesse, geen obsessie, daar heb ik andere hobbies voor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef bondage het volgende:
Lekker aan de joint vanavond en goede muziek erbij
Ik ben aan de halve liters. En muziek op via de hoofdtelefoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef bondage het volgende:
Lekker aan de joint vanavond en goede muziek erbij
Nou dan?quote:
Ik weet gewoon dat je dat wel kan hebben + ik heb verder niet gezegd dat niet leuk of lief bent zoals Geo dat aanduidtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
''Ik zou van je afschrikken'' tegen iemand zeggen vind ik op zich wel lullig, maar ook gewoon eerlijk.
Niets mis met halve liters. Ik heb gewoon muziek aan over de speakers, toch niemand die er last van heeft omdat hoekhuis en oude, half dove buurman die nooit op de derde verdieping komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben aan de halve liters. En muziek op via de hoofdtelefoon.
remind me ff na esfquote:
Danku, danku.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je leuke interessante hobbies hebben, tof
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat je dat wel kan hebben + ik heb verder niet gezegd dat niet leuk of lief bent zoals Geo dat aanduidt
mja het is wat cru maar wel accuraat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
''Ik zou van je afschrikken'' tegen iemand zeggen vind ik op zich wel lullig, maar ook gewoon eerlijk.
Ik had laatst de eerste klacht binnen vanwege de muziek sinds meer dan een jaar ik hier nu woon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met halve liters. Ik heb gewoon muziek aan over de speakers, toch niemand die er last van heeft omdat hoekhuis en oude, half dove buurman die nooit op de derde verdieping komt.
15 - 20 minsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer dat is, maar ik zal nog wel eens spammen
Ik 2 klachten, maar niet van muziek. Van 2 maal te hard lachen..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had laatst de eerste klacht binnen vanwege de muziek sinds meer dan een jaar ik hier nu woon.
Oeiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had laatst de eerste klacht binnen vanwege de muziek sinds meer dan een jaar ik hier nu woon.
Huh zo gehorig? Het was bij mij ook donderdagavond dus jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 2 klachten, maar niet van muziek. Van 2 maal te hard lachen..(op een laat tijdstip)
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 2 klachten, maar niet van muziek. Van 2 maal te hard lachen..(op een laat tijdstip)
Ik zou om ze te jennen gewoon luidruchtige seks hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
23:30 toch?quote:
Bovenbuurman zei dat het aan de bass lag en vroeg of ie gewoon wat zachter mocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef bondage het volgende:
[..]
OeiIk heb nog nooit klachten gehad. Maar goed, meestal alleen harde muziek op de slaapkamer (derde verdieping) en niemand die er last van heeft. Heb buurman wel eens gevraagd maar die geeft aan niets te horen. En het staat best wel hard
Denk dat het wel meevalt want ik hoor amper iets van andere en heb veel muziek aan, wel s'avonds net als jij een koptelefoon op maar toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh zo gehorig? Het was bij mij ook donderdagavond dus ja
"lachen"quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben nu toch alleen dan beter gewoon een hoofdtelefoon op.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt want ik hoor amper iets van andere en heb veel muziek aan, wel s'avonds net als jij een koptelefoon op maar toch.
Ja, bass dreunt lekker door.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bovenbuurman zei dat het aan de bass lag en vroeg of ie gewoon wat zachter mocht.
Rubberen mat eronder leggen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bovenbuurman zei dat het aan de bass lag en vroeg of ie gewoon wat zachter mocht.
Waar lachtte we toen om?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaa uh nou, fijn dat jullie het zo leuk hebben, maar wij proberen te slapen
Weet het niet meer, volgens mij net zoiets als wat denken jij, dat ik op dat moment met iets van aanzetten uit een filmpje of van fok.quote:
Kans is groot dat ze gesloten zijn idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
Blij dat ik nog peuken heb gehaald want morgen zijn de supermarkten hier dicht volgens mij.
Pinksteren
Ik lach best hard ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet het niet meer, volgens mij net zoiets als wat denken jij, dat ik op dat moment met iets van aanzetten uit een filmpje of van fok.
Gratis moneyyquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik niet, ik stik bijna en ga janken![]()
Ik jat ze wel, wordt misschien wel van me verwachtquote:
Tof. Jij wint wel, denk ik zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Ik heb een computer en zo. Zal het van de week eens installeren.
Aangenomen!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik jat ze wel, wordt misschien wel van me verwacht
Nice.quote:
Z'n planning is nu nog volquote:
Ik heb het vorige week weer eens gespeeld, sinds lang geleden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is teringlang geleden. Dat kan nog wel eens mevallen.
Bedoel je niet Zatte van brouwerij 't IJ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik drink nu een biertje van Brouwerij'tje Zatte.
Ja die bedoel ik. Heb ik van mijn pa gekregen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedoel je niet Zatte van brouwerij 't IJ?
OSB is wel echt een gevaarlijk dorp oh.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Je woont niet in een probleemwijk toch?
quote:
Ik moest daar vaak lessenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Arnemuiden zou zo genoemd kunnen worden ja.
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Arnemuiden zou zo genoemd kunnen worden ja.
Wel een tractorquote:
Same shitquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
OSB is wel echt een gevaarlijk dorp oh.
In een bubbel bubbelbad?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
over uurtje lekker chillen met een vriend hier
We hadden wel het idee om een opblaaszwembadje in mijn woning neer te zetten als het warmer weer isquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We hadden wel het idee om een opblaaszwembadje in mijn woning neer te zetten als het warmer weer is
Doe dan op balkonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We hadden wel het idee om een opblaaszwembadje in mijn woning neer te zetten als het warmer weer is
Nice. Een goede brouwerij. Lekker biertje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Heb ik van mijn pa gekregen.
Heb er ook 1 van Natte. Mijn pa was in Drenthe geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Een goede brouwerij. Lekker biertje.
Grquote:
Zatte en Natte zijn beiden van 't IJ. Maar dat is een Amsterdamse brouwerij. Als je eens een Drentse brouwer wilt proberen moet je op zoek gaan naar Maallust, ook lekker bier. Goed te verkrijgen buiten Drente ook, een goede bierwinkel heeft het vaak wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb er ook 1 van Natte. Mijn pa was in Drenthe geweest.
Heb vanaf volgende week woensdag vakantie 4 weken dus komt goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zatte en Natte zijn beiden van 't IJ. Maar dat is een Amsterdamse brouwerij. Als je eens een Drentse brouwer wilt proberen moet je op zoek gaan naar Maallust, ook lekker bier.
neen, maar ik wil er wel graag bij horen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij wist er ook van?
Alsof ik in een episode van Punk'd zit
Nee, is voor mijn pener. Anders krijg ik een hernia.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:31 schreef d4v1d het volgende:
oh die gebruik je zeker om je moeder te vervoeren
staan er wel meer.quote:
Goedemiddagquote:
Wat een cliffhangerquote:Op maandag 25 mei 2015 12:20 schreef DrNick het volgende:
Ik moest nog wat tegen je zeggen, maar ik weet niet meer wat.
Wij?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef jodelahity het volgende:
Wat gaan jullie 2 vanmiddag dan samen doen?
Wel okequote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
https://oddiseemmg.bandcamp.com/album/the-good-fight
Goed album.
Nu nogquote:
We kijken stand up comedy showsquote:
quote:
Eén fokking zinnetje, gozer. Eéntje maar:quote:Op maandag 25 mei 2015 09:31 schreef HighVolume het volgende:
[..]
niet eens opvallen bij de dames of uberhaupt in het leven en uitlachen worden op internetforums.
Wat houden we dan over... idd. een nietszeggend figuur die andersman zinsopbouw en spelling gaat zitten verbeteren.
Jij zit waarschijnlijk ook naast de leraar in de klas andere klasgenootjes te verraden.Taalnazi of Nsb is bijna identiek.
En nee, ik zat niet naast de leraar in de klas en over aandacht van dames heb ik ook geen klagen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:32 schreef HighVolume het volgende:
dit topic openen terwijl je meeste vrouwelijle beta man op fok bent
okee manquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eén fokking zinnetje, gozer. Eéntje maar:
[..]
En nee, ik zat niet naast de leraar in de klas en over aandacht van dames heb ik ook geen klagen.
Niet helemaalquote:Op maandag 25 mei 2015 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
brownie heb je nieuwe major lazer album al gehoord
Whutquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
En nee, ik zat niet naast de leraar in de klas en over aandacht van dames heb ik ook geen klagen.
en dan quote jij mij in totaal ander topic omdat het orginele topic op slot zit om een soort van tegenreactie te geven... jij bent zo ontzettend triest..quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Een bijna volwaardige zin, ik ben trots op je. Dat was het weer, je hebt gelijk en bent niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:53 schreef HighVolume het volgende:
[..]
en dan quote jij mij in totaal ander topic omdat het orginele topic op slot zit om een soort van tegenreactie te geven... jij bent zo ontzettend triest..
jij bewijst maar weer eens dat het voor een zwangere vrouw niet verstandig is met meerdere mannen naar bed te gaan want daar krijgt ze immers een beschadigd kind vanquote:Op maandag 25 mei 2015 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bijna volwaardige zin, ik ben trots op je. Dat was het weer, je hebt gelijk en bent niet belangrijk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |