Vertelquote:
En dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon als dames mij afwijzen gewoon mes tegen der keel dan geeft ze wel der nummer
Ja Nick. Use your train facts!!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
"Wist je dat deze trein geintroduceerd werd in 2002 en een van de eerste treinen was met het digitale display systeem? Dat wist je vast niet."
- Uhh.. nee, dat klopt, dat wist ik niet.
"Nou, ik weet niks van relaties, dus nu is het jouw beurt,"
Wanna know how i got these scars?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon als dames mij afwijzen gewoon mes tegen der keel dan geeft ze wel der nummer
quote:
Zei met jouw poesje spelen en dan jij met die van haar natuurlijk he ouwe geilebokquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Geo mijn leidinggevende komt vlakbij mij wonen. Had gezegd dat ze welkom is dan om hier te komen haha
Zeiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei met jouw poesje spelen en dan jij met die van haar natuurlijk he ouwe geilebok![]()
![]()
Als dat zou werken was ik al getrouwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Nick. Use your train facts!!
Weet je veel van treinen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat zou werken was ik al getrouwd.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben zo knap dat dames zelf hun nummer in mijn mobiel zetten
In welk parallel universum is dit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben zo knap dat dames zelf hun nummer in mijn mobiel zetten
Beetje ego boostenquote:
je bent lekker bezig vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou eerder afschrikken van je Roald
Nou hartstikke aardig weer van je. Bedankt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou eerder afschrikken van je Roald
Ik ben eerlijkquote:
No problemquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou hartstikke aardig weer van je. Bedankt.
Dat jaquote:
Ben geen albinoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Laat ze maar lullen Ro-ald maar ik vind je pretty fly for an albino-white guy
Binnekort DBZ.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De nieuwe zijn van het type DDZ, ook bekend als NID.
Denk niet dat ie dat erg vindtquote:
Jongequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De nieuwe zijn van het type DDZ, ook bekend als NID.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Kan mij geen fuck schelen wat jullie van mij vinden
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Al in Zeeland?quote:
Zorg maar dat je een V voor het leven vindt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mat '64 is wel veel fijner. Plan V voor de leven.
Stop eens met je spamquote:
geen idee wie je bent dus komt goed uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
De meeste mensen vinden je gewoon leuk en lief Ro-ald maar kunnen zich niet op een normale fijne emotionele lieve manier uiten dus komt het eruit als tough guy praat en pesten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
De meeste mensen vinden je gewoon leuk en lief Ro-ald maar kunnen zich niet op een normale fijne emotionele lieve manier uiten dus komt het eruit als tough guy praat en pesten.
Soooonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zorg maar dat je een V voor het leven vindt.
Ik word altijd vrolijk als jij in het topic komt. Want Scarlettquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wie je bent dus komt goed uit.
Ik heb al modeltreintjes sinds ik, wat, zes was of zo? Ik ga geen rijtuigjargon in het topic mikken waar niemand een neuk om geeft, of treinen spotten, maar het interesseert me wel.quote:
Korte dagen hebben die Spanjaarden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
Volgende week maandag lekker 6 dagen Spanje
Ohquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al modeltreintjes sinds ik, wat, zes was of zo? Ik ga geen rijtuigjargon in het topic mikken waar niemand een neuk om geeft, of treinen spotten, maar het interesseert me wel.
Alsof ik zo lullig doe?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
De ijskoffie en de cola zijn duidelijk aangeslagen.
Ik vind je leuke interessante hobbies hebben, tofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rookie mistake.
Voetnoot, het is interesse, geen obsessie, daar heb ik andere hobbies voor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef bondage het volgende:
Lekker aan de joint vanavond en goede muziek erbij
Ik ben aan de halve liters. En muziek op via de hoofdtelefoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef bondage het volgende:
Lekker aan de joint vanavond en goede muziek erbij
Nou dan?quote:
Ik weet gewoon dat je dat wel kan hebben + ik heb verder niet gezegd dat niet leuk of lief bent zoals Geo dat aanduidtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
''Ik zou van je afschrikken'' tegen iemand zeggen vind ik op zich wel lullig, maar ook gewoon eerlijk.
Niets mis met halve liters. Ik heb gewoon muziek aan over de speakers, toch niemand die er last van heeft omdat hoekhuis en oude, half dove buurman die nooit op de derde verdieping komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben aan de halve liters. En muziek op via de hoofdtelefoon.
remind me ff na esfquote:
Danku, danku.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je leuke interessante hobbies hebben, tof
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat je dat wel kan hebben + ik heb verder niet gezegd dat niet leuk of lief bent zoals Geo dat aanduidt
mja het is wat cru maar wel accuraat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
''Ik zou van je afschrikken'' tegen iemand zeggen vind ik op zich wel lullig, maar ook gewoon eerlijk.
Ik had laatst de eerste klacht binnen vanwege de muziek sinds meer dan een jaar ik hier nu woon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met halve liters. Ik heb gewoon muziek aan over de speakers, toch niemand die er last van heeft omdat hoekhuis en oude, half dove buurman die nooit op de derde verdieping komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |